Ik zou het nog bijna doen ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spring op het vliegtuig en we regelen dat.
Je zal er geen spijt van krijgen. Klikt het diner niet, zit je nog altijd in Colombia.quote:
Mijn problemen ontstonden vaak ook binnen de relaties. Maar goed, ik heb er wel weer van geleerdquote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus, wat is je probleem?![]()
je hebt blijkbaar een afwijking van de 'grote players' edoch is dit nooit een erg groot probleem geweest inzake relaties. Er zijn er veel meer die het minder doen
Denken voor een ander, die jou 'wellicht' leuk vindt is too much. Dan sta je al bij teveel dingen stil! Bij jezelf houden, en ga op jacht naar degene die jij leuk vindt, wat bij de andere partij nog niet is, kan nog komenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als iemand jou gewoon niet interessant vindt, houdt het toch een beetje op voor mij. Dan zit er meestal niet meer in dan gefriendszoned te worden
Zoals, als ik vragen mag? En het niet te persoonlijk is?quote:Mijn problemen ontstonden vaak ook binnen de relaties. Maar goed, ik heb er wel weer van geleerd
Ja daarom, ik ben altijd op zoek naar een goed excuus om weer op reis te mogen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zal er geen spijt van krijgen. Klikt het diner niet, zit je nog altijd in Colombia.
Colombia![]()
Wel van de poedersuiker afblijvenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zal er geen spijt van krijgen. Klikt het diner niet, zit je nog altijd in Colombia.
Colombia![]()
Hoe kan dat nou inene???quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben verdrietig, mijn slang is dood.![]()
Ik wil haar even pakken om haar uit haar hok te halen, ligt ze omgekeerd onder haar zon-steen. Ik voel me kut en eenzaam.
Awwwwquote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil haar even pakken om haar uit haar hok te halen, ligt ze omgekeerd onder haar zon-steen. Ik voel me kut en eenzaam.
Dat is geen enkel probleem.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wel van de poedersuiker afblijven
Dat is waar, maar als ik dit probeer, heb ik eigenlijk geen idee wat ik doe!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Denken voor een ander, die jou 'wellicht' leuk vindt is too much. Dan sta je al bij teveel dingen stil! Bij jezelf houden, en ga op jacht naar degene die jij leuk vindt, wat bij de andere partij nog niet is, kan nog komen
Ik ben in wat typische autistische valkuilen gelopen, daar trap ik niet nog een keer in.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Zoals, als ik vragen mag? En het niet te persoonlijk is?
Voor 600 euro retour zit je er al. En het leven hier is bijzonder goedkoop. Een maand Colombia is goedkoper dan thuisblijven.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ben altijd op zoek naar een goed excuus om weer op reis te mogen.
Maar ik ben bang dat mijn bankrekening op het moment toch een reisje Colombia niet zo ziet zitten
Gemiddeld 1.60m hoog en donkere ogen?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem.
Bovendien heeft niemand het erover en is het volledig niet relevant. Colombia biedt zoveel ander moois.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen idee, vanmorgen was ze nog helemaal in orde.quote:
Ik weet het niet. Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awwww
Gecondoleerd
Hoe kan dat opeens? Ik heb geen verstand van slangen
Als ik mijn huur op kon zeggen in die tijd wel ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor 600 euro retour zit je er al. En het leven hier is bijzonder goedkoop. Een maand Colombia is goedkoper dan thuisblijven.
Oké, maar je beseft wel dat er geen 'handleiding' is hoe je te werk moet gaan toch? iedereen doet het immers op 'goed geluk'. Waarom zou jij dat niet kunnen doen? Laat jij angst teveel regeren misschien?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ik dit probeer, heb ik eigenlijk geen idee wat ik doe!
[..]
Ik ben in wat typische autistische valkuilen gelopen, daar trap ik niet nog een keer in.
Beetje een lang verhaal enzo.
Straks warmknuffelen onder een dekentje op de bank?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
ben ff warm douchen en kop thee maken... heb t koud!
tozzo
dikke jogging broek en dikke hoody trui aan trekken en eventueel onder een warme deken op de bankquote:Op maandag 27 februari 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
ben ff warm douchen en kop thee maken... heb t koud!
tozzo
Ja, maar daar wordt al aan gewerktquote:Op maandag 27 februari 2012 19:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, maar je beseft wel dat er geen 'handleiding' is hoe je te werk moet gaan toch? iedereen doet het immers op 'goed geluk'. Waarom zou jij dat niet kunnen doen? Laat jij angst teveel regeren misschien?
das t volgende plan id... maar eerst ff lekker douchen!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dikke jogging broek en dikke hoody trui aan trekken en eventueel onder een warme deken op de bank
Badjas aan en even de cam aanzetten op TCquote:Op maandag 27 februari 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das t volgende plan id... maar eerst ff lekker douchen!
vind t heerlijk in mn joggingbroek..!
Het is de bedoeling dat snarf het warm krijgt en niet jijquote:Op maandag 27 februari 2012 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Badjas aan en even de cam aanzetten op TC
heb geen badjes =pquote:Op maandag 27 februari 2012 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Badjas aan en even de cam aanzetten op TC
Begrijp me niet verkeerd, je moet niet versieren om te versieren. Pas als je echt iemand leuk vindt tot actie overgaan, althans dat is mijn benadering. Maar op zich heb je geen gigantisch probleem lijkt mij, ik snap alleen niet waarom je die relatief kleine stap niet kan maken om in onbekende situaties ook jezelf te zijn, en een poging te doenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar daar wordt al aan gewerkt
Je hebt gelijk, het is iets waarbij je met je gevoel moet gaan. Ik kan alleen maar versieren als ik heel lekker in m'n vel zit, en dat lukt me niet in onbekende situaties.
Daarom zit ik op zo'n moment liever op een plek waar ik me thuis voel
DMquote:Op maandag 27 februari 2012 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, je moet niet versieren om te versieren. Pas als je echt iemand leuk vindt tot actie overgaan, althans dat is mijn benadering. Maar op zich heb je geen gigantisch probleem lijkt mij, ik snap alleen niet waarom je die relatief kleine stap niet kan maken om in onbekende situaties ook jezelf te zijn, en een poging te doen
En alweer een gefaalde hosselpogingquote:Op maandag 27 februari 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das t volgende plan id... maar eerst ff lekker douchen!
vind t heerlijk in mn joggingbroek..!
Misschien moet je 'ns beginnen met vrouwen die wel open staan voor een relatiequote:Op maandag 27 februari 2012 19:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En alweer een gefaalde hosselpoging
Teksten begrijpen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien moet je 'ns beginnen met vrouwen die wel open staan voor een relatie
Het lag niet aan jou, het lag aan haar
*kras*quote:Op maandag 27 februari 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien moet je 'ns beginnen met vrouwen die wel open staan voor een relatie
Het lag niet aan jou, het lag aan haar
Beter gefaalde poging dan geen pogingquote:Op maandag 27 februari 2012 19:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Juist!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter gefaalde poging dan geen poging
Tsja, daar zit wel iets in.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter gefaalde poging dan geen poging
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
wanneer is iets een hossel poging dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, daar zit wel iets in.
Ik bedenk me ineens, ik heb nog nooit een serieuze hosselpoging gedaan hier op fok.
Er zit een soort deukje in het vel van een paar millimeterquote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Loka
Hoe ist met je duim?
Geen idee. Sommigen lijken te denken dat alle communicatie van een man naar een vrouw dus een hosselpoging is of zoquote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]Geweldig
![]()
Maar valt mijn reactie dan onder hossel poging?
Ik ook niet.... geen serieuze in ieder gevalquote:Op maandag 27 februari 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, daar zit wel iets in.
Ik bedenk me ineens, ik heb nog nooit een serieuze hosselpoging gedaan hier op fok.
Oh oke, ja dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Sommigen lijken te denken dat alle communicatie van een man naar een vrouw dus een hosselpoging is of zo
Heb je geen rubbere handschoenen dan? Kan je de vinger uit knippen en dan dicht tapen met water afstotend verband.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zit een soort deukje in het vel van een paar millimeter
En de pleisters raakten steeds los op mijn werk dus er is zout en afwaswater in gekomen, wat fucking zeer deed
als je poging vaalt was het zeker opeens niet serieusquote:Op maandag 27 februari 2012 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook niet.... geen serieuze in ieder geval
Was eigenlijk wel zo slim geweestquote:Op maandag 27 februari 2012 20:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je geen rubbere handschoenen dan? Kan je de vinger uit knippen en dan dicht tapen met water afstotend verband.
OF gewoon met de hele handschoen aan werken.
Dat zat ik ook al te denkenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je poging vaalt was het zeker opeens niet serieus
Hehe zo kan je het ook zienquote:Op maandag 27 februari 2012 20:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je poging vaalt was het zeker opeens niet serieus
Voor mij hoeft het nietquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over trouwen? Ben ik wel benieuwd naar.
Ik hoef niet per se te trouwen. Liever niet eigenlijk, is voor mij alleen maar extra papierwerk en rompslompquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
het heeft niks met pijn te maken, maar elke keer water zorgt er voor dat de wond open blijft. En tevens is het best onhygiënisch als je met een wondje dat half open is met eten werkt.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was eigenlijk wel zo slim geweest
Maar nu doet het al niet echt meer pijn eigenlijk, zo vaak zo'n wondje gehad, ze doen maar heel even pijn.
quote:
Geen romantische gedachten erbij?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se te trouwen. Liever niet eigenlijk, is voor mij alleen maar extra papierwerk en rompslomp
Nee hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan waren ze dus wel serieus...
Nee, ik haal de romantiek niet uit het trouwen. Voor mij is het een beetje onzinnig, net zoals valentijnsdag dat isquote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Geen romantische gedachten erbij?
poging doen tot afspreken of een telefoon nummer regelen?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, wanneer is iets eigenlijk een hosselpoging??
Wel een beetje, maar vooral gedachten van papierwerk en dure feesten.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Geen romantische gedachten erbij?
Nooitquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Later, als ik groot ben en iemand getroffen heb met wie het goed genoeg klikt om de rest van m'n leven mee te slijtenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Voor mij zou het ook niet per se hoeven, maar ik vind het toch wel iets moois hebben dat zo'n dag symbool staat voor jezelf helemaal aan de ander geven enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik haal de romantiek niet uit het trouwen. Voor mij is het een beetje onzinnig, net zoals valentijnsdag dat is
Wat is het nut van een niet serieuze hosselpoging dan? Bedoelde je het dan steeds als grapje met de minieme kans dat ze er wel serieus op in gaat?quote:
Ja meer zoietsquote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is het nut van een niet serieuze hosselpoging dan? Bedoelde je het dan steeds als grapje met de minieme kans dat ze er wel serieus op in gaat?
Ach als ik helemaal stapel ben en ze wilt trouwen, dan zie ik het opeens helemaal zitten wellicht.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor mij zou het ook niet per se hoeven, maar ik vind het toch wel iets moois hebben dat zo'n dag symbool staat voor jezelf helemaal aan de ander geven enzo.
Een beetje plagen, zo kan je het ook zien jaquote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja meer zoietsBeetje flirten en plagen enzo..
En heb toch niet de illusie dat er op ingegaan wordt hoor
Pics?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik kijk nu naar het NOS-weer.
De weerchick
Een MILF dusquote:Op maandag 27 februari 2012 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmm, laat maar, ze heeft al gejongd
Het deed me hier aan denken, maar met minder nummers dat wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:20 schreef ook_gek het volgende:
HELOEF!!!!
Ik kwam dit tegen op facebook en vind het wel een geweldige remix van Hangover. En vraag me niet waarom, maar ik moest aan jou denken!
Ze blijkt ook een paar jaar ouder, en op een computerscherm ziet ze er ineens een stuk minder gelikt uitquote:
ook lekker! Meteen even gewdownloadquote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Het deed me hier aan denken, maar met minder nummers dat wel.
Een prequote:
En schoonquote:
Het is gezellig hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
MYRAAAAA! Hoe ist in Groningen? Zit je er nog?
fris en fruitig en warm. Nu nog een heerlijke grote mok thee er bij en da lekker onder uit zakken op de bank, tv aan, iets lekker om te smikkelen en whoooozaaaaa relaxenquote:
Zit je bij Merel?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gezellig hoor.En ja, de hele avond.
Zit ik hier in m'n uniformpje met een kom koude vla zonder dekentje en een kachel die niet snel genoeg verwarmt..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
fris en fruitig en warm. Nu nog een heerlijke grote mok thee er bij en da lekker onder uit zakken op de bank, tv aan, iets lekker om te smikkelen en whoooozaaaaa relaxen![]()
@Heloef,
deze blijft ook onwijs onwijs gaaf.
fris, fruitig, warm --- check!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
fris en fruitig en warm. Nu nog een heerlijke grote mok thee er bij en da lekker onder uit zakken op de bank, tv aan, iets lekker om te smikkelen en whoooozaaaaa relaxen![]()
@Heloef,
Tja ik heb hier al paaseitjes, en snoepjes, en fruit, en bokkepootjes....quote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
fris, fruitig, warm --- check!
thee --- check!
onderuit op de bank -- check!
tv aan --- check!
iets te smikkelen --- nee... en ook niets in huis volgens mij =(
In persoonquote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
Jongens ik heb een probleem met mijn werkgever waar ik als vrijwilliger voor werk.
Ik heb mijn hoofdredacteur en de algemene afdeling personeelszaken laatst een mail gestuurd waarom ik niet meer werd gevraagd om te werken. Omdat in het begin iedereen zeer positief was en ik meerdere malen per maand werd opgeroepen. Nu wil ik wel weer gewoon aan het werk maar ik krijg maar geen reactie, de mail heb ik een week of 2 geleden gestuurd. Nog steeds geen antwoord, normaal als ik mail heb ik binnen een dag antwoord. Nu heb ik het gevoel dat ik op het een uiterst grove manier gewoon op straat ben geflikkerd en die man niet eens de ballen heeft om recht in mijn gezicht te zeggen dat hij me niet meer nodig heeft.
Wat zouden jullie doen, nog een mail sturen of gewoon in persoon verhaal proberen te halen?
We zitten wel op een lijn qua muziek. Goede plaat inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
@Heloef,
bokkepootjes!!!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik heb hier al paaseitjes, en snoepjes, en fruit, en bokkepootjes....
ik zou bellen... is ook zo lullig als je daar straks staat en alsnog geen antwoord krijgtquote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
Jongens ik heb een probleem met mijn werkgever waar ik als vrijwilliger voor werk.
Ik heb mijn hoofdredacteur en de algemene afdeling personeelszaken laatst een mail gestuurd waarom ik niet meer werd gevraagd om te werken. Omdat in het begin iedereen zeer positief was en ik meerdere malen per maand werd opgeroepen. Nu wil ik wel weer gewoon aan het werk maar ik krijg maar geen reactie, de mail heb ik een week of 2 geleden gestuurd. Nog steeds geen antwoord, normaal als ik mail heb ik binnen een dag antwoord. Nu heb ik het gevoel dat ik op het een uiterst grove manier gewoon op straat ben geflikkerd en die man niet eens de ballen heeft om recht in mijn gezicht te zeggen dat hij me niet meer nodig heeft.
Wat zouden jullie doen, nog een mail sturen of gewoon in persoon verhaal proberen te halen?
Heb er net ene op, hij was heerlijkquote:
Je werkte er vrijwillig? Lekker laten gaan, jij hebt hun niet nodigquote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat in persoon wat te intimiderend/wantrouwend overkomt.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou bellen... is ook zo lullig als je daar straks staat en alsnog geen antwoord krijgt
zaterdag.... mja dan heb ik toch al lang mn eigen lekkers in huis gehaald =pquote:Op maandag 27 februari 2012 20:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb er net ene op, hij was heerlijk![]()
Heb er nog 2 over.....
Ik heb een knusse bank, warm dekentje, veel smaakjes thee, leuke filmpjes.... en niks te doen zaterdag
Komt C_A langs?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zaterdag.... mja dan heb ik toch al lang mn eigen lekkers in huis gehaald =p
brrr...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder heeft een Twitter account gemaakt met als naam Jesus Christ.
Zodat als ze je volgt je een mail krijgt met "Jesus Christ is following you!"
Tot zover mijn moeders belachelijk slechte humor.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zaterdag.... mja dan heb ik toch al lang mn eigen lekkers in huis gehaald =p
gheheh stiekemert =D eh.. weet niet... nog niet gehad over t weekend eigenlijkquote:
Ik heb hun eigenlijk wel nodig, ik wil me het radiowereldje in werken en ik kom niet zo snel bij een ander station binnen denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je werkte er vrijwillig? Lekker laten gaan, jij hebt hun niet nodig
Sorry, maar ik vind haar awesome.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
U heeft een goede smaak.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gemiddeld 1.60m hoog en donkere ogen?
ik vind t ook wel geniaal =Dquote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind haar awesome.
Jij---nog niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog steeds heloef niet gemeet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eens met Myra en Snarf trouwens.. Ik mag je ma wel, Heloef
NIET?!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds heloef niet gemeet.
Wanneer staat het dan op de planning?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ga nog lang niet trouwen
Jij anders welquote:Op maandag 27 februari 2012 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hij kwam gewoon niet bij Royco
Meerderjarige partner zou wel handig zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer staat het dan op de planning?
Ik ook nietquote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een heel vervelend feit.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je hebt mij gemeet. Dat maakt het een beetje goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een heel vervelend feit.
nog slanker dan Loka? Maar dan ben je doodquote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens Loka, je doet me denken aan iemand waar ik kort mee iets gehad heb uit 't Harde.. Alleen dan veel slanker..
Gezeik heb je sowieso wel als met je partner een huis en bezittingen deelt.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Ik vind trouwen gewoon een slecht plan persoonlijk, straks werkt het niet meer dan heb je weer gezeik over de bezittingen en dat soort onzin.
WTF geweldig man!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Zo even een Up-date. Zaterdag een date![]()
dat "gezeur" heb je misschien ook als je gewoon samenwoont zonde rgetrouwd te zijn...?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Ik vind trouwen gewoon een slecht plan persoonlijk, straks werkt het niet meer dan heb je weer gezeik over de bezittingen en dat soort onzin.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
thee --- check!
tv aan --- check!
Huh wait what?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Zo dacht ik ook toen ik 18 was.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Nee zij is slanker dan dat meisje.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nog slanker dan Loka? Maar dan ben je dood
Ik weeg bijna zestig kilo manquote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee.. Andersomquote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kanquote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een date?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Dus:quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Niet samenwonen, me gusta.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat "gezeur" heb je misschien ook als je gewoon samenwoont zonde rgetrouwd te zijn...?
Cool Tijn! Met de reclasseringsambtenaar?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Laat maar Tijn we zijn betrapt.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een date?
Of een man die je even in jouw kontje laat neuken.
Thanksquote:
Daarom ook die datequote:
Kom eens brengen die doosquote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Intresse? Heb zo een hele doos hier staan en ik vreet me misselijk aan die dingen elke keer![]()
En heb een avond winkel aan de overkant zitten met een complete snoep afdeling. Dus de verleiding is altijd veel te groot. En hij blijft dan ook nog eens open tot 00:00 uur.
Dat is toch gemeen
oeh nee, das echt TE zoet... ik ben meer van de biggetjes =D of of perzikjes!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Intresse? Heb zo een hele doos hier staan en ik vreet me misselijk aan die dingen elke keer![]()
En heb een avond winkel aan de overkant zitten met een complete snoep afdeling. Dus de verleiding is altijd veel te groot. En hij blijft dan ook nog eens open tot 00:00 uur.
Dat is toch gemeen
DIK VARKEN 60 KILOquote:
Zonder lengte zegt dat weinig natuurlijk.quote:
Nee dat noem ik geen datequote:Op maandag 27 februari 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een date?
Of een man die je even in jouw kontje laat neuken.
Goed ideequote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus:
- deze week naar de kapper (laat je informeren door de experts daar)
- deze week ff shoppen voor nieuwe kleding
En het gaat een geweldige zaterdag worden. Het is je gegund.
Nee paiqquote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ken je haar van het speeddaten?
1,65, dus 't is niet bepaald licht. Gewoon gemiddeld.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zonder lengte zegt dat weinig natuurlijk.
Dus ik ben te dunquote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef El_Matador het volgende:
60 kilo is een perfect gewicht voor de lengte qua vrouwen waar ik op val.
Als je 1,80+ bent, wordt het anders.
Hey Mata.. Jij had toch wat ofzo?. wtf?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef El_Matador het volgende:
60 kilo is een perfect gewicht voor de lengte qua vrouwen waar ik op val.
Als je 1,80+ bent, wordt het anders.
Klinkt wel gewoon als een goede verhouding ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1,65, dus 't is niet bepaald licht. Gewoon gemiddeld.
Ik geloof niet zo zeer in de "juiste" of "ware", dat is meer wat voor films.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook toen ik 18 was.
Met de juiste vrouw trouw je voor het leven.
Ja i kweet het, maar het is zoooo lekkerquote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh nee, das echt TE zoet... ik ben meer van de biggetjes =D of of perzikjes!
doe het niet, doe het niet! Want je raakt verslaafd geloof me!quote:
Tijn, serieus. Zorg dat het meer dan een idee is; voer het uit.quote:
Eh, que? Wat bedoel je?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey Mata.. Jij had toch wat ofzo?. wtf?
Ik weet het, ik ken ze, totdat ik er misselijk van ben en ze niet meer kan zien.. Ik kan wel ruilen voor een emmer zoute rijtjes?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja i kweet het, maar het is zoooo lekker
[..]
doe het niet, doe het niet! Want je raakt verslaafd geloof me!
Tot je de juiste tegenkomt.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo zeer in de "juiste" of "ware", dat is meer wat voor films.
Jij had toch een relatie? Met euh.. Delan was dat toch? Of loop ik echt heul ver achter?quote:
perenijsjes!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
thee --- check!
tv aan --- check!
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo zeer in de "juiste" of "ware", dat meer wat voor films.
Ik verander vast ooit van mening, maar ik hou dit even op een gevalletje "onwaar tot het tegendeel bewezen"quote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tot je de juiste tegenkomt.
En haar weer laat gaan.![]()
![]()
Ik heb laatst al kleren uitgezocht met iemandquote:Op maandag 27 februari 2012 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, serieus. Zorg dat het meer dan een idee is; voer het uit.
Je knapt er serieus van op en kan goed scoren zaterdag. De andere 2242927412942 FOK!kers zullen je hetzelfde zeggen.
nee die zijn niet op... maar bij de thee vind ik t minder lekkerquote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
perenijsjes!
Of zijn die al op
Ik ben te rationeel voor dat soort dingen, daarnaast mijn hele leven met 1 persoon door brengen lijkt me ook een nachtmerrie.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij.
Het is een romantische en hele mooie instelling om je voor te nemen voor altijd bij iemand te willen blijven, hoewel het niet rationeel is.
OEH!!!!!! ik weet wat ik gaat nemen bij m'n citroenthee! En stroopwafel. Effe om en om op me thee leggen zoda die lekker warm kan worden en dan... smikkelenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee die zijn niet op... maar bij de thee vind ik t minder lekker
Mij lijkt het fantastisch, ik heb er maar 1tje nodigquote:Op maandag 27 februari 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben te rationeel voor dat soort dingen, daarnaast mijn hele leven met 1 persoon door brengen lijkt me ook een nachtmerrie.
bij thee moet eigenlijk chocoladequote:Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee die zijn niet op... maar bij de thee vind ik t minder lekker
ja, of koekjes..!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij thee moet eigenlijk chocolade
Engel?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb laatst al kleren uitgezocht met iemanddus dat zit wel goed. En de rest ook
Ieeeeehh dan krijg je kruimels in je theequote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OEH!!!!!! ik weet wat ik gaat nemen bij m'n citroenthee! En stroopwafel. Effe om en om op me thee leggen zoda die lekker warm kan worden en dan... smikkelen
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beide tegelijk! Chocolate chip cookies! Maar bij gebrek daaraan heb ik chocolade pindakoekenquote:
Rare stroopwafels koop jij danquote:Op maandag 27 februari 2012 21:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ieeeeehh dan krijg je kruimels in je thee
heb gister mn laatste chocolat-chip koekje gesnoept, vandaag in de winkel wilde ik nieuw lekkers inslaan... maar dacht dat avondje niet snoepen geen kwaad kan..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Beide tegelijk! Chocolate chip cookies! Maar bij gebrek daaraan heb ik chocolade pindakoeken
Ik heb nog ergens van die hele grote milka chocolade repen liggen uit oostenrijk, ook erg lekker.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van die spritzen whooohoooo.quote:
stroopwafels kruimelen niet mutsquote:Op maandag 27 februari 2012 21:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ieeeeehh dan krijg je kruimels in je thee
Wollah, ik kom morgen wel ff langsgevlogen, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
U heeft een goede smaak.
Wanneer kom je es stappen?
Bij dat nummer krijg ik altijd een bitterzoete smaak in m'n smoel. Ik was tot over m'n oren verliefd op de meid met wie ik net m'n eerste keer zoenen gedeeld had en zong luidkeels mee, zo tof vond ik het allemaal. Nog geen week later, nja, helemaal niet meerquote:Op maandag 27 februari 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij.
Het is een romantische en hele mooie instelling om je voor te nemen voor altijd bij iemand te willen blijven, hoewel het niet rationeel is.
Misschien heb ik enigszins last van bindingangst, maar mijn hele leven met een persoon doorbrengen lijkt me echt enorm saai. Daarom zou ik dus ook niet trouwen, trouwen is voor altijd en dat zou ik denk ik nooit kunnen zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij lijkt het fantastisch, ik heb er maar 1tje nodig
jij hebt een mooi verleden voor ogen, Jofuneneukeunukkigneuken...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij had toch een relatie? Met euh.. Delan was dat toch? Of loop ik echt heul ver achter?
Gezellig, maar ik ben er niet. Zit nu in Mexico.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wollah, ik kom morgen wel ff langsgevlogen, gewoon omdat het kan
Ben ik toch niet helemaal in de war.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gezellig, maar ik ben er niet. Zit nu in Mexico.
Owww, ik moet binnenkort snel eens banaantjes en drop kopen bedenk ik me nu!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh nee, das echt TE zoet... ik ben meer van de biggetjes =D of of perzikjes!
Hoe wist je het?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ben ik toch niet helemaal in de war.
OH minder dan, want kruimels is VIES in je thee.quote:
Ook, maar dit keer was het mijn zusje.quote:
das lekker he =D fijn dak je leven heb kunnen verrijken =Dquote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Owww, ik moet binnenkort snel eens banaantjes en drop kopen bedenk ik me nu!![]()
Ik loop dus flink achterquote:Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij hebt een mooi verleden voor ogen, Jofuneneukeunukkigneuken...
Nee, ik ben single. En woon inmiddels in Colombia.
Oh die kunnen me dan weer neit schelenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OH minder dan, want kruimels is VIES in je thee.
Net als brood kruimels in je soep
Ik weet niet. Ergens gelezen ofzo denk ik. Ik wilde als topictitel iets van 'Dineren in Mexico' ofzo doen, maar toen je later over Colombia begon werd ik al blij dat je de lapo had gekaaptquote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe wist je het?
En als jij langskomt, kan ik Bart er niet bij hebben natuurlijk.
Ja! Heb je nog meer van dit soort "candy hacks"?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das lekker he =D fijn dak je leven heb kunnen verrijken =D
Da's maar één afslag eerder erafquote:Op maandag 27 februari 2012 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gezellig, maar ik ben er niet. Zit nu in Mexico.
Pas maar op, straks maak ik 'r nog lid van de mile high clubquote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe wist je het?
En als jij langskomt, kan ik Bart er niet bij hebben natuurlijk.
In Mexico kan je ook heerlijk eten...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ergens gelezen ofzo denk ik. Ik wilde als topictitel iets van 'Dineren in Mexico' ofzo doen, maar toen je later over Colombia begon werd ik al blij dat je de lapo had gekaapt
eh... nee volgens mij heb ik verder geen aparte combinaties hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja! Heb je nog meer van dit soort "candy hacks"?
Een klein beetje maar. Mei vorig jaar was het over met knuffelmeisje.quote:
Ja, tijd niet echt ergens anders gepost dan radio enzoquote:Op maandag 27 februari 2012 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een klein beetje maar. Mei vorig jaar was het over met knuffelmeisje.
Zoiets.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Da's maar één afslag eerder eraf
[..]
Pas maar op, straks maak ik 'r nog lid van de mile high club
Da's wel kut ja. Denk ook niet dat ik het nog zou kunnen luisteren als het ooit over zou raken met Newbquote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij dat nummer krijg ik altijd een bitterzoete smaak in m'n smoel. Ik was tot over m'n oren verliefd op de meid met wie ik net m'n eerste keer zoenen gedeeld had en zong luidkeels mee, zo tof vond ik het allemaal. Nog geen week later, nja, helemaal niet meer
Dank je. En dat klopt.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
vind het wel jammer, jullie waren leuk samen
Hoe gaat het met je roodbolletje?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
Ik kan Plage van de Crystal Fighters niet meer horen, te pijnlijk.
lenzen uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, beeldscherm lezen met lenzen wordt irritant.. Hoe los ik dat nou weer op *zucht*
Wachten. En misschien de brightness wat naar beneden zetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, beeldscherm lezen met lenzen wordt irritant.. Hoe los ik dat nou weer op *zucht*
vaker knipperenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je roodbolletje?
Nee, want ik moet zo nog wegquote:
Brightness al omlaag gezetquote:Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wachten. En misschien de brightness wat naar beneden zetten.
Minder lange stukken achter elkaar lezen/staren dusquote:
bril opzettenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik bewaar alleen de goede herinneringen. Dat leeft ook veel lekkerder, eerlijk gezegd...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef SiIk het volgende:
Er is geen enkel nummer dat ik echt niet meer kan luisteren, maar enkelen hebben wel een trieste bijsmaak.
Juh maar wil nu niet gaat prutsen, dat duurt me te lang en ik moet straks nog even werken..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bril opzetten
Dat deed ik altijd, overdag lenzen, en 's avonds gewoon me bril op
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoiets.
Dat idee had ik ook. Maar jij neukt genoeg wat ik heb gelezen. In ieder geval ruim boven het FOK!gemiddelde van gefrustreerde autisten...
Bijvoorbeeld The Other Side, van Bruno Mars. Dat kreeg ineens een heel andere betekenis toen ik tijdens het luisteren van dat nummer te horen kreeg dat een kennis overleden was.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bewaar alleen de goede herinneringen. Dat leeft ook veel lekkerder, eerlijk gezegd...
Een van de mooiste nummers allertijden blijft:
Welk nummer heeft voor jou een trieste bijsmaak?
Was er niet een meet waarbij iedereen teleurgesteld afdroop en jij een chick scoorde?quote:
draai je beeldscherm even een kwartslag naar rechtsquote:
dan wat vaker knipperenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh maar wil nu niet gaat prutsen, dat duurt me te lang en ik moet straks nog even werken..
Ik heb nog een date met haar gepland.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is de laatste status dan?
Werkt ie dan wel?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
draai je beeldscherm even een kwartslag naar rechts
nog? Hoe is de eerste verlopen dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog een date met haar gepland.
Ik ben nog maar bij één meet geweest en daar werd niet gescoordquote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was er niet een meet waarbij iedereen teleurgesteld afdroop en jij een chick scoorde?
Gat-ver-damme..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
weet al wak bij de thee neem.... overgebleven bami.. heb honger!
Een zelfredzame vrouw, gotta love itquote:
En als het even kan laat je haar ook gewoon voor jou zorgen, in plaats van alleen voor zichzelfquote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een zelfredzame vrouw, gotta love it
ja ze moet de foksmileys nog even lerenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
oh, die ziet er wat anders uit
Dus ik ben weer gefooled.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij één meet geweest en daar werd niet gescoord
Dat wel, maar bami opnieuw opwarmen.. yuk..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een zelfredzame vrouw, gotta love it
dat is juist lekkerquote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wel, maar bami opnieuw opwarmen.. yuk..
niet in zn geheel, saus en bami is apart... weet niet of ik t dan nog beetje goedpraatquote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wel, maar bami opnieuw opwarmen.. yuk..
Salsales staat anders wel in de planning. Beat that stelletje Fok!autistenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus ik ben weer gefooled.
Dan weet ik niet of het een goed idee is dat je langskomt in Colombia. Sta ik lekker te salsa'en en sta jij er als een autist bij aan de zijkant, dat lijkt me niet zo geschikt...
Lichtelijk, maar niet van hartequote:Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet in zn geheel, saus en bami is apart... weet niet of ik t dan nog beetje goedpraat
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef SiIk het volgende:
Als ik dit nummer hoor moet ik altijd wel weer lachen.
Mijn ex die me na 2 weken kwam vertellen dat ie een ander had.
'En nu luister ik dus dit soort muziek'
Tijdens onze relatie had ie altijd muziek geluisterd waarvan hij dacht dat ik het alleen maar luisterde, maar mijn muzieksmaak is altijd al breed geweest, en the fray had ik toen ook echt wel eens opstaan.
Ik moest echt lachen toen, ook echt zo van, verzin anders zelf wat voor muziek je luisterd i.p.v. dat je dat door je vriendin laat bepalen.![]()
heb nog gedacht aan je vandaagquote:Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet in zn geheel, saus en bami is apart... weet niet of ik t dan nog beetje goedpraat
Ik moest ook echt lachen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]wtf?
Wat was dat voor gast?
Dat je wat van de smaak overneemt kan best, dat je wat leuke bands leert kennen, maar dit gaat wel te ver.
Ja was wel leuk.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
nog? Hoe is de eerste verlopen dan?
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moest ook echt lachen.
Maar verder was ie een hele lieve, doodnormale intelligente jongen hoor
Sluit zich aan in de rijquote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me op dit moment een beetje een levenloze FOK!autist. Wie komt mij redden?
hm... staat bij de bami en macaroni kruiden enzo..of bij de wereldgerechten misschienquote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb nog gedacht aan je vandaagwant heb gezocht in de appie, maar niet het zakje gevonden wat ik nodig heb voor die saus
Neem dat in Colombia.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Salsales staat anders wel in de planning. Beat that stelletje Fok!autisten
Ik ben koffie met haar gaan drinken.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar vertel wat heb je gedaan dan?
En toen je je koekje erin wilde dopen, klaagde zij over kruimels?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben koffie met haar gaan drinken.
Dat mag niet van m'n bankrekeningquote:Op maandag 27 februari 2012 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem dat in Colombia.
Of Mexico. Of Cuba.
Ze vond het niet zo leuk dat ik mijn koffiemelk er in wou schenken.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En toen je je koekje erin wilde dopen, klaagde zij over kruimels?
Vertel dan op zijn minst welke koffie.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben koffie met haar gaan drinken.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vond het niet zo leuk dat ik mijn koffiemelk er in wou schenken.
Iets minder direct mag wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vond het niet zo leuk dat ik mijn koffiemelk er in wou schenken.
mag ik even mijn frustratie er uit gooien nu? Niks personelijks hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... staat bij de bami en macaroni kruiden enzo..of bij de wereldgerechten misschien
Ja, wil je nou leven of niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat mag niet van m'n bankrekening
Ik zoek wel een dansschooltje op waar er les gegeven wordt door een spaanse of latina
Nederland heeft een goeie oorlog nodig. Dan is dit soort volgevreten gezeik tenminste voorbij.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag ik even mijn frustratie er uit gooien nu? Niks personelijks hoor.
Maar "mijn" appie heeft de vervelende gewoonte om keer op keer op keeeer alles om te gooien. Weet je eindelijk waar je bepaalde dingen kan vinden... gaan ze het volledig omgooien! Het lijkt wel een fucking puzzel soms. Het is als of ik een speler ben in een computer puzzle game.
En nu denken jullie, gast stel je niet aan. Maar het gaat zo ver dat er eerst een grote vriezer, ja gewoon 2 meter lang he! opeens weg is. Foetsie, alleen een gat in de vloer is dan nog te zien.
Loop je de hoek om gefrustreerd met je mandje op wieltjes slepend achter je aan de hoek om, lig je nog net niet in de vriezer die je eerder kwijt was. Ja nee tuurlijk we verplatsen hem gewoon even.
Dus nu zeg jij bij de kruiden, joh die ben ik al weken kwijt! die zijn ook FOETSIE!
En wereld gerechten? Het lijkt wel een eindwereld van een game soms waar de eindbaas vervangen zijn door een bejaarde voor je bij de kassa die 20 euro klein geld gaat zitten tellen. JA en als je dan de "eindbaas" verslagen hebt moet je nog over kut kinderen jumpen die vragen om een fucking voetbal sticker. Het liefst schiet ik die kinderen weg als een angrie bird.
zo dat lucht op!
Maar als reactie op je vraag snarje... sorry maar ik weet het echt niet of ze daar eventueel staan.
Als ie net zo goed is als de gemiddelde tomtom dan doe ik t zelf welquote:Op maandag 27 februari 2012 21:41 schreef SiIk het volgende:
Albert Heijn heeft daar tegenwoordig een app voor, die gaat zelfs de snelste route door de winkel voor je berekenen.
Ik had een frappuchino chocola en zij ook, romantisch he?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel dan op zijn minst welke koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Deze dame heeft het begrepen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:42 schreef SiIk het volgende:
Tevens is het natuurlijk ook alleen maar een verkooptruc, dat verplaatsen.
hahahahah prachtig verhaal! Dat verplaatsen doen ze idd veel, verkoopt beter (als je tenminste terug wil komen om te zoeken) want dan kom je langs alle impuls-aankopen en zo verkopen ze gewoon meer...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag ik even mijn frustratie er uit gooien nu? Niks personelijks hoor.
Maar "mijn" appie heeft de vervelende gewoonte om keer op keer op keeeer alles om te gooien. Weet je eindelijk waar je bepaalde dingen kan vinden... gaan ze het volledig omgooien! Het lijkt wel een fucking puzzel soms. Het is als of ik een speler ben in een computer puzzle game.
En nu denken jullie, gast stel je niet aan. Maar het gaat zo ver dat er eerst een grote vriezer, ja gewoon 2 meter lang he! opeens weg is. Foetsie, alleen een gat in de vloer is dan nog te zien.
Loop je de hoek om gefrustreerd met je mandje op wieltjes slepend achter je aan de hoek om, lig je nog net niet in de vriezer die je eerder kwijt was. Ja nee tuurlijk we verplatsen hem gewoon even.
Dus nu zeg jij bij de kruiden, joh die ben ik al weken kwijt! die zijn ook FOETSIE!
En wereld gerechten? Het lijkt wel een eindwereld van een game soms waar de eindbaas vervangen zijn door een bejaarde voor je bij de kassa die 20 euro klein geld gaat zitten tellen. JA en als je dan de "eindbaas" verslagen hebt moet je nog over kut kinderen jumpen die vragen om een fucking voetbal sticker. Het liefst schiet ik die kinderen weg als een angrie bird.
zo dat lucht op!
Maar als reactie op je vraag snarje... sorry maar ik weet het echt niet of ze daar eventueel staan.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een frappuchino chocola en zij ook, romantisch he?
Dus je bent naar de Starbucks geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Natuurlijk wil ik levenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wil je nou leven of niet?
Dat is meestal het geval. En er zijn altijd meer vrouwen dan mannen op die scholen.
Ik moet zelf ook les hebben, maar geen tijd, door werk en teveel reizen...
Ik ben hipster, duh.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je bent naar de Starbucks geweest?
bij ons kan je sparen voor een Feyenoordbalquote:Op maandag 27 februari 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
Maar de Albert Heijn heeft helemaal geen voetbalstickers toch?
Oh, reizen, ook nogquote:Op maandag 27 februari 2012 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik leven
Hard werken, veel geld verdienen, godsamme eindelijk een huis voor mezelf, andere auto, you name it. Ik moet van de hoge springplank maar van bovenaf lijkt het water zo diep
Dat soort doelen heb ik nu helemaal niet. Totaal gebrek aan ambitie volgens mijquote:Op maandag 27 februari 2012 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik leven
Hard werken, veel geld verdienen, godsamme eindelijk een huis voor mezelf, andere auto, you name it. Ik moet van de hoge springplank maar van bovenaf lijkt het water zo diep
Hard werken heb ik altijd gedaan, veel geld verdienen gaat ook hoe langer hoe beter. Helpt wel hoor, zo'n diplomaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort doelen heb ik nu helemaal niet. Totaal gebrek aan ambitie volgens mij
Het enige dat ik graag zou willen is gelukkig zijn en slapen in een hangmat.
Maar 't hoeft allemaal niet eens zo van mij, ik denk bij het beeld van dat eigen huis en die mooie auto meteen dat het me zo fucking niet boeit of ik veel geld heb of niet, en dat ik vast ook wel gelukkig ben met ongeschoold werkquote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hard werken heb ik altijd gedaan, veel geld verdienen gaat ook hoe langer hoe beter. Helpt wel hoor, zo'n diploma
ja 1 klein probleem. Mijn "appie'" lijkt wel door de duitserd gebouwd te zijn, want het is een fuking bunker waar je nul comma nul bereik heb. En daar heeft iedereen last van.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:41 schreef SiIk het volgende:
Albert Heijn heeft daar tegenwoordig een app voor, die gaat zelfs de snelste route door de winkel voor je berekenen.
Bent niet van streekquote:Op maandag 27 februari 2012 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederland heeft een goeie oorlog nodig. Dan is dit soort volgevreten gezeik tenminste voorbij.
De tering zeg, waar je al niet "van streek" door raakt.
jawel man, in Den Haag kan je met voetbal zegels sparen voor een Ado Den Haag voetbal.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
Maar de Albert Heijn heeft helemaal geen voetbalstickers toch?
ja dat verkoop verhaal ken ik, maar werkt bij mij niet. Dus doe geen moeite denk ik dan. En die ouders snap ik wel. Want die zijn 2 uur af van hun niet te houden kut kinderen die anders als redbull blikjes met poten door de huiskamer stuiteren. Dus die dump je liever voor de appie Want na een uurt werkt de TV ook niet meer op mogelijke oplossing.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahah prachtig verhaal! Dat verplaatsen doen ze idd veel, verkoopt beter (als je tenminste terug wil komen om te zoeken) want dan kom je langs alle impuls-aankopen en zo verkopen ze gewoon meer...
als ik later ooit kinderen zou willen, mogen ze van mij echt niet bedelen bij de supermarkt om stickers... vind ik zo armoedig.. en irritant...
Ik las iets over een proef met WiFi in de Albert Heijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja 1 klein probleem. Mijn "appie'" lijkt wel door de duitserd gebouwd te zijn, want het is een fuking bunker waar je nul comma nul bereik heb. En daar heeft iedereen last van.
Tot je 23e?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder wil dat ik tot mijn 23ste thuis blijf wonen.
Ik denk dat ik dan gek word.
Veel nieuwe mensen ontmoeten <-- checkquote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:
Hard werken, veel reizen, veel nieuwe mensen ontmoeten, veel stappen, veel van de wereld zien, aardig verdienen en over een paar jaar rustiger aandoen met wat consulting.
er mist nog iets...
jou nou niet in "mijn" appie hoor. Nee hoor nee!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik las iets over een proef met WiFi in de Albert Heijn.
Ze wil gewoon niet alleen zijn. Gewoon zorgen dat je weg moet voor werk of studie ofzoquote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder wil dat ik tot mijn 23ste thuis blijf wonen.
Ik denk dat ik dan gek word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |