Ik zou d'r echt gruwelijk hard geven, geen idee hoe oud ze is alleenquote:
Op die tweede foto lijkt ze echt 13quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou d'r echt gruwelijk hard geven, geen idee hoe oud ze is alleen.
Straight outta Amsterdam, crazy motherfucker named dWcquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou d'r echt gruwelijk hard geven, geen idee hoe oud ze is alleen. Lijkt me zo'n chick bij wie je je jonko op d'r rug kan rollen terwijl je d'r doggy geeft. Die je fles tapz voor je vasthoudt als je fittie hebt in de stad. Ride or die chick
.
Beter toch, ziet er uit als 13 en legaalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op die tweede foto lijkt ze echt 13
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaman lekker gepijpt worden door een beugelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou d'r echt gruwelijk hard geven, geen idee hoe oud ze is alleen. Lijkt me zo'n chick bij wie je je jonko op d'r rug kan rollen terwijl je d'r doggy geeft. Die je fles tapz voor je vasthoudt als je fittie hebt in de stad. Ride or die chick
.
kaas-schaaf.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaman lekker gepijpt worden door een beugel
Hoe kan jij mogelijk weten hoe dat voelt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaman lekker gepijpt worden door een beugel
Kijk die foto met dat pak geld, daar ziet ze er toch wel grown uit? Tochquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op die tweede foto lijkt ze echt 13
Deze manquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:35 schreef Arcadia het volgende:
Huh hoe kan die beugel dan tegen je penis aankomen? Ze schuurt er toch niet met haar tanden over
Je hebt duidelijk geen beugel gehad, ringetjes om je kiezen met scherpe shit aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:35 schreef Arcadia het volgende:
Huh hoe kan die beugel dan tegen je penis aankomen? Ze schuurt er toch niet met haar tanden over
Nicki Minaj swaggerjackt Lil Kim, Foxy Brown, Missy Elliott enz. ookquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:43 schreef Juminelle het volgende:
Honey Cocaine![]()
Nicki Minaj na willen doen
En dan die elastiekjes....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen beugel gehad, ringetjes om je kiezen met scherpe shit aan de binnenkant.
True, maar Nicki vind ik dan ook weer echt pure kanker gewoonquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nicki Minaj swaggerjackt Lil Kim, Foxy Brown, Missy Elliott enz. ook. Don't hate, congratulate
. Bovendien vind ik haar niet irritant maar schattig rappen, dat is bij Nicki Minaj wel anders
.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True, maar Nicki vind ik dan ook weer echt pure kanker gewoon
Op die foto hierboven is die chick wel weer leuk tho.
Oh. Nee, dan is Lauren London dus 'cute as fuck', niet die chickquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die picca is Lauren London herself
. Zie je, Honey Cocaine is gewoon cute as fuck
.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh. Nee, dan is Lauren London dus 'cute as fuck', niet die chick
Titi.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:56 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon een leuk meisje met tattoos die gamed, dan kan ik vredig sterven voor de trein.
Volgens mij voldoet Juminelle aan jouw eisen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:56 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon een leuk meisje met tattoos die gamed, dan kan ik vredig sterven voor de trein.
Ik wou het bijna zeggen, maar bedacht me nog net op tijd van 'she ain't just ordinary bruh'.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volgens mij voldoet Juminelle aan jouw eisen?
2 great minds think alike hèquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou het bijna zeggen, maar bedacht me nog net op tijd van 'she ain't just ordinary bruh'.
[ afbeelding ]
taken.quote:
Die kan ik nooit temmen joh gekkie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volgens mij voldoet Juminelle aan jouw eisen?
Die man verdient een medaille, een standbeeld, een feestdag en een straat vernoemd naar hemquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
Grid wordt keihard gehosseld door twee van de spangste chicks van Fok!, wauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |