Waarom staat er eigenlijk 'zou Tahir zwanger zijn', is dat niet zo dan? Dat lijkt me geen geheim toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:04 schreef Ulx het volgende:
Hoogleraar vliegt Rutger naar keel
AMSTERDAM - PowNews-verslaggever Rutger Castricum is maandag naar eigen zeggen aangevallen door Andreas Kinneging, hoogleraar rechtsfilosofie aan de Universiteit Leiden.
Kinneging zou tot twee keer toe hebben geprobeerd Rutgers keel dicht te knijpen. Powned doet aangifte van het incident, zo heeft voorzitter Dominique Weesie laten weten op Twitter.
Rutger was voor een reportage eigenlijk op zoek naar Kinnegings partner, Naema Tahir. Zij is columniste bij het tv-programma Buitenhof. Daarin pleitte ze er zondag voor om onfatsoenlijke tv-journalisten te weren van het Binnenhof. Rutger wilde verhaal halen bij haar, maar stuitte daarbij letterlijk op Kinneging, een oud-Nederlands kampioen gewichtheffen, die hem naar de keel vloog.
,,We kunnen tegen een stootje, maar dit gaat te ver. Ik ben er woedend over'', aldus Weesie.
Volgens hem zou Tahir zwanger zijn en zei Kinneging dat ze niet aan de deur kon komen. Toen Castricum niet weg wilde gaan, werd hij kwaad.
bron
Dat moest een keer gebeuren natuurlijk...
Oh god, weer dat passagenproject...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:28 schreef yyyentle het volgende:
Ruter Castricum is een journalist van PowNed
http://www.powned.tv/over(...)ngifte_tegen_ho.html
De hoogleraar Andreas Kinneging is bekend van zijn fascistische uitspraken en van de Edmund Burke stichting.
http://passagenproject.com/conservatisme.html
En daarmee laat je dus gewoon je onmacht zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:31 schreef Viajero het volgende:
"wurgen". Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, maar constant lopen etteren en zuigen is iets anders. Een goede klap met een hamer of zo heeft die Rutger nodig. Liefst zo hard dat we hem nooit meer op tv zien.
Ik vind alle hoofdpersonen maar raar volk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:33 schreef penny-wise het volgende:
Vind die Kinneging maar een rare kwibus. Snap niet wat die Naema Tahir in hem ziet.
Zij wil vast een beetje onderdrukt worden. Zit waarschijnlijk diep in de genen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:33 schreef penny-wise het volgende:
Vind die Kinneging maar een rare kwibus. Snap niet wat die Naema Tahir in hem ziet.
Wat moet je dan doen, die gast maar eindeloos laten dooretteren? Soms is geweld gerechtvaardigd, soms zelfs gewoon nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En daarmee laat je dus gewoon je onmacht zien.
Gewoon zijn troll truukje doorzien. Zo lastig is het niet hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:39 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen, die gast maar eindeloos laten dooretteren? Soms is geweld gerechtvaardigd, soms zelfs gewoon nodig.
Dat zal wel 1 van de redenen zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zij wil vast een beetje onderdrukt worden. Zit waarschijnlijk diep in de genen.
Ik denk dat zijn troll truukje vanzelf ophoudt als hij om de dag een klap op zijn hoofd krijgt. We zijn zo beschaafd geworden dat we dit soort tuig gewoon hun gang laten gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Gewoon zijn troll truukje doorzien. Zo lastig is het niet hoor.
Dat was deze.quote:
Achtergrondinformatie is altijd handig Nikk.quote:En toen kwam het bijna tot een handgemeen.
Vooral als het afkomstig van een zo objectief en betrouwbare bron als een blog ja...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:46 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Dat was deze.
http://passagenproject.com/blog/2011/04/27/10976/
maar wat lees ik hier?
[..]
Achtergrondinformatie is altijd handig Nikk.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vooral als het afkomstig van een zo objectief en betrouwbare bron als een blog ja...
quote:Kinneging: “Als de Europeanen zich niet voortplanten – wat ze niet doen – hebben we niet genoeg kinderen om ons te vervangen. Uiteindelijk zal Europa dan Afrikaniseren en Azianiseren. Is dat slecht? Ik vind van wel, omdat ik de Europese cultuur hoger acht dan die van Afrika en Azië. Het zou echt de ondergang van het avondland zijn. En dat moeten we, denk ik, zien te voorkomen.” (Trouw, 25-1-2006, religie&filosofie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |