Zeer goed te doen. Warm, muchos cervezas en voetbal.quote:
Lekkerrr. Gaaf stadion dat Mestella ofniet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeer goed te doen. Warm, muchos cervezas en voetbal.
Volgend jaar doen we Lissabon. Bevalt goed de zon. Engeland in februari gaan we niet meer doen.
Mwoah, vond het een enorm pauperstadion aan de buitenkant. Van binnen was het aardig. Waren twee kansloze '410'-vakken in elke hoek van het stadion. Dat maakt het altijd wat minder.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekkerrr. Gaaf stadion dat Mestella ofniet?
West Ham is veel mooier, joh. Of was je daar al eens geweest? Veel plezier alvast!quote:Volgende week voor ons gaat toch West Ham worden, ook beter. Chelsea was toch te duur en konden we moeilijk aan veel kaarten komen. Plus Upton Park zit op een half uurtje lopen vanaf het hotel en Chelsea dik anderhalf uur met OV.
[/quote]quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:02 schreef Happel het volgende:
West Ham is veel mooier, joh. Of was je daar al eens geweest? Veel plezier alvast!
Kun je bij je idool Danny Dyer op bezoek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben daar nooit eerder geweest nee, wel benieuwd. Al is het een wedstrijd van de nummer 1 tegen de nummer laatst.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeer goed te doen. Warm, muchos cervezas en voetbal.
Volgend jaar doen we Lissabon. Bevalt goed de zon. Engeland in februari gaan we niet meer doen.
Net zolang als ik Wilfred adoreer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt 't me nu pas op of heb je sinds kort dat Johan Derksen UI'tje?
Wat denk je zelf? Met pijltjes spelen of een joystick om richting aan te geven? Speelt niet lekker natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zolang als ik Wilfred adoreer.
Weet iemand hier trouwens of Fifa op de computer leuk/goed is? Ik wil weer eens een spel spelen maar dacht mij te herinneren dat Fifa alleen goed is/was uitgewerkt op consules welke ik dus niet heb.
Je hebt wel van die controllers voor de computer. Ik geloof dat mijn broertje zelfs een Xbox controller voor zijn computer heeft. Naja tijd om zelf een review te bekijken het is wel erg lui om het hier te vragen (Wat op zich wel bij me past)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Met pijltjes spelen of een joystick om richting aan te geven? Speelt niet lekker natuurlijk.
Ik heb geen console en spellen heb ik niet volgens mij kan mijn computer zelfs geen grafisch hoogstaande spellen aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:53 schreef ajacied4lf het volgende:
FIFA op de computer![]()
Op de computer moet je PES hebben, op de console FIFA.
Oke.. Naja, FIFA is niet grafisch hoogstaand. PES wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen console en spellen heb ik niet volgens mij kan mijn computer zelfs geen grafisch hoogstaande spellen aan.
Ik durfde hem niet in VBL te plaatsen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Kevin zet zich in voor Amensty International.
is toch leuk man. Wel oppassen voor boze psvsupportersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik durfde hem niet in VBL te plaatsen.
Je moet alleen oppassen voor PSV-supporters als ze met hun schoenen gaan zwaaien, dan worden ze echt mental...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is toch leuk man. Wel oppassen voor boze psvsupporters
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
DonRaja als ik jou was zou ik wel de convertible Evoque nemen. Wat is daar het dak schitterend van afgeknipt
[ afbeelding ]
Ja...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:03 schreef Caland het volgende:
Heeft die vriend van je goed bekeken dan.
Heb je in Duitsland ook een clubcard nodig, of hebben ze daar een ander systeem?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet zo 3 uur in de rij staan om Schalke - FC Twente kaarten te halen![]()
![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je in Duitsland ook een clubcard nodig, of hebben ze daar een ander systeem?
Ik neem een fles wijn mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Om de "grap" alvast in te koppen...
Vergeet je je dekentje niet zo warm is het niet.
Man wat slecht Caland...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:08 schreef Caland het volgende:
Ik zat me eerder af te vragen of je daar dan ook twee rijen hebt, mannen links, vrouwen rechts.
Dus je gaat op goed geluk 3 uur in de rij staan? Zo leuk is Duitsland niet hoor...quote:
http://www.vakp.nl/actueel/kaartverkoop-schalke-04-fc-twente.htmlquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja...
Maar die gaat ook mee. Het gaat meer om zijn kameraden die nu aan het werk zijn of op vakantie zijn. En ze geven maar 2 kaarten mee per persoon, dus ik moest mee.
Ah, je wordt weer eens gebruikt dus..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja...
Maar die gaat ook mee. Het gaat meer om zijn kameraden die nu aan het werk zijn of op vakantie zijn. En ze geven maar 2 kaarten mee per persoon, dus ik moest mee.
Dat weet mijn vriend wel, komt goedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus je gaat op goed geluk 3 uur in de rij staan? Zo leuk is Duitsland niet hoor...
Zeker.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, je wordt weer eens gebruikt dus..
Je gaat serieus met de trein naar Duitsland om in een rij te gaan staan wachten...quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je gaat serieus met de trein naar Duitsland om in een rij te gaan staan wachten...
Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef Anonymousz het volgende:
zijn er hagenezen in da house?
want ik heb een vraag
Duitsland?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je gaat serieus met de trein naar Duitsland om in een rij te gaan staan wachten...
ga je naar een concert?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Duitsland?
Nog anderhalf uur. Staan redelijk vooraan!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een provocatie van Jowhoretje dat kan bijna niet anders
Nee, gewoon vrije verkoop. (SK houders hebben uiteraard voorrang)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je in Duitsland ook een clubcard nodig, of hebben ze daar een ander systeem?
Wat moet je met een hagenees?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef Anonymousz het volgende:
want ik heb een vraag
ik heb een vraagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat moet je met een hagenees?2
En alleen Hagenezen weten het antwoord op je vraag?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb een vraag
en heeft niks met voetbal te maken
ja ik ga binnenkort naar den haagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En alleen Hagenezen weten het antwoord op je vraag?
bedanktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Aha oke..
ADO Den Haag #48 Hup club hup
Hier even vragen ...
Stel 'm dan in GCquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb een vraag
en heeft niks met voetbal te maken
scheelt zo'n 8 km dus wellicht voldoe ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef Anonymousz het volgende:
want ik heb een vraag
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarré, Ik vind die winnaar van het NSF op Yolanthe lijken. Jullie ook?
Ik wou even kijken wie er als eerste op zou springen - en hoe...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:23 schreef kapiteintje het volgende:
Dan doe ik het wel stelletje boelers. Huff, volgende keer open je gewoon maar 'n nieuwe, dan hoef ik er niet m'n bed voor uit te komen.
pokemon evolutiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee en morgen kijk ik de wedstrijd ook met genoeg bier en andere mensen. Ik verwacht echt helemaal niks van deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Nog mensen die dadelijk de training van NL gaan kijken?
Zoals elke oefeninterland zal deze ook gaan tegenvallen en zal ik toch kijken in de hoop op iets beters.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee en morgen kijk ik de wedstrijd ook met genoeg bier en andere mensen. Ik verwacht echt helemaal niks van deze wedstrijd
Spaghetti beste man heb jij het grootser aangepakt vandaag?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten mede-VBL'ers?
Ach... daarom biertje erbij wat gezelligheid en met een beetje geluk kan je zelfs losgaan om de doelpunten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals elke oefeninterland zal deze ook gaan tegenvallen en zal ik toch kijken in de hoop op iets beters.
Jazeker. Schuif net wat in de oven: Mexicaanse wraps met gekruide kip, zwarte bonen, paprika, rode ui en mais. Met een salsa van ui, 2 soorten tomaten, oregano en verse knoflook. Heer-lijk. (Hoop ik)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spaghetti beste man heb jij het grootser aangepakt vandaag?
Zeker, maar een kutwedstrijd blijft een kutwedstrijd. Het gaat toch tegenstaan op een gegeven moment.quote:Ach... daarom biertje erbij wat gezelligheid en met een beetje geluk kan je zelfs losgaan om de doelpunten.
Wanneer is die precies dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Enige oefenwedstrijd waar ik zin in heb is Nederland- Belgie.
Kan niet misgaan eigenlijk tenzij de oven te warm staatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jazeker. Schuif net wat in de oven: Mexicaanse wraps met gekruide kip, zwarte bonen, paprika, rode ui en mais. Met een salsa van ui, 2 soorten tomaten, oregano en verse knoflook. Heer-lijk. (Hoop ik)
kant&klaar zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jazeker. Schuif net wat in de oven: Mexicaanse wraps met gekruide kip, zwarte bonen, paprika, rode ui en mais. Met een salsa van ui, 2 soorten tomaten, oregano en verse knoflook. Heer-lijk. (Hoop ik)
Geen frituur vandaag?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Zeker, maar een kutwedstrijd blijft een kutwedstrijd. Het gaat toch tegenstaan op een gegeven moment.
[..]
Wanneer is die precies dan?
Oordeel zelf. Het resultaat:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan niet misgaan eigenlijk tenzij de oven te warm staat![]()
Ben niet zo van de kaas op alles.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oordeel zelf. Het resultaat:
[ afbeelding ]
Beetje veel voor 1 persoon?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag zeker weer niet van je fitness programmaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben niet zo van de kaas op alles.
Nu maar hopen dat er niet teveel knoflook in is gegaan. Het is niet perse vies maar wel erg overheersend.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag zeker weer niet van je fitness programma![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben niet zo van de kaas op alles.
Nee, alles vers bereid en gesneden natuurlijk. Op de wraps (alleen de pannekoekjes zeg maar) zelf na.quote:
Ook schattig dat je ons vraagt wat we gegeten hebben, zodat je daarna kunt opscheppen over je eigen kookkunsten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alles vers bereid en gesneden natuurlijk. Op de wraps (alleen de pannekoekjes zeg maar) zelf na.
Ontbijt, een ei ligt zo zwaar op de maag.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ook schattig dat je ons vraagt wat we gegeten hebben, zodat je daarna kunt opscheppen over je eigen kookkunsten.![]()
En wie at er met je mee? Of sla jij zo'n bak in je ééntje achterover?
Jammer dat er gelijk weer zo moet worden gereageerd. Was gewoon in een kook-mood en vind 't altijd leuk om te weten wat een ander zoal eet. Wat boeit mij het nou dat ik toevallig vandaag dit maak. Een andere dag vreet ik gewoon friet met kroket en daar had ik ook een foto van geplaatst omdat die camera hier nu toevallig op m'n bureau ligt. Eikel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ook schattig dat je ons vraagt wat we gegeten hebben, zodat je daarna kunt opscheppen over je eigen kookkunsten.![]()
En wie at er met je mee? Of sla jij zo'n bak in je ééntje achterover?
vindt ik leukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef Smoofie het volgende:
Littlerabbit, ik verveel me, zullen we weer cammen
Ik stampot zuurkool met karbonade en rookworst, hmmmm.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik heb stampot andijvie gegeten. Met spekjes.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat er gelijk weer zo moet worden gereageerd. Was gewoon in een kook-mood en vind 't altijd leuk om te weten wat een ander zoal eet. Wat boeit mij het nou dat ik toevallig vandaag dit maak. Een andere dag vreet ik gewoon friet met kroket en daar had ik ook een foto van geplaatst omdat die camera hier nu toevallig op m'n bureau ligt. Eikel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... staat niet voor niets achter een post.
Twee broodjes krotet.
Look behind you! It's your ass!
Nee joh gewoon een broodje bij de Arena die schitterende tempel zoals jij het zelf noemt halen.quote:
Heb je daar arena-munten voor nodig?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh gewoon een broodje bij de Arena die schitterende tempel zoals jij het zelf noemt halen.
Op de hoofdtribune hebben ze lekkere hamburgers hoor. En de AEGON zaal hebben ze ook heerlijk etenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh gewoon een broodje bij de Arena die schitterende tempel zoals jij het zelf noemt halen.
Moet je wel toegeven er zit daar op die Boulevard een goede Surinamerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechte smaak TR aangemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je wel toegeven er zit daar op die Boulevard een goede Surinamer
TR aangemaakt voor racisme.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Slechte smaak TR aangemaakt.![]()
Belediging, TR gemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Slechte smaak TR aangemaakt.![]()
Niet nodig. Ik ken de Surinamer in kwestie en hij is matig op zijn best.quote:
Waar zit die dan volgens jou?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik ken de Surinamer in kwestie en hij is matig op zijn best.
Vlakbij de bioscoop klopt dat? Op een pleintje.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]![]()
Mooie reactie.![]()
In één keer compleet in de verdediging... Maar ik ben in ieder geval een stuk wijzer wat betreft je eetgewoontes. Ik hoop dat het gesmaakt heeft.![]()
O, en dit...Ok. Was gewoon even gepikeerd dat ik die hele schaal vreten uit m'n klauwen had laten flikkeren op de keukenvloer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... staat niet voor niets achter een post.
Twee broodjes krotet.![]()
Er is daar een Bios ja, Pate Arena. Maar winkelcentrum amsterdamse poort is 5 min lopen daar aan de andere kant van het station.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vlakbij de bioscoop klopt dat? Op een pleintje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Was gewoon even gepikeerd dat ik die hele schaal vreten uit m'n klauwen had laten flikkeren op de keukenvloer.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Was gewoon even gepikeerd dat ik die hele schaal vreten uit m'n klauwen had laten flikkeren op de keukenvloer.
Dát was dan het ontbrekende detail...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mexicaanse wraps met gekruide kip, zwarte bonen, paprika, rode ui, mais en stukjes glas... gevaarlijke combi.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dát was dan het ontbrekende detail...
Kun je bij jou een beetje van de vloer eten?
Nee... je vriend heeft ze. Of mag jij toch zelf ook nog mee?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
15.45 weg van huis... 19.00 waren we aan de beurt om kaarten te kopen![]()
Maar we hebben ze
Altijd uitgaan van een sterke maag.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:06 schreef eight het volgende:
[..]
Mexicaanse wraps met gekruide kip, zwarte bonen, paprika, rode ui, mais en stukjes glas... gevaarlijke combi.
Ja, mijn vriend heeft ze. Nee ik mag niet meequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee... je vriend heeft ze. Of mag jij toch zelf ook nog mee?
Was? Drie uur in de rij?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend heeft ze. Nee ik mag niet mee
Mijn vriend met z'n kameraden. Die kameraden hebben hun clubcard en seizoenskaart etc aan ons gegeven, want je mag per persoon maar 2 kaarten halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Was? Drie uur in de rij?!![]()
Wie gaat er dan?
Nobel dat je jezelf opoffert om je vriend te laten gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn vriend met z'n kameraden. Die kameraden hebben hun clubcard en seizoenskaart etc aan ons gegeven, want je mag per persoon maar 2 kaarten halen.
Geen offensief geintendeerd, maar had je niks beters te doen? En hoe kom je die uren door? Nog ruzie gemaakt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn vriend met z'n kameraden. Die kameraden hebben hun clubcard en seizoenskaart etc aan ons gegeven, want je mag per persoon maar 2 kaarten halen.
Dezelfde vriend die het elektrische dekentje gaf omdat Jojoortje te koude voeten had en hij zelf geen zin had om... maar wel nobel van jequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nobel dat je jezelf opoffert om je vriend te laten gaan.
Nou ja.. mijn vriend ging zelf ook mee. Ik ben mee gegaan voor zijn kameradenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nobel dat je jezelf opoffert om je vriend te laten gaan.
Tuurlijk had ik wel iets beters te doenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Geen offensief geintendeerd, maar had je niks beters te doen? En hoe kom je die uren door? Nog ruzie gemaakt?
Nee, ik bedoel dat je jouw kaartje opoffert aan je vriend, terwijl jij gewoon thuis op de bank zit, dat hij naar het voetbal kan gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja.. mijn vriend ging zelf ook mee. Ik ben mee gegaan voor zijn kameraden
Ja, maar ik kan sowieso geen kaartje krijgen he...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je jouw kaartje opoffert aan je vriend, terwijl jij gewoon thuis op de bank zit, dat hij naar het voetbal kan gaan.
Behalve als jouw vriend zich opgeofferd had voor jou, toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan sowieso geen kaartje krijgen he...
Omdat je een vrouw bentquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan sowieso geen kaartje krijgen he...
Ja, maar waarom zou ik gaan? Hij is een Twentesupporter en ik niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve als jouw vriend zich opgeofferd had voor jou, toch?
Denk je nou serieus dat ik in Duitsland kaartjes heb gehaald of ben je weer semi grappig zo van: Haha Twente ligt in Duitsland?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, 3 uur in de rij. In Duitsland hebben ze nog nooit van een ticketbox gehoord?
Daar is niks grappigs aan hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik in Duitsland kaartjes heb gehaald of ben je weer semi grappig zo van: Haha Twente ligt in Duitsland?
Dat is in duitsland toch hetzelfde?quote:
Ik heb altijd graag iets voor de vriendinnen van mijn vriendin over...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik wel iets beters te doenAch ja... soms moet je wat voor je vriend de kameraden van je vriend over hebben.
Ach ja... ik kan heel goed met ze opschieten dus..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb altijd graag iets voor de vriendinnen van mijn vriendin over...
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang buiten gestaan? Het is ook frisjes.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang buiten gestaan? Het is ook frisjes.
Wel lekker, met jou? Waarom ben je meegegaan met je vriendquote:
Iets met liefde enzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Wel lekker, met jou? Waarom ben je meegegaan met je vriend.
Geen idee. Vind het wel behoorlijk kut dat je zo lang in de rij moet staan om kaarten te krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, waarom kan dat niet gewoon via ticketbox dan?
Opofferingsgezindheid. Iets voor elkaar overhebben...quote:
Respect voor jou man. Elke keer zoveel moeite met je posts, met dikgedrukte letters, met cursieve letters etcquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Opofferingsgezindheid. Iets voor elkaar overhebben...
Ik neem aan dat je d'r een footmassage voor terugkrijgt?
Niet altijd iets terug verwachten...
Ja hoor, gooi die arme man dit over drie weken maar eens voor zijn voeten, als hij de handdoeken in de douche weer eens is vergeten.quote:
Mijn moment komt nog wel...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hoef jij niet meer naar de oogarts. Zolang je mijn posts nog kunt lezen zit je goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Respect voor jou man. Elke keer zoveel moeite met je posts, met dikgedrukte letters, met cursieve letters etc
Hoeveel van dit soort "opspaarmomenten" heb je al verzameld voor "paybacktime"?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon eraf snijden. Dat schijnen mannen niet fijn te vinden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
Achja, ik heb een keertje een halve nacht voor de ticketbox gelegen, voor de bekerfinale die nooit door ging.
Dit is mijn eerstequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hoeveel van dit soort "opspaarmomenten" heb je al verzameld voor "paybacktime"?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
Achja, ik heb een keertje een halve nacht voor de ticketbox gelegen, voor de bekerfinale die nooit door ging.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kwam er serieus laatst pas achter dat de smileys nu ook kleiner worden met X2![]()
![]()
![]()
Ik heb een keer een halve minuut moeten wachten op Ajax.ticketshop.nl.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
Jup. Bij Ajax trekt de ticketbox online dat nog wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een halve minuut moeten wachten op Ajax.ticketshop.nl.
Maar wat is ie waard? Kun je ermee onder een zondagje schoonouders uitkomen als je bijvoorbeeld de hele dag in bed wilt liggen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Mannetje onder het mos met een gewij
Oh dat is te licht. Als ik geen zin heb om naar mijn schoonouders te gaan, dan ga ik niet. Ik hou niet van die verplichte nummertjesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maar wat is ie waard? Kun je ermee onder een zondagje schoonouders uitkomen als je bijvoorbeeld de hele dag in bed wilt liggen?
Occupy-smilie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Kutsmiley eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Henk en Ingrid zijn het met je eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
Opsporing verzocht: Bij iedere zaak: "Vermoedelijk Marokkaanse afkomst"
Moet niet veel gekker worden.
Okee. Maar heb je je vriend al "gestraft" voor het uren (zinloos -- ticketbox?) in de rij staan? Of broed je nog op een plan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat is te licht. Als ik geen zin heb om naar mijn schoonouders te gaan, dan ga ik niet. Ik hou niet van die verplichte nummertjes
Ik broed nog op een plan uiteraard. Die komt vanzelf welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee. Maar heb je je vriend al "gestraft" voor het uren (zinloos -- ticketbox?) in de rij staan? Of broed je nog op een plan?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Karim el Ahmadi op de nationale opsporingslijst
Het was een maat van me die hier bleef eten die het grappig vond om een Ajax-vlaggetje in die schaal met wraps te prikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Altijd uitgaan van een sterke maag.![]()
De vraag is echter: wás de schaal wel kapot? Of was het toch de butler..?
Ajaxquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was een maat van me die hier bleef eten die het grappig vond om een Ajax-vlaggetje in die schaal met wraps te prikken.
Jojoortje is heel makkelijk tevreden te stellen. Geef haar 2 euro en ze haalt er een avond puur genieten voor in huis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor 2 euro kun je een hamburger kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje is heel makkelijk tevreden te stellen. Geef haar 2 euro en ze haalt er een avond puur genieten voor in huis.
Of een fles wijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor 2 euro kun je een hamburger kopen.
Uurtje jochiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje is heel makkelijk tevreden te stellen. Geef haar 2 euro en ze haalt er een avond puur genieten voor in huis.
Waarom zo'n probleem ervan maken? Lekker makkelijk toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Buiten de randstad betaal je geen 2,40 per biertje. In Duitsland kan je daar een nacht mee doorhalen in de kroeg.quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zo'n probleem ervan maken? Lekker makkelijk toch.
Beter dan zo'n griet die tijdens het stappen alleen maar rode wodka red bull drinkt
Voor 2 euro koop ik een zwerver. Voor vijf minuten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor 2 euro kun je een hamburger kopen.
Wel een vrouw hoop ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor 2 euro koop ik een zwerver. Voor vijf minuten.
En zo hoort het. Relaties met verplichtingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat is te licht. Als ik geen zin heb om naar mijn schoonouders te gaan, dan ga ik niet. Ik hou niet van die verplichte nummertjes
en om weer weg te krijgen 50 euro..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor 2 euro koop ik een zwerver. Voor vijf minuten.
Mijn ouders zijn daar heel relaxed inquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En zo hoort het. Relaties met verplichtingen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan zo'n griet die tijdens het stappen alleen maar rode wodka red bull drinkt
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jouw grietjes lepelen liever een advocaatje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
Euh...?quote:
Geen probleem. Je hebt gelijk. Alleen heb je dan totaal geen smaak. Voor de rest niks dan respect dat je het door je keel krijgt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Jouw grietjes lepelen liever een advocaatje?
CreepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Het zou wat zijn als m'n ouders m'n vriendin zouden verplichten om op audiëntie te komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn daar heel relaxed in
Wat euh? Met zo'n fles wijn kan ik me geen hele avond vermaken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euh...?
[..]
Geen probleem. Je hebt gelijk. Alleen heb je dan totaal geen smaak. Voor de rest niks dan respect dat je het door je keel krijgt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Jouw grietjes lepelen graag een advocaatje?
Je wil benadrukken dat er veel allochtonen (Apen) in Rotterdam wonen? Alweer racistisch hoor... tweede TRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen zijn moeder.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwelijke zwerfsters ken jij?
Kun je eigenlijk een ban krijgen als je teveel onnodige TR's maakt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil benadrukken dat er veel allochtonen (Apen) in Rotterdam wonen? Alweer racistisch hoor... tweede TR
Crackhoertjes zijn overal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwelijke zwerfsters ken jij?
Oh zo. Ik snapte niet wat je met dat 'uurtje' bedoelde, maar er begint me nu ook iets te dagen waarom je voor die goedkopere wijn gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat euh? Met zo'n fles wijn kan ik me geen hele avond vermaken.
Je hebt het weer compleet misquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh zo. Ik snapte niet wat je met dat 'uurtje' bedoelde, maar er begint me nu ook iets te dagen waarom je voor die goedkopere wijn gaat.
Daar moet babypoeder en een dozijn zachte billetjes bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat euh? Met zo'n fles wijn kan ik me geen hele avond vermaken.
Hij beledigt tenminste niet iemand anders' moeder.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Dr. Mikey als user? Wat zijn z'n pluspunten en minpunten?
Wat een misverstanden toch. Ik denk dat ik vanaf nu gewoon ga stoppen met je proberen te doorgronden en je gewoon weer als mijn mysterieuze muze ga beschouwen.quote:
Ik ken hem niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Dr. Mikey als user? Wat zijn z'n pluspunten en minpunten?
Beetje genant om hier een review over users te gaan geven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij beledigt tenminste niet iemand anders' moeder.
Heel fijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een misverstanden toch. Ik denk dat ik vanaf nu gewoon ga stoppen met je proberen te doorgronden en je gewoon weer als mijn mysterieuze muze ga beschouwen.
Misschien is dat wel een pluspuntquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken hem niet.
Minpunten:
Hij is onopvallend.
Ik loop ze altijd mis.quote:
Vooral omdat Mikey onze mattie is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje genant om hier een review over users te gaan geven.
Je baalt dat het niet over jou gaat he?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje genant om hier een review over users te gaan geven.
Daarom.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vooral omdat Mikey onze mattie is.
Neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je baalt dat het niet over jou gaat he?
Ik dacht altijd dat Jojoor een zachtaardige meid was, maar deze was stevig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Dat een mod mijn moeder beledigt. TR.
Leuk om meerdere reden. In een normaal gesprek prima om mee te praten en als je je verveelt heerlijk om te provoceren omdat hij altijd je posts probeert te doorgronden hoe onzinnig dan ook.quote:
Ik ben ook heel zacht. Ben toch mee geweest met mijn vriendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Jojoor een zachtaardige meid was, maar deze was stevig.
Toch moest ik lachen. Mensen die harde grappen maken, zijn meestal degenen met zelffspot.![]()
Ik haat je vanaf nu.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel zacht. Ben toch mee geweest met mijn vriendvandaag
macaroniquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten mede-VBL'ers?
Mooi betoog. Ik geef het een 8+quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk om meerdere reden. In een normaal gesprek prima om mee te praten en als je je verveelt heerlijk om te provoceren omdat hij altijd je posts probeert te doorgronden hoe onzinnig dan ook.
Tot zover mijn betoog.
BBC'tje van me.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk om meerdere reden. In een normaal gesprek prima om mee te praten en als je je verveelt heerlijk om te provoceren omdat hij altijd je posts probeert te doorgronden hoe onzinnig dan ook.
Tot zover mijn betoog.
Dat vind ik een compliment.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik haatte je al vanaf het begin.
Niet nog een kakkerlak als mod hier hoorquote:
ik welquote:
GGMMquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken hem niet.
Minpunten:
Hij is onopvallend.
Tsja...op zich is er hier best een leuk clubje hoor de afgelopen maanden. Zodra 't vervelend wordt ben ik hier niet meer te vinden, maar voorlopig heb ik 't prima naar m'n zin.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent wel één van de leukere users op VBL hoor, dat zegt ook al heel wat.
Giving Gays Masturbation Moments.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
GGMM
Pluspunten:
Hij is droog.
Minpunten:
Ik weet niet wat zijn naam betekent.
Hint: Glow Mouse.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
GGMM
Pluspunten:
Hij is droog.
Minpunten:
Hij wil mysterieus blijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
GGMM
Pluspunten:
Hij is droog.
Minpunten:
Not sure ifquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Giving Gays Masturbation Moments.
Goed zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...op zich is er hier best een leuk clubje hoor de afgelopen maanden. Zodra 't vervelend wordt ben ik hier niet meer te vinden, maar voorlopig heb ik 't prima naar m'n zin.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was veel leuker met DAM en Haagspietje. En die portugees.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...op zich is er hier best een leuk clubje hoor de afgelopen maanden. Zodra 't vervelend wordt ben ik hier niet meer te vinden, maar voorlopig heb ik 't prima naar m'n zin.
Juist daar had ik je wat harder verwacht.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel zacht. Ben toch mee geweest met mijn vriendvandaag
Nu zijn er 2 mods die je haten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is niet zo, littlerabbit en ik cammen geregeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vies mannetje, die doet alsof hij 12 is terwijl hij 50+ is.
Zoek de link met je reden voor ban --> vertaal het in het Engels en je bent al een heel eind.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef het op... wat is een BBC'tjeZelfs almachtige google kon me niet helpen.
Big black cock?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef het op... wat is een BBC'tjeZelfs almachtige google kon me niet helpen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is niet zo, littlerabbit en ik cammen geregeld.
BRRRRING PING PING PING PING!!!!quote:
Vind je dat lekker?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het ook van Littlerabbit he..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
smoofie is half neger en half pindaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah helaas heeft Smoofie Indonesisch bloed.
Mmggquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet Glowmouse m'n nick hier gewoon wijzigen. Is hij van de onterechte associatie met mij af en heb ik een normale nick.
Ik weet alleen niet zo snel een normale nick te bedenken.
Nee man... Dan gaat je hele identiteit wegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet Glowmouse m'n nick hier gewoon wijzigen. Is hij van de onterechte associatie met mij af en heb ik een normale nick.
Ajacied4lv.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Group-hug.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan het onderwerp.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh moeilijk moeilijk...
Ene dag is hijen de andere dag is hij
![]()
![]()
Die is er al, 27 ookquote:
Meh, ik heb liever een normale nick. maar dan wel een die zo uniek is dat ik de spytool kan blijven gebruiken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee man... Dan gaat je hele identiteit wegGGMM blijft GGMM.
leuke chickquote:
Ex van paulquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |