True thatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat is passievol vrijen toch heerlijk.
Same. Noem mij gay maar ik heb precies hetzelfde denkwijze als jij wat betreft ditquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:34 schreef Phantomesse het volgende:
Sex met passie, de reden waarom ik altijd wacht met seks in een relatie.. Anders is het gewoon neuken om het neuken
GAY!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Same. Noem mij gay maar ik heb precies hetzelfde denkwijze als jij wat betreft dit.
Sowieso is seks met iemand die je niet echt kent nooit echt goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:34 schreef Phantomesse het volgende:
Sex met passie, de reden waarom ik altijd wacht met seks in een relatie.Anders is het gewoon neuken om het neuken
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Same. Noem mij gay maar ik heb precies hetzelfde denkwijze als jij wat betreft dit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sowieso is seks met iemand die je niet echt kent nooit echt goed.
Vind ik dan.
hoelaat moet ik bij je zijnżquote:
quote:
Echte heren worden uitgenodigd uit het niets door anderen.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Echte heren worden uitgenodigd uit het niets door anderen.
ze draagt geen ringquote:
Niets meer aan toe te voegen. Blauwe plekken in de zomer alleen achterwege laten, ik heb té vaak vage blikken vol medelijden naar me toegeworpen gekregen tijdens het zwemmen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:39 schreef o.us het volgende:
Niet alleen passievol maar is domineren tijdens de seks ook opwindend. Dingen roepen, krabben, bijten, blauwe plekken er aan overhouden. Puur genot.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nieuwe pinpas binnen, kan iig weer pinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |