abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109718165
Hier ook redelijk zeker al :Y Gelukkig zondag dus even ermee spelen, even kijken hoe het formaat bevalt, hoe snappy hij is, en als ik niet het geluk heb er eentje mee te mogen nemen dan meteen volgende bestellen als 't bevalt :Y
pi_109718214
Deze telefoon ga ik trouwens echt 4 jaar gebruiken. Quad core wordt nog niet eens volledig gebruikt.
pi_109718333
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef savas198520 het volgende:

[..]

nee geen bericht gehad wel van vodafone 2 smsjes en 1 sms dat t mobile de nummer heeft vrijgegeven.
Hier hetzelfde, ben benieuwd
Ga morgen naar de stad, meteen even een telefoonwinkel meepikken
pi_109718360
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
Deze telefoon ga ik trouwens echt 4 jaar gebruiken. Quad core wordt nog niet eens volledig gebruikt.
Klopt, maar dat zal ook geen jaren meer duren volgens mij? Android is al redelijk voor multicore gebruik geoptimaliseerd, en dat zal alleen maar beter worden met Jelly Bean, wat alweer halverwege/eind dit jaar wordt verwacht?
pi_109718425
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat zal ook geen jaren meer duren volgens mij? Android is al redelijk voor multicore gebruik geoptimaliseerd, en dat zal alleen maar beter worden met Jelly Bean, wat alweer halverwege/eind dit jaar wordt verwacht?
Mja ik denk niet dat telefoons tegenwoordig groter als dit gaan worden. Ik denk dat we met 4,7/5 inch groot genoege telefoons hebben.
pi_109718565
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:07 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Mja ik denk niet dat telefoons tegenwoordig groter als dit gaan worden. Ik denk dat we met 4,7/5 inch groot genoege telefoons hebben.
Ik had het ook niet zo zeer over de grootte, meer dat volgens mij de stap dualcore -> quadcore technisch veel minder groot is dan singlecore -> dualcore. Net gekeken, en sinds Android 3.0 is er al multicore ondersteuning. En volgens mij maakt t dan weinig uit of het dual-, quad-, hexa-, of octocore is bij wijze van. Al valt er altijd wel wat te optimaliseren natuurlijk, das met iedere soc :Y
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:43:09 #257
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_109719624
Welke apps gaan jullie gebruiken om te patsen? :D
Riptide HD heeft speciale Tegra 3-features, betere reflectie op het water en blurren bij turbo ofzo, en Shadowgun heeft echt console-kwaliteit als ik die Youtube-filmpjes zo zie _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_109719730
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb mijn desire nu anderhalf jaar. En ik wil nu toch echt wat nieuws hoor. Niet meer omdat het niet meer werkt.. maar omdat ik wat nieuws wil. Ja weggooi maatschappij enzo ik weet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_109719811
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Welke apps gaan jullie gebruiken om te patsen? :D
Riptide HD heeft speciale Tegra 3-features, betere reflectie op het water en blurren bij turbo ofzo, en Shadowgun heeft echt console-kwaliteit als ik die Youtube-filmpjes zo zie _O_
Al die gameloft en andere HD games jeweetz. Ook modern combat 3 :9~

pi_109726551
Iemand 'm al binnen? Op Tweakers nog niemand volgens mij. Wel een leuk linkje over de camera in vergelijking met andere top Android telefoons:

http://androidandme.com/2(...)-best-android-phones
pi_109726771
Oh nee, toch wel 2 mensen die op Tweakers melden dat hij óf binnen, óf onderweg is :Y
pi_109726963
HTC One X Black
⇒ dit toestel is besteld, levering van leverancier aan Belsimpel verwacht op 02-04-2012 :'(
pi_109727223
Hopelijk komt er niet zo'n stormloop dat hij na dit weekend niet meer te krijgen is
pi_109728941
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hopelijk komt er niet zo'n stormloop dat hij na dit weekend niet meer te krijgen is
Gelukkig eerder besteld dus.
pi_109731301
Op tweakers schrijven mensen (klanten van gsmeasy en typhone) dat ze worden afgekeurd op hun creditcheck, terwijl daar geen reden voor is. Vodafone weet van niets.

:o

gelukkig heb ik bericht dat alles is geaccepteerd.
pi_109731659
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:18 schreef n0ir het volgende:
Op tweakers schrijven mensen (klanten van gsmeasy en typhone) dat ze worden afgekeurd op hun creditcheck, terwijl daar geen reden voor is. Vodafone weet van niets.

:o

gelukkig heb ik bericht dat alles is geaccepteerd.
En dat er op GSMEasy vanaf morgen een interessante actie komt met onberkt internet i.c.m. Vodafone. Geen idee wat dat wordt maar ik hou het in de gaten.
(Hopelijk ook interessant voor huidige Vodafone klanten :( )
pi_109732469
Ik hoop het ook voor je!

Die burst mode is wel sick :9~
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:09:07 #268
58560 Oksel
Gezellig.
pi_109732521
quote:
Inderdaad niet verkeerd.

Ik krijg a.s. maandag de One X als het goed is.
pi_109732708
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:07 schreef n0ir het volgende:
Ik hoop het ook voor je!

Die burst mode is wel sick :9~
Dank je. Dat is idd idioot sick. 99 foto's in burst achter elkaar, en dan ook nog zo makkelijk en vlot blijvend toestel. _O_
Ben benieuwd hoe de 60fps gaat werken (lage resolutie waarschijnlijk of toch in 1080p?).

EDIT: @ hieronder: Kun je beter MHL gebruiken. Weliswaar bekabeld en niet tegelijkertijd wat anders doen met je telefoon, maar wel een heeel stuk goedkoper.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 31-03-2012 16:40:05 ]
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:21:33 #270
58560 Oksel
Gezellig.
pi_109732762
Die HDMI dongle lijkt me wel wat. Even bij een klant inpluggen, en foto's laten zien op hun TV ipv op je kleine laptop schermpje.
pi_109733985
Voor dat soort doeleinden is het handig, verder zie ik er het nut niet helemaal van in, leuk voor de vakantiefoto's ofzo, maar dan is 99 toch een flinke uitgave, je hebt ook nog een flinke dropbox opslag, en daar vanuit is het ook zo op een dvd/usb te knallen. En om nou je telefoon als mediaplayer te gebruiken.... :')
pi_109734047
Iemand al bericht van een Belcompany dat ze hem binnenhebben?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_109734381
op Tweakers ook van dat volk 'ik wou zo graag films op m'n One X kijken ;( ;( ' als ze horen dat je omwille van het bestandsformaat van je geheugen geen bestanden van >4gig kan opslaan.

Ik snap dat nooit hé, het is leuk dat het kán, en ik geloof best dat t mooi en soepel loopt, maar je gaat toch niet een hele film op een scherm van 4,7" zitten kijken als de meeste mensen wel een TV van >32" in de kamer hebben staan :') En ik neem aan dat een Tweaker daar ook wel een filmpje op geserveerd krijgt.

Wat een gedoe, dan moet je dus een film downloaden, in 2 á 3 stukken van max 4 gig hakken, in je dropbox gooien of via usb ofzo overzetten naar je mobiel, en dán kan je het op een 'mini' scherm kijken, met bout geluid.

want ja, gewoon je mediaplayer aanzwengelen, die een film laten downloaden (lang leven couchpatato) en gewoon op 32" en met 5.1 geluid is niet ingewikkeld genoeg ofzo? :+
pi_109734462
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
op Tweakers ook van dat volk 'ik wou zo graag films op m'n One X kijken ;( ;( ' als ze horen dat je omwille van het bestandsformaat van je geheugen geen bestanden van >4gig kan opslaan.

Ik snap dat nooit hé, het is leuk dat het kán, en ik geloof best dat t mooi en soepel loopt, maar je gaat toch niet een hele film op een scherm van 4,7" zitten kijken als de meeste mensen wel een TV van >32" in de kamer hebben staan :') En ik neem aan dat een Tweaker daar ook wel een filmpje op geserveerd krijgt.

Wat een gedoe, dan moet je dus een film downloaden, in 2 á 3 stukken van max 4 gig hakken, in je dropbox gooien of via usb ofzo overzetten naar je mobiel, en dán kan je het op een 'mini' scherm kijken, met bout geluid.

want ja, gewoon je mediaplayer aanzwengelen, die een film laten downloaden (lang leven couchpatato) en gewoon op 32" en met 5.1 geluid is niet ingewikkeld genoeg ofzo? :+
Ach ja, je 55" LCD met 7.1 surroundsysteem meenemen in de trein of op vakantie is meestal niet echt een optie natuurlijk....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_109734503
Een TV-serietje wil ik in de trein nog wel meepikken maar voor een kunstwerk als een film moet je even goed gaan zitten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')