En toen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Soort van, ze moest in Hoofddorp zijn dus we hebben even afgesproken.
Ja dat kanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik de volgende link geef...
http://www.youtube.com/user/TeamMMShow2012
Kunnen jullie je dan abonneren? Kijken of ik het goed heb gedaan
speelgoedwinkel...?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben benieuwd waar je zoiets ik kopen:
[ afbeelding ]
Iemand een idee?
Heeft de expo niet zo iets dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben benieuwd waar je zoiets ik kopen:
[ afbeelding ]
Iemand een idee?
Potten lopen toch in een tuinbroek?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:06 schreef marbasnarf het volgende:
binnenkort een nieuw filmpje op t MM-kanaal.... schutting plaatsen =D ... moeten nog wel een toffe eigen-huis-en-tuin-outfit hebben... wat denk je van een tuinbroek..?? =D
edit: en zon zakdoek om ons hoofd geknoopt.. zon piraten-potten-outfit =D
Ja die is leukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:10 schreef marbasnarf het volgende:
oh ik heb nog zon tof filmpje... niet MM-trouwens... maar gewoon een alter-ego wat boven kwam...
klussen met kneuzen/stumpers... weet niet meer wak ervan gemaakt had... zal t filmpje wel ff zoeken =D
Ik zat meer te denken aan een sexy outfitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:06 schreef marbasnarf het volgende:
binnenkort een nieuw filmpje op t MM-kanaal.... schutting plaatsen =D ... moeten nog wel een toffe eigen-huis-en-tuin-outfit hebben... wat denk je van een tuinbroek..?? =D
edit: en zon zakdoek om ons hoofd geknoopt.. zon piraten-potten-outfit =D
Ow ja zo heet het! THX!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
Google even op film clipboard kopen.
Dan vind me ze al voor 5 euro
geen dank, je weet toch dat je op mijn kan bouwenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een sexy outfit
[/quote
Top idee
[quote]
Ow ja zo heet het! THX!
Ik kreeg een uitnodiging in mijn mailboxquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als er hier nog vrouwelijke versierfalers zijn kunnen jullie het ook nog bij sterretje proberen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kreeg een uitnodiging in mijn mailbox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |