Of hij tekent bij. Van Geel kennende..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb een heel erg dubbel gevoel over het El Ahmadi-verhaal. Aan de ene kant is het mooi als ie een jaar blijft, aan de andere kant gaat er wéér een gratis speler de deur uit straks.
Tuurlijk, maar ook als je nu weer ziet hoe belangrijk hij is als een aanjager er niet bij is... het is een beetje een dilemma.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb een heel erg dubbel gevoel over het El Ahmadi-verhaal. Aan de ene kant is het mooi als ie een jaar blijft, aan de andere kant gaat er wéér een gratis speler de deur uit straks.
Zo blijf je over 6 jaar nog steeds met die klote-schuld.
Nou, als ik v. Geel zo hoor gaat dat dus niet gebeuren.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of hij tekent bij. Van Geel kennende..
Drukt teveel op de begroting, en een verlenging voor hetzelfde salaris kan je ook niet verantwoorden tegenover de rest van de selectie denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou, als ik v. Geel zo hoor gaat dat dus niet gebeuren.
Ja, maar ik zie liever dat ie bijtekent. Dit is wederom weer kapitaalvernietiging.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook als je nu weer ziet hoe belangrijk hij is als een aanjager er niet bij is... het is een beetje een dilemma.
Dat wel, maar om dan wederom weer een speler gratis te laten vertrekken?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Drukt teveel op de begroting, en een verlenging voor hetzelfde salaris kan je ook niet verantwoorden tegenover de rest van de selectie denk ik.
Wat ik zeg, het is een dilemma. Hem houden kost teveel geld, hem laten gaan ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat wel, maar om dan wederom weer een speler gratis te laten vertrekken?
Precies. Gewoon weer een typische kut-situatie zoals wij die altijd hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat ik zeg, het is een dilemma. Hem houden kost teveel geld, hem laten gaan ook.
Daarom was het ook een raar bericht van Derksen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef Ritmo het volgende:
Snap het overigens niet wat v. Geel nou bedoelt? Z'n contract loopt tot medio 2013, en als hij nou nog een jaar blijft dan mag ie transfervrij weg? Dat mag ie toch sowieso dan?
Ga je weer de blame game spelen?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie liever dat ie bijtekent. Dit is wederom weer kapitaalvernietiging.
Navondquote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je weer de blame game spelen?
Een goedenavond trouwens. Weer terug vanuit een zonnig Valencia.
Mja, maar wat doe je eraan? Het is een oud contract, gemaakt in een tijd dat de piepeltjes nog de krijtjes opaten in het Maasgebouw. Dan krijg je dit soort gekonkel uiteindelijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Maar het is wel weer gewoon een gigantische kut-situatie.
Was het Rekik? Zat even niet op te letten.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef Ritmo het volgende:
Is dat nou dat pestjong dat Feyenoord naaide en naar City gaan op rtl 7?
Ja, maar zo kun je wel blijven wijzen op oude fouten. Intussen duurt het en duurt het voordat wij van dat financiele gezeik afzijn en weer eens trots kunnen zijn op een Feyenoord-waardig elftal.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Navond
[..]
Mja, maar wat doe je eraan? Het is een oud contract, gemaakt in een tijd dat de piepeltjes nog de krijtjes opaten in het Maasgebouw. Dan krijg je dit soort gekonkel uiteindelijk.
Ja volgens mij wel ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was het Rekik? Zat even niet op te letten.
Heb je die gast ooit zien spelen? Die kan amper mee bij Sparta man...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef Slobeend het volgende:
Is Jeremy Bokila niet iets voor ons volgend jaar?
Hmja, maar wat moe je anders doen met Karim? De puinzooi heb je niet in 1 dag opgeruimd tenslotte... dit soort stukken zooi kom je uiteindelijk tegen. Da's zonde, maar daar moet je dan een juiste oplossing voor vinden.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar zo kun je wel blijven wijzen op oude fouten. Intussen duurt het en duurt het voordat wij van dat financiele gezeik afzijn en weer eens trots kunnen zijn op een Feyenoord-waardig elftal.
Ze zijn al 4 jaar aan het opruimen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, maar wat moe je anders doen met Karim? De puinzooi heb je niet in 1 dag opgeruimd tenslotte... dit soort stukken zooi kom je uiteindelijk tegen. Da's zonde, maar daar moet je dan een juiste oplossing voor vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |