Heb alleen zomer en kerstvakanties hierquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jacksie, hoezo heb je geen vakantie?
Is de leven schat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb alleen zomer en kerstvakanties hierach en wee
Garnalen altijd nummer 1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoi wat zal ik gaan eten? Beef rode curry, beef groene curry, kip massaman, kip rode curry, garnalen gele curry, garnalen groene curry of kip cashew?
Nice, maar geen garnalenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoi wat zal ik gaan eten? Beef rode curry, beef groene curry, kip massaman, kip rode curry, garnalen gele curry, garnalen groene curry of kip cashew?
Haten op garnalenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, maar geen garnalen
Kip! altijd kip! kipkipkip
Garnalen zijn spang meidquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, maar geen garnalen
Met lekker veel jusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:30 schreef Salatrel het volgende:
ik heb de boerenkoolstamppot met rookworst al op
Not this shit againquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, maar geen garnalen
Mensen die dat niet al gedaan hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet met matties ridin' & locin' door de KFC drive-through gaan vandaag.
Je bent onze mascotte.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
EN IK. Ik hoor bij hun teamteam shrimps yeah buddy
Bij onze date gaan wij sowieso garnalen etenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
EN IK. Ik hoor bij hun teamteam shrimps yeah buddy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |