1. je krijgt geen reiskostenvergoeding voor 3 kmquote:Op donderdag 12 april 2012 00:31 schreef DonkerNacht het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik ben 17 jaar ( ik was vroeger lui maar nu begin ik het in te zien )en ga voor het eerst aan het werk en heb daarvoor gekozen voor de AH omdat vrienden goeie ervaringen daar hadden in het begin.
Ik had even een paar vragen , misschien dat dit mij de tijd bespaart om uiteindelijk de sollicitatieformulier in te vullen. Hoe sneller hoe beter dus. Ik kan deze vragen wel beter vragen aan de desbetreffende filiaal maar vind zelf dat dit onnodig is voor de desbetreffende reistijd dat ik ervoor ga afleggen.
( 1. Krijg ik een soort van reiskostenvergoeding voor de afstand die ik afleg? Ik woon op een afstand van ongeveer 3 km en zal misschien wel is voorkomen dat ik meteen vanaf school naar me werk ga.
( 2. Hebben jullie een soort van functie binnen AH waarvan jullie denken dat je dat juist moet doen? of juist niet? ik ben misschien van plan om te beginnen als vulploegmedewerker. Iemand die hier ervaring mee heeft en of het leuk is? Ik hou er wel van om meer contacten af te leggen , is dit wel een van de functies die daarvoor geschikt is?
( 3. Ik heb op dit moment geen telefoon. Is het misschien mogelijk om een andere persoons telefoonnummer te geven? bijvoorbeeld van me broer? ( sollicitatieformulier )
Jup, na die 3 maand kan iemand weer opnieuw worden aangenomen bij de Albert Heijn. Is bij ons filiaal ook een aantal keer gebeurd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:26 schreef Purdey het volgende:
Dus jij vind een dag van 16:00 tot 21:45 lang? Ik heb gisteren van 08:00 tot 18:00 gezeten![]()
Ik las het hier eerder in het topic al, maar ik wil het toch even bevestigd hebben: Collega van deli heeft al 3 contracten gehad en moet nu over 6 weken weg. In principe kan ze na 3 maanden toch weer gewoon terugkomen? Zei 't gister al tegen haar, en ze ging het overleggen met de (a)sm.
Tof om te zien dat er een OR-kandidaat is die toch zo'n topic als dit bekijkt en er echt nog op reageert. Als ik in dezelfde regio zat, had je mijn stem.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:00 schreef vrs99 het volgende:
Mooi om te zien dat er toch wel enigszins interesse is in de ondernemingsraad. Ik heb me verkiesbaar gesteld voor de regio Noord-West. Hier is een youtube linkje waar je wat meer over me te weten kan komen.
Als je op www.webelect.eu bent om te stemmen kan je nog op de kandidaat klikken (of een plusje dat erbij staat) om een korte uitleg te krijgen van zijn of haar standpunten.
Ja klopt, is een memo over rondgestuurd. Belachelijk dat de planning zo dramatisch is... Hoop teleurgestelde klanten zaterdag al, dat zal komende week niet minder worden.quote:Op zondag 15 april 2012 20:50 schreef mrjeffhlz het volgende:
Ze gaan in het najaar nieuwe laten maken, hoorde ik van mijn SM..
Ik zal me ook gelijk maar even voorstellen;
Jeffrey, medewerker Verkoopklaar,
Filiaal 1425, Haarlemmerdijk, Amsterdam.
Dat bedoelde ik ook, my bad.quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef UncleSam het volgende:
De winkel zijn toch niet uitverkocht? Maar juist de speelgoed kassas, weegschalen, mandjes en winkelwagens enzo.
Gewoon de standaard dingetjes: Waarom wil je bij AH werken, wat heb je ons te bieden, wanneer ben je beschikbaar, wat zijn je vorige baantjes geweest (ervaring), waarom moeten we jou aannemen, wat voor activiteiten heb je nog buiten je eventuele baan..quote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef MFE15 het volgende:
Gesolliciteerd bij Albert Heijn in Den Haag, dinsdag moet ik op gesprek komen. Weet iemand waaruit dat gesprek bestaat?
Wil je de vulploeg in? Zaterdag is wel een belangrijke dag dan. Echt enorm duur ben je niet, maar als je ze de voorkeur geven aan 15/16 jarigen dan weet ik het niet. Gewoon proberen, niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 16 april 2012 13:01 schreef MFE15 het volgende:
Ah, oke! Ik ben 17 jaar en werk op zaterdag ook bij een Gall & Gall, denk je dat ik kans heb? Ik denk dat ik al snel ''te duur'' word, ben in november 18 jaar.
En bedankt!
Ligt er alweer uit, ja. Alweer.quote:Op maandag 16 april 2012 09:56 schreef Purdey het volgende:
Ligt plaza er trouwens weer uit of ligt het aan mij?
Gemiep altijd met dat plaza, gelukkig doet ie het nu weer. Hij was er gister ook al niet. Weer anderhalve dag down.quote:
en vakkenvullers dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:10 schreef vrs99 het volgende:
Trouwens, als het goed is stem je alleen op mensen met hetzelfde functieniveau. Dus als teamleider stem je alleen op andere teamleiders, als SM alleen op andere SM's. En als verkoper A of B stem je dus op iemand die in principe vooral voor jouw rechten op zal komen.
Laat je dus niet ontmoedigen door wat kandidaten vanuit andere functies allemaal wel niet belangrijk vinden!
Die winkels hebben wij inderdaad ook nog staan (staan lelijk in de weg achter) maar de winkelwagens enzo zijn er inderdaad niet meer. Najaar is wel heel erg laat. Misschien een nieuwe ronde mini's ook?quote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef einschtein het volgende:
Die suggesties die ze er ook bij zetten. "Het is toch veel leuker om zelf een eigen winkeltje bij elkaar te knutselen?" euh, nee?![]()
Maar klopt ja, in het najaar kun je de dingen eenmalig kopen om je winkeltje vol te krijgen. Leuk feitje though, in de afgelopen 4 dagen is er net zo veel omzet gecreeerd wat normaal rond sinterklaas wordt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |