Jawel, maar dan krijg je gewoon niet betaald.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:21 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kan je als all-inner dan niet op vakantie?
Gaaf bedacht!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef lennard92 het volgende:
Leuk thema vanaf volgende week!
http://www.distrifood.nl/(...)pelen-kruidenier.htm
Ben alweer benieuwd naar de nieuwe DW/Instrore
Ooooh dat vind ik nu echt superleuk! (tja pabo :p) ik ga zeker sparen!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef lennard92 het volgende:
Leuk thema vanaf volgende week!
http://www.distrifood.nl/(...)pelen-kruidenier.htm
Ben alweer benieuwd naar de nieuwe DW/Instrore
Al gedaan, nog geen reactie tot nu toequote:Op vrijdag 6 april 2012 16:17 schreef UncleSam het volgende:
Zou je moeten proberen te solliciteren als tl.
AH to go zit hier niet in de buurt helaas. Hoewel ik daar ook minder snel wil werken denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Mishu het volgende:
Ik ben aangenomen als 23-jarige bij een AH to Go. Daar staan vaak wat oudere mensen.
?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:57 schreef SausDip het volgende:
AH to go betaalt ook een stuk slechter dan de AH
Maar AH doet niet aan leeftijdsdiscriminatie, hoor.quote:Echter bij ons in de regio wordt in principe niemand aangenomen ouder dan 18, tenzij het een potentiële ASM/SM is.
padquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Danku
Verkoopklaar, heb nog geen vast schap.
Ik weet niet of het bij elke AH zo is, maar bij ons heb je mensen die voornamelijk aan één pad verbonden zijn. Je hebt ook gewoon mensen die met meerdere paden bekend zijn of gewoon all-round zijn. Ik sta bijvoorbeeld altijd op hetzelfde pad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:09 schreef Teslynd het volgende:
Dus verkoopklaar werkt met eigen paden. Zal er eens op letten.
Zoals al gezegd, is het niet bij iedere winkel dat men altijd op 1 pad staat. Vaak zijn er wel een aantal die hun vaste paden hebben, maar zijn er ook een paar die geregeld ergens anders staan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:09 schreef Teslynd het volgende:
Dus verkoopklaar werkt met eigen paden. Zal er eens op letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |