Men wat was ( nouja ben ) ik kwaad! Vanaf het begin is verteld dat we streven naar 1 eitje,
2 zou ook nog kunnen en vanaf 3 zouden we het gaan afbreken...
Tot gisteren was dat nog steeds het geval, ik zou vandaag terug komen om zo precies te gaan kijken wanneer ik de Pregnyll zou kunnen gaan zetten.
Kom ik daar vanmorgen binnen, is het eerste wat ik hoor: Ja mevrouw we hebben het er gisteren nog eens over gehad in het artsen overleg en gezien uw historie gaan we niet verder met 2 eitjes!
WTF... gezien mijn historie??? en die is sinds gisteren ineens heel anders??
Nee maar u snapt toch zelf ook wel dat een meerlingzwangerschap meer risico met zich meebrengt?
Nou dan hadden jullie van te voren een ander behandelplan moeten maken!! en dan te horen krijgen... Sorry dat u dit zo ervaart

... Nou als er door verschillende mensen verteld word dat 2 eitjes nog prima kan, maar 1 het streven en achteraf blijkt dat 2 nooit een optie geweest zou zijn, dan is het niet iets wat ik verkeerd ervaar, maar wat jullie verkeerd doen!
Naja ben heel kwaad geweest, gehuild en veel geroepen... maar schiet er geen F*ck mee op!
Vanavond dus aan de provera en op dag 1,2 of 3 voor een uitgangs echo en dan weer opnieuw gaan beginnen...
Ow en nu gaan ze ineens wel heel voorzichtig doen met het ophogen van de dosis...
Dat vonden ze dan niet belangrijk genoeg om te bespreken vooraf, want gezien mijn verleden hadden ze kunnen zien dat ik op deze dosis vorige keer ook 2 eitjes had....
( ben nu van 75 ineens naar 100 gegaan ) als ik geweten had dat 2 sowieso geen optie zou zijn, had ik nooit akkoord gegaan met ineens 2 stappen overlaan en gelijk naar 100 te gaan!!
en nog zoiets, als het niet gaan lukken om 1 eitje te rijpen dan gaan ze kijken of ik over moet gaan stappen op een andere behandeling.... ( IVF misschien ??? anders zou ik het niet weten ) allemaal dingen die ze van te voren hadden moeten bespreken!
Tot zo ver mijn frustraties! ik kruip weer lekker m'n bedje in...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+