Ga jij eens leren tellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Lulhannes, jij had post 302
Wilde net een feli topic voor je maken
Vertel!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef Lotusss het volgende:
Mijn moeder werkte in die tijd op de Canberra...
Kom ik ben een ex. Ik mag dat zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef ErwinRommel het volgende:
En Cobra, ga jij ff je mond spoelen! "afgezet door een mof" pfffff
Voor deze ene keer dan maar. Volgende keer vermoord ik je doodquote:Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom ik ben een ex. Ik mag dat zeggen.
quote:Even een vraag aan het aanwezige Marine personeel. In de video is de SS Canberra te zien bij terugkomst van de Falklands oorlog.
Hypotetisch, mocht Venezuela de Antillen binnenvallen en NL terugslaan. Welke burger schepen zal Defensie dan vorderen en zal, na afloop, zo'n ontvangst dan plaats gaan vinden?
Mocht het ooit eens zover komen dan kan de KM volgens mij geweeon, net zoals in de Tweede Eereld Oorlog vrachtschepen vorderen. Koopvaardij personeel zal dan vallen onde de wetten van MinDef. Zoals tondertijd het Ministerie van Oorlog.quote:
Mijn muis en ramplank zijn hognoodig aan vervanging toe. Blijft wel eensd hangen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
Ik regaeer wel even als je spelling weer op orde is en je de vraag kunt lezen.
Als dat dan maar geen negatieve gevolgen voor jullie heeft mbt de prijzen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn muis en ramplank zijn hognoodig aan vervanging toe. Blijft wel eensd hangen.
Dat voert m'n vederhelft im.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat dan maar geen negatieve gevolgen voor jullie heeft mbt de prijzen.
Of negatieve gevolgen voor de klantenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat dan maar geen negatieve gevolgen voor jullie heeft mbt de prijzen.
now whay!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of negatieve gevolgen voor de klanten.
Dus negatief voor jullie?quote:
Geef Lotusss toch eens wat rust joh.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef Lotusss toch eens wat rust joh.
Was het maar kut dan was het nog wat.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef Lotusss toch eens wat rust joh.
Ik ben jou heel dankbaar voor alles, echt waar!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Die heb geen ene kilo (nu ja die ene) 25 keer naar 4 hoog zitten sjouwen
Ze mag me dankbaar zijn, en dat is ze ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |