Mja, dat had ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat het lelijke tetten zijn/
Ik denk dat ze niet zo blijven staan, tenzij ze bevroren zijn met vloeibare stikstof.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:04 schreef Partingglass het volgende:
Ze wijzen iets naar buiten maar als ze zo blijven staan als het shirtje uit gaat valt het denk ik nog best mee.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:06 schreef Partingglass het volgende:
daarom ook de "als". En anders een koe nadoen en weg lopen.
Toch wel als ze op de navel hangen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Als dat shirtje uitgaat, ga ik niet meer moeilijk doen denk ik...
Als dat daadwerkelijk gebeurt zal ik voornamelijk heel verbaasd zijn. Ik denk niet dat de rest van het lichaam/gezicht mee doet aan de valsheid van het shirt, dus dat ik sowieso al niet met haar mee naar huis gaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch wel als ze op de navel hangen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk gebeurt zal ik voornamelijk heel verbaasd zijn. Ik denk niet dat de rest van het lichaam/gezicht mee doet aan de valsheid van het shirt, dus dat ik sowieso al niet met haar mee naar huis ga
Welkom in mijn wereldquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Zo irritant als je niet op bepaalde woorden kan komen
Ik kan wel een tekening makenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld
Wat zoek je, geef een omschrijving?
Teken hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Zo irritant als je niet op bepaalde woorden kan komen
Geen zeeleeuw/zeehond maar dan de grotere versie met zo'n snorachtig iets zeg maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld
Walrus!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen zeeleeuw/zeehond maar dan de grotere versie met zo'n snorachtig iets zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |