Zeer goed te doen. Warm, muchos cervezas en voetbal.quote:
Lekkerrr. Gaaf stadion dat Mestella ofniet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeer goed te doen. Warm, muchos cervezas en voetbal.
Volgend jaar doen we Lissabon. Bevalt goed de zon. Engeland in februari gaan we niet meer doen.
Mwoah, vond het een enorm pauperstadion aan de buitenkant. Van binnen was het aardig. Waren twee kansloze '410'-vakken in elke hoek van het stadion. Dat maakt het altijd wat minder.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekkerrr. Gaaf stadion dat Mestella ofniet?
West Ham is veel mooier, joh. Of was je daar al eens geweest? Veel plezier alvast!quote:Volgende week voor ons gaat toch West Ham worden, ook beter. Chelsea was toch te duur en konden we moeilijk aan veel kaarten komen. Plus Upton Park zit op een half uurtje lopen vanaf het hotel en Chelsea dik anderhalf uur met OV.
[/quote]quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:02 schreef Happel het volgende:
West Ham is veel mooier, joh. Of was je daar al eens geweest? Veel plezier alvast!
Kun je bij je idool Danny Dyer op bezoek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben daar nooit eerder geweest nee, wel benieuwd. Al is het een wedstrijd van de nummer 1 tegen de nummer laatst.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeer goed te doen. Warm, muchos cervezas en voetbal.
Volgend jaar doen we Lissabon. Bevalt goed de zon. Engeland in februari gaan we niet meer doen.
Net zolang als ik Wilfred adoreer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt 't me nu pas op of heb je sinds kort dat Johan Derksen UI'tje?
Wat denk je zelf? Met pijltjes spelen of een joystick om richting aan te geven? Speelt niet lekker natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zolang als ik Wilfred adoreer.
Weet iemand hier trouwens of Fifa op de computer leuk/goed is? Ik wil weer eens een spel spelen maar dacht mij te herinneren dat Fifa alleen goed is/was uitgewerkt op consules welke ik dus niet heb.
Je hebt wel van die controllers voor de computer. Ik geloof dat mijn broertje zelfs een Xbox controller voor zijn computer heeft. Naja tijd om zelf een review te bekijken het is wel erg lui om het hier te vragen (Wat op zich wel bij me past)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Met pijltjes spelen of een joystick om richting aan te geven? Speelt niet lekker natuurlijk.
Ik heb geen console en spellen heb ik niet volgens mij kan mijn computer zelfs geen grafisch hoogstaande spellen aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:53 schreef ajacied4lf het volgende:
FIFA op de computer![]()
Op de computer moet je PES hebben, op de console FIFA.
Oke.. Naja, FIFA is niet grafisch hoogstaand. PES wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen console en spellen heb ik niet volgens mij kan mijn computer zelfs geen grafisch hoogstaande spellen aan.
Ik durfde hem niet in VBL te plaatsen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Kevin zet zich in voor Amensty International.
is toch leuk man. Wel oppassen voor boze psvsupportersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik durfde hem niet in VBL te plaatsen.
Je moet alleen oppassen voor PSV-supporters als ze met hun schoenen gaan zwaaien, dan worden ze echt mental...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is toch leuk man. Wel oppassen voor boze psvsupporters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |