quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist mijn slang begraven. Het voelt best raar, maar het zag er nog raarder uit. Het leek ook alsof ze ieder moment weer kon gaan rondkruipen.
Hobbies? Trollen, Onzin topics verzinnen, SC posten, en eens in de zoveel tijd meeten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij take me out
Na mijn werk zit ik op FoK!, ik post de hele avond in slowchats blabla
Daar was hij wel wat dunnerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tony star voor oh oh cherso deed ook mee
Ja die negerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja echt zonde dat ons interview met toevallige voorbijgangers er niet op staat (perongeluk camera uitgezet... en wel steeds camera in ieders gezicht houden haha)
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist mijn slang begraven. Het voelt best raar, maar het zag er nog raarder uit. Het leek ook alsof ze ieder moment weer kon gaan rondkruipen.
en t ambulance personeel =D ghehehequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar was hij wel wat dunner
[..]
Ja die neger
Die skihut shufflequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tony star voor oh oh cherso deed ook mee
lukt vast wel met je nieuwe jobquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die skihut shuffle![]()
Ik wil die ook kennen
Zullen we gaan sporten morgenavond????quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:59 schreef marbasnarf het volgende:
CA... wil dit al eeuwen OOK doen... wil jij mee doen...?? =D
Het lijkt me bijna onmogelijk om de kwaliteit van hippie dans te evenarenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:59 schreef marbasnarf het volgende:
zit echt een aantal uur (voor mij dagen...) oefening in.. heb al moeite met de macarena.. maar tis zoooo tof!!! beter gaan we oefenen oefenen oefenen...!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen we gaan sporten morgenavond????
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:59 schreef marbasnarf het volgende:
eeste!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:09 schreef Faxie het volgende:
Ik ga naar m'n ouders, lekker biefstuk eten omnomnom
Mijn leven is 1 grote improvisatie verhaalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet er ook elke keer om lachen... bedenk zulke rare dingen .... ! love improviseren =D
Haha ok maar dan wel met een ander liedje tochquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zit echt een aantal uur (voor mij dagen...) oefening in.. heb al moeite met de macarena.. maar tis zoooo tof!!! beter gaan we oefenen oefenen oefenen...!!!
nee, zoek maar op harder better faster stronger bodies...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haha ok maar dan wel met een ander liedje toch
of kijk mn andere plan... das makkelijker maar ook tof...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk nu filmpjes
OMG Wij moeten zo hard oefenen
Memories???quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of kijk mn andere plan... das makkelijker maar ook tof...
vind t gewoon super leuk om op mn lijf te tekenen en dan als een robot te dansen =D
en dan alleen "oh" op je lichaam en "yeah"quote:
Minder drinken dus...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Het schijnt dat ik een stuk of 5 keer op de grond lag, mn broek is echt teringvies en mn ellebogen en mn neus doen auw
Bah, watskebeurt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kon nog wel lopen hoorquote:
Kun je nagaan als je daarnaast nog een relatie zou moeten onderhouden...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:00 schreef kree het volgende:
Avond allen zo eindelijk klaar met werken. Was een lang dagje. En dan straks weer oefenen. Hou geen rust over voor m'n zelf
Nou inderdaad het was de afgelopen keer ook al zoeken naar vrije avonden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:02 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je daarnaast nog een relatie zou moeten onderhouden...
En dat op een maandagavondquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Het schijnt dat ik een stuk of 5 keer op de grond lag, mn broek is echt teringvies en mn ellebogen en mn neus doen auw
Dat kan gewoon in Groningenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dat op een maandagavond
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft hilarisch
Nouja best leuk om ze merken dat ik min of meer goed in de markt lig blijkbaar....het is alleen de verkeerde marktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij mij sturen ze alleen hoe lelijk ik ben
Hoe weet je dat, neem de proef op de som!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja best leuk om ze merken dat ik min of meer goed in de markt lig blijkbaar....het is alleen de verkeerde markt
Ik twijfel nog of ik m'n portemonnee wil trekken....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, neem de proef op de som!
Laat die dame betalenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik m'n portemonnee wil trekken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |