Die is conservatief. Dat is iets anders dan extreem rechts.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Nee maar die man van die Naema Tahir wel.
Hopelijk voor hem deed hij dat. Anders is hij een overlast bezorgende hangjongere als er een beetje APV geldig is in dat gebied..quote:Op maandag 27 februari 2012 22:46 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Gelukkig wel.![]()
Zette Rutger de voet tussen de deur? Drong hij de woning binnen?
We moeten het nog zien.
Geweld by proxy dmv een hond natuurlijk ook, maar goed.quote:maandag 27 februari 2012 22:44 schreef Chooselife het volgende:[/b]
Natuurlijk is geweld een teken van zwakte.
dit is dan weer geen journalistiek maar zuigenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Een journalist die vragen stelt houdtzich bezig met persvrijheid en hij heeft vrijheid van meningsuiting. Snap je het echt niet?
Iedere joker een persaccreditatie! Persvrijheid willen we in dit land!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:51 schreef MrJones het volgende:
En hoewel ik van mening ben dat het politieke debat niet gebaat is bij de trucjes van Rutger of een gemiddelde Jakhals, ben ik het wel met yyyentle eens dat het tegenhouden ervan een mogelijke glijdende schaal is - immers waar leg je de grens, en wie stelt die grens.
Wat is dan het nut van zo'n perskaart die de journalisten daar krijgen? Geef dan iedereen dat recht. Inclusief damschreeuwers, krakers, neo-nazis, waxinelichthoudergooiers, bankiers, uitvinders, hoeren, boeren, burgerkingmedewerkers en buitenlui.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:51 schreef MrJones het volgende:
En hoewel ik van mening ben dat het politieke debat niet gebaat is bij de trucjes van Rutger of een gemiddelde Jakhals, ben ik het wel met yyyentle eens dat het tegenhouden ervan een mogelijke glijdende schaal is - immers waar leg je de grens, en wie stelt die grens.
U hanteert de overdrijving, prima. Feit is dat Pownews zich presenteert als, ja, als wat eigenlijk - in ieder geval een programma met journalistieke ambities. De damschreeuwer heeft ongetwijfeld ambities, maar is voor zover ik weet niet verbonden aan een medium. Dan mag jij de criteria noemen op basis waarvan een Rutger te weren is. Als je mijn andere posts leest, dan zul je zien dat ik daar niet tegen zou zijn, maar ik kan je ook niet 1 - 2 - 3 de heldere criteria noemen om dat voor elkaar te krijgen zónder die glijdende schaal. Schijn je licht.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van zo'n perskaart die de journalisten daar krijgen? Geef dan iedereen dat recht. Inclusief damschreeuwers, krakers, neo-nazis, waxinelichthoudergooiers, bankiers, uitvinders, hoeren, boeren, burgerkingmedewerkers en buitenlui.
Als die damschreeuwer een twitteraccount heeft, of een blog, wel. Wat dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef MrJones het volgende:
[..]
U hanteert de overdrijving, prima. Feit is dat Pownews zich presenteert als, ja, als wat eigenlijk - in ieder geval een programma met journalistieke ambities. De damschreeuwer heeft ongetwijfeld ambities, maar is voor zover ik weet niet verbonden aan een medium. Dan mag jij de criteria noemen op basis waarvan een Rutger te weren is. Als je mijn andere posts leest, dan zul je zien dat ik daar niet tegen zou zijn, maar ik kan je ook niet 1 - 2 - 3 de heldere criteria noemen om dat voor elkaar te krijgen zónder die glijdende schaal. Schijn je licht.
http://www.tweedekamer.nl(...)index.jsp#TitleLink6quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als die damschreeuwer een twitteraccount heeft, of een blog, wel. Wat dan?
Nou, 1 tweet over het parlement schrijven en je hebt er al aan voldaan. Goede naam trouwens van die club: PPV.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef MrJones het volgende:
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)index.jsp#TitleLink6
Heeee, Rutger heeft een aanbidder.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Een journalist die vragen stelt houdtzich bezig met persvrijheid en hij heeft vrijheid van meningsuiting. Snap je het echt niet?
Tuurlijk niet. Of krijg jij na één tweet automatisch een perskaart opgestuurd?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, 1 tweet over het parlement schrijven en je hebt er al aan voldaan. Goede naam trouwens van die club: PPV.
Je moet toch ergens beginnen?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:14 schreef MrJones het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Of krijg jij na één tweet automatisch een perskaart opgestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |