abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109350023
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:31 schreef klumsy het volgende:
Hier geen positief nieuws... Ik mag niet doorgaan en moet deze cyclys afbreken ;(
Hotver..... :(
pi_109350073
Klums wat stom! :* :(
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:38:17 #228
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109350083
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:31 schreef klumsy het volgende:
Hier geen positief nieuws... Ik mag niet doorgaan en moet deze cyclys afbreken ;(
he potverdorie :* :(
Be happy with the little things in life
pi_109350320
Men wat was ( nouja ben ) ik kwaad! Vanaf het begin is verteld dat we streven naar 1 eitje,
2 zou ook nog kunnen en vanaf 3 zouden we het gaan afbreken...
Tot gisteren was dat nog steeds het geval, ik zou vandaag terug komen om zo precies te gaan kijken wanneer ik de Pregnyll zou kunnen gaan zetten.
Kom ik daar vanmorgen binnen, is het eerste wat ik hoor: Ja mevrouw we hebben het er gisteren nog eens over gehad in het artsen overleg en gezien uw historie gaan we niet verder met 2 eitjes!
WTF... gezien mijn historie??? en die is sinds gisteren ineens heel anders??
Nee maar u snapt toch zelf ook wel dat een meerlingzwangerschap meer risico met zich meebrengt?
Nou dan hadden jullie van te voren een ander behandelplan moeten maken!! en dan te horen krijgen... Sorry dat u dit zo ervaart :')... Nou als er door verschillende mensen verteld word dat 2 eitjes nog prima kan, maar 1 het streven en achteraf blijkt dat 2 nooit een optie geweest zou zijn, dan is het niet iets wat ik verkeerd ervaar, maar wat jullie verkeerd doen!
Naja ben heel kwaad geweest, gehuild en veel geroepen... maar schiet er geen F*ck mee op!

Vanavond dus aan de provera en op dag 1,2 of 3 voor een uitgangs echo en dan weer opnieuw gaan beginnen...

Ow en nu gaan ze ineens wel heel voorzichtig doen met het ophogen van de dosis...
Dat vonden ze dan niet belangrijk genoeg om te bespreken vooraf, want gezien mijn verleden hadden ze kunnen zien dat ik op deze dosis vorige keer ook 2 eitjes had....
( ben nu van 75 ineens naar 100 gegaan ) als ik geweten had dat 2 sowieso geen optie zou zijn, had ik nooit akkoord gegaan met ineens 2 stappen overlaan en gelijk naar 100 te gaan!!

en nog zoiets, als het niet gaan lukken om 1 eitje te rijpen dan gaan ze kijken of ik over moet gaan stappen op een andere behandeling.... ( IVF misschien ??? anders zou ik het niet weten ) allemaal dingen die ze van te voren hadden moeten bespreken!

Tot zo ver mijn frustraties! ik kruip weer lekker m'n bedje in...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_109350796
zonder heel veel bij te lezen even een kort berichtje...
ik had vorige week een afsluitend gesprek in het ziekenhuis, de embryo's in de vriezer gaan daarmee vernietigd worden. ik heb meteen een mirena laten plaatsen, om het geheel nu echt af te sluiten.
nu een week later merk ik dat afsluiten niet makkelijk gaat. ik heb er heel veel verdriet van dat er geen kindje komt hier, en het voelt heel zwaar dat ik dat verdriet alleen moet dragen.
ik wens iedereen hier het beste, en op FOK ben ik af en toe nog wel te vinden, maar ik denk niet meer in dit topic voorlopig...
een :* voor jullie, ik hoop dat het bij jullie wel gaat lukken...
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:07:26 #231
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109351158
Ach klumsy toch :* ik snap echt heel goed dat je kwaad bent hoor. Ze hadden toch wel duidelijker mogen communiseren zeg :N Ik vind het alleen stom dat ze daar nu pas mee komen, de kans op meerlingzwangerschap is volgens mij sowieso hoger met vruchtbaarheidsbehandelingen. Dan hadden ze zich dat idd eerder mogen bedenken. Nu is het weer een weg gegooide maand :* dikke knuf

Mijsje wat een verdriet zeg ;( Geef jezelf de tijd hoor meis en als je ei kwijt wilt je weet me te vinden he :* Het is ook best heftig, je neemt niet alleen afscheid van een wens, maar ook het leven dat je leidde in combinatie met die wens. Je neemt afscheid van meerdere dingen. En dat heeft tijd nodig. En je bent niet alleen, ook al voelt dat nu wel zo, je hebt nog steeds lieve mensen om je heen. Ik denk aan je :*
pi_109351365
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:56 schreef mijsje het volgende:
zonder heel veel bij te lezen even een kort berichtje...
ik had vorige week een afsluitend gesprek in het ziekenhuis, de embryo's in de vriezer gaan daarmee vernietigd worden. ik heb meteen een mirena laten plaatsen, om het geheel nu echt af te sluiten.
nu een week later merk ik dat afsluiten niet makkelijk gaat. ik heb er heel veel verdriet van dat er geen kindje komt hier, en het voelt heel zwaar dat ik dat verdriet alleen moet dragen.
ik wens iedereen hier het beste, en op FOK ben ik af en toe nog wel te vinden, maar ik denk niet meer in dit topic voorlopig...
een :* voor jullie, ik hoop dat het bij jullie wel gaat lukken...
:* O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_109351404
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef klumsy het volgende:
Men wat was ( nouja ben ) ik kwaad! Vanaf het begin is verteld dat we streven naar 1 eitje,
2 zou ook nog kunnen en vanaf 3 zouden we het gaan afbreken...
Tot gisteren was dat nog steeds het geval, ik zou vandaag terug komen om zo precies te gaan kijken wanneer ik de Pregnyll zou kunnen gaan zetten.
Kom ik daar vanmorgen binnen, is het eerste wat ik hoor: Ja mevrouw we hebben het er gisteren nog eens over gehad in het artsen overleg en gezien uw historie gaan we niet verder met 2 eitjes!
WTF... gezien mijn historie??? en die is sinds gisteren ineens heel anders??
Nee maar u snapt toch zelf ook wel dat een meerlingzwangerschap meer risico met zich meebrengt?
Nou dan hadden jullie van te voren een ander behandelplan moeten maken!! en dan te horen krijgen... Sorry dat u dit zo ervaart :')... Nou als er door verschillende mensen verteld word dat 2 eitjes nog prima kan, maar 1 het streven en achteraf blijkt dat 2 nooit een optie geweest zou zijn, dan is het niet iets wat ik verkeerd ervaar, maar wat jullie verkeerd doen!
Naja ben heel kwaad geweest, gehuild en veel geroepen... maar schiet er geen F*ck mee op!

Vanavond dus aan de provera en op dag 1,2 of 3 voor een uitgangs echo en dan weer opnieuw gaan beginnen...

Ow en nu gaan ze ineens wel heel voorzichtig doen met het ophogen van de dosis...
Dat vonden ze dan niet belangrijk genoeg om te bespreken vooraf, want gezien mijn verleden hadden ze kunnen zien dat ik op deze dosis vorige keer ook 2 eitjes had....
( ben nu van 75 ineens naar 100 gegaan ) als ik geweten had dat 2 sowieso geen optie zou zijn, had ik nooit akkoord gegaan met ineens 2 stappen overlaan en gelijk naar 100 te gaan!!

en nog zoiets, als het niet gaan lukken om 1 eitje te rijpen dan gaan ze kijken of ik over moet gaan stappen op een andere behandeling.... ( IVF misschien ??? anders zou ik het niet weten ) allemaal dingen die ze van te voren hadden moeten bespreken!

Tot zo ver mijn frustraties! ik kruip weer lekker m'n bedje in...
Heel herkenbaar :')
Bij mij wilde ze zelfde nog gaan tot 5! Want de linkerkant werkte niet mee en daar had ik meestal de gerijpte eitjes.
Zolang er niet meer dan 2 rechts zaten was het goed.
Tot dat het zo ver was :') Toen gingen ze tegenwerken en moest ik er ook mee kappen.
Om de maand er na met minder hormonen aan de gang te gaan en er toen 32 had :')
pi_109351417
Mijsje :* het is nogal niet wat waar je de afgelopen tijd afscheid van heb moeten nemen...
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:32:35 #235
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109351991
mijsje... :* :* :* dat zijn me ook nogal geen kleinigheidjes.... heel veel sterkte! :*
in de haak.
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:48:27 #236
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109352643
Klums, wat stom! Kan me voorstellen dat je boos bent en je had al je twijfels bij dat ziekenhuis geloof ik :*

Mijsje, sterkte..... :*

LadyBlack, veel succes de 26e, hoop dat het mee valt. :*
pi_109359196
Ja klopt, was al niet tevreden over de communicatie hier in dit ziekenhuis...
Ga een dubbel consult vragen als ik voor die uitgangsecho moet om dat alles van te voren goed door te nemen en ze nog eens haarfijn te vertellen wat ik van de gang van zaken vind.

Vanavond fijn aan de provera en dan over zo een week of 2 weer opnieuw beginnen en dan hopen dat er 1 eitje gaat groeien :)
pi_109359301
Ow en natuurlijk een *O* voor Tally *O* wat super leuk dat jullie er weer voor willen gaan straks!
Hopelijk gaat het afvallen voorspoedig en kunnen jullie binnenkort weer gaan beginnen :*
pi_109359837
Klums wat een geklooi zeg! :{ -O-

Mijsje, wat een enorm verdrietig afscheid moet dat zijn ;( :*
pi_109360113
Nou zeker geklooi...
Net m'n eerste provera op.... En dat terwijl ik toen ik vanmorgen wakker werd nog in de veronderstelling was dat ik vandaag Pregnyll zou krijgen... -O-

Maargoed ik heb m'n baaldag gehad, morgen is een nieuwe dag en gaan we gewoon een nieuwe ronde met hopelijk een nieuwe kans tegemoed :)
pi_109362926
Klumsy; pffff, wat een gedoe en wat een slechte communicatie! Maar het blijft toch altijd een risico dat er twee eitjes rijpen als het op deze manier wordt gedaan en daarnaast is er bij 1 eitje ook altijd nog een kans op een tweeling, ookal is die kans klein. Ik kan je frustraties helemaal begrijpen, desondanks kom je ook wel weer positief en krachtig over. Ik hoop dat er goede afspraken gemaakt worden bij de volgende poging!

Mijsje; weet niet wat ik moet schrijven, ik had je zo ontzettend een kindje gegund. Dat het niet is gelukt is echt heel naar. En met het vernietigen van de embryo's is het ook zo definitief. Ik wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven :*

Tally; veel succes met afvallen! Maar met zo'n doel moet het toch wel lukken!
pi_109363798
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:29 schreef klumsy het volgende:
Nou zeker geklooi...
Net m'n eerste provera op.... En dat terwijl ik toen ik vanmorgen wakker werd nog in de veronderstelling was dat ik vandaag Pregnyll zou krijgen... -O-

Maargoed ik heb m'n baaldag gehad, morgen is een nieuwe dag en gaan we gewoon een nieuwe ronde met hopelijk een nieuwe kans tegemoed :)
sterke vrouw :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:42:31 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109369565
Ow mijsje.... -O- :* Wat een definitief afscheid ;(
Ik las het vanmiddag op mijn werk al, kreeg het er koud van...

En ook klumsy, wat hard dat je dit gewoon af moet breken :{ Communicatie is echt niet hun sterkste punt... :N
pi_109376621
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:29 schreef klumsy het volgende:
Nou zeker geklooi...

Wat is dat nou allemaal?? :{ Jemig Klums. Ik hoopte zo goede berichten van je te lezen. Hopelijk kun je van deze zonnige dag een mooie dag maken en de kracht (ergens uit je tenen) putten om heel diep adem te halen en verder te gaan. En wat afspraken plannen voor een serieus gesprek. Ik stuur je mijn positieve vibes :*
Met een meidenkwartet
pi_109376712
En Tally, planning gemaakt?! Met dat vooruitzicht heb je wel echt een stok achter de deur om lekker aan de slag te gaan!

Ik heb gisteren mijn buurvrouw gecharterd om een avond te week te gaan wandelen samen. Beetje kletsen en in beweging blijven.
Met een meidenkwartet
pi_109376809
Gister intake gehad bij de sportschool. En vanavond de eerste keer er naar toe *O*
pi_109376876
Mijsje... Jeetje, heel heftig om zo die actie te moeten ondernemen. Ik hoop dat je het gemis van een kindje goed kan maken.... :*

Klums, :( Wat een stom gedoe zeg... Nou ja, hopelijk volgende ronde 1 heel mooi groot ei voor jou! :*

LB, succes komende week!
pi_109377603
KLums, stomme actie en waardeloze communicatie. Balen!

Mijsje, ik hoop met heel mijn hart dat jouw kans op een kindje hiermee niet definitief over is. Ik gun het je zo!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:53:15 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109384186
Tja mefke, daar zeg je wel wat, het kan misschien nog wel. Ook een goede gedachte :Y

Ik had vanochtend een gemiste oproep van onbekend nummer, dus ik dacht 'ah, eindelijk het ziekenhuis met de bloeduitslag!' Teruggebeld, maar nee, zij waren het niet geweest, de bloeduitslag was er namelijk ook nog niet... Ik heb dat vórige week maandag laten prikken! Call me stupid, maar dan is het nu toch wel bekend??

Toen maar gevraagd of ik dan gebeld werd als de uitslag er was, en toen klonk het wat verbaasd 'Ja, als u dat wilt...:? '
8)7

[/rant]
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:55:01 #250
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109384236
Communicatie is ver te zoeken zeg. En wat een rare reactie, logisch dat je toch wilt weten wat uit de bloeduitslagen komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')