inderdaad, normaal doet hij het gewoon.quote:Op maandag 2 april 2012 09:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Eerder had ik daar nooit last van, onzin dus.
Dat is wel een tijdje geweest inderdaad. Maar de laatste paar maanden kon je gewoon vanuit huis inloggen op loonmaandag.quote:Op maandag 2 april 2012 09:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zien er idd apart uit, maar vind ze nou ook niet veel beter als de mc7090... het 2d scannen werkt bij ons de helft van de tijd niet, je bent vele sneller met zo'n mc7090..quote:Op maandag 2 april 2012 12:44 schreef joey_k het volgende:
Ook hier vandaag een splinternieuwe HT geinstalleerd! Mooi ding die mc 3190, beetje groot als je het mij vraagt. Voordelen (zo op t eerste oog) 1- en 2D barcodes scannen, grotere toetsen en Rfid scanning.
Is Albert Heijn iets speciaals van plan met deze nieuwe HT's, of is de mc7090 ondertussen uitgefasseerd?
Bij verwachte drukte is dit het beleid. En aangezien we vandaag én winstuitkering én de tvt-uren krijgen, schakelen ze de thuistoegang zodat de servers niet overbelast raken.quote:Op maandag 2 april 2012 09:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee, heb je geen recht op. Daarvoor moet je tot eind periode 3 in dienst blijven ( bij een gewone AH).quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef danibellie het volgende:
hee, ik ben sinds 25 februari uit dienst bij mijn filiaal (en per 9 feb bij een franchise filiaal in dienst gegaan). Nou heb ik nog geen winstuitkering gekregen op mijn rekening, maar volgens mij heb ik er wel recht op.
weet iemand dit?
ah wat een naaistreek. al had ze me dus per half maart uit dienst laten gaan (werkte toch al een maand bij twee AH's) had ik het wel gekregen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, heb je geen recht op. Daarvoor moet je tot eind periode 3 in dienst blijven ( bij een gewone AH).
Holy cow. Dat werkt ook nog echt.quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef ABombali het volgende:
Willen jullie op plaza? Hier een mirror:
Stap 1: https://plaza.etos.nl/
Stap 2: Inloggen met je gegevens
Stap 3: Als je ingelogd bent, dan loopt hij vast. Ga dan naar :
https://plaza.etos.nl/sto(...)rtal/ahplaza/rooster
Dan zit je op plaza..
Ja maar bij mijn loonstrookje missen de vakantie/adv etc uren en er is een hoop raar gedrukt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |