Of dit ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beginnen met een gezamelijk biertje is wel leuk, en dan kunnen de skihutters die kant op, en wij op naar een leuke tent.
Misschien is dat het doel welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:20 schreef Myraela het volgende:
2 meets na elkaar.kies dan op zn minst niet meteen een dag later, anders weet je sowieso zeker dat mensen die naar de ene gaan niet naar de andere gaan.
Dat is wel een goed planquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beginnen met een gezamelijk biertje is wel leuk, en dan kunnen de skihutters die kant op, en wij op naar een leuke tent.
Zoiets had ik ook in gedachtenquote:
blablablaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb niet anders dan goede plannen.
LOL, inderdaad. Veel kortzichtige reacties hier.. Waarom op een vrijdag?quote:
Dat is geen goed idee voor je Retronix?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo kortzichtig? Mis ik iets?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:30 schreef Retronix het volgende:
[..]
LOL, inderdaad. Veel kortzichtige reacties hier.. Waarom op een vrijdag?
We kunnen dit topic veranderen, en zeggen:
Vrijdag voor de Skihut en Cooldown gangers
Zaterdag voor café/kroeg praters of nachtclubbers
Op die manier is het win win, want je hebt keuze in persoonlijke voorkeur qua dag en type uitgaansgelegenheid..
Als het er zo kortzichtig aan toe blijft gaan zoals ik tot nu toe zie wens ik jullie veel plezier, maar dan kun je mij van de lijst schrappen...
Met gezellige partyboys als bovenstaande users wordt het ongetwijfeld een topfeestje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:30 schreef Retronix het volgende:
Als het er zo kortzichtig aan toe blijft gaan zoals ik tot nu toe zie wens ik jullie veel plezier, maar dan kun je mij van de lijst schrappen...
Het is een redelijk alternatief, toch heeft een zaterdag mijn voorkeur. Maar is op zich ok ja..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is geen goed idee voor je Retronix?
Er zitten geen Argentijnse jongetjes van tussen de 16 en 22 voor je bij, DAM. Helaasch.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leeftijd en sekse lijkt me ook wel makkelijk
Kom jij ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:16 schreef twi het volgende:
[..]
Er zitten geen Argentijnse jongetjes van tussen de 16 en 22 voor je bij, DAM. Helaasch.
Nee hoor, als ik zou komen ben ik dat. Maar helaas, ik kan niet, paasweekend wegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
In dat geval wil ik wel komen, ben ik dan de opa van de groep (36)?
Hey Sileen, ben je nu daar aanwezig of niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met gezellige partyboys als bovenstaande users wordt het ongetwijfeld een topfeestje.
hihi wil je dat weten?quote:
We kunnen eerst toch wat gaan drinken (rustig) in een kroeg ofzo. En daarna splitten?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:27 schreef Godshand het volgende:
Die huilies over Cooldown
Dan ga je toch naar een andere tent, wellicht zijn er van de groep vast mensen die met je meewillen. Op splitten is vast niets op tegen gedurende de avond?
Dat komt dit keer vast goedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:34 schreef Myraela het volgende:
Zolang het maar niet weer zo'n "we gaan wel en we zien wel" is en dan uiteindelijk de halve avond lopen twijfelen en maar blijven rondlopen buiten.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:43 schreef Silenus het volgende:
Ik kom alleen als we naar het cooldown, de bubbels of Jantjes Verjaardag gaan.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:00 schreef Silenus het volgende:
Meets zijn toch het mooist als iedereen op het eind lekker teut naar een foute tent gaat en daar doldwaze avonturen beleeft. Okay, het hoeft niet perse het cooldown cafe te zijn maar een leuke kroeg met tante Nel achter de bar en Hazes, I love it!
Ok, ik sla dus gewoon over.
ik hou van Joysaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Prima, open een topic voor een meet op 7 april
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |