Ik zou het nog bijna doen ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spring op het vliegtuig en we regelen dat.
Je zal er geen spijt van krijgen. Klikt het diner niet, zit je nog altijd in Colombia.quote:
Mijn problemen ontstonden vaak ook binnen de relaties. Maar goed, ik heb er wel weer van geleerdquote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus, wat is je probleem?![]()
je hebt blijkbaar een afwijking van de 'grote players' edoch is dit nooit een erg groot probleem geweest inzake relaties. Er zijn er veel meer die het minder doen
Denken voor een ander, die jou 'wellicht' leuk vindt is too much. Dan sta je al bij teveel dingen stil! Bij jezelf houden, en ga op jacht naar degene die jij leuk vindt, wat bij de andere partij nog niet is, kan nog komenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als iemand jou gewoon niet interessant vindt, houdt het toch een beetje op voor mij. Dan zit er meestal niet meer in dan gefriendszoned te worden
Zoals, als ik vragen mag? En het niet te persoonlijk is?quote:Mijn problemen ontstonden vaak ook binnen de relaties. Maar goed, ik heb er wel weer van geleerd
Ja daarom, ik ben altijd op zoek naar een goed excuus om weer op reis te mogen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zal er geen spijt van krijgen. Klikt het diner niet, zit je nog altijd in Colombia.
Colombia![]()
Wel van de poedersuiker afblijvenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zal er geen spijt van krijgen. Klikt het diner niet, zit je nog altijd in Colombia.
Colombia![]()
Hoe kan dat nou inene???quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben verdrietig, mijn slang is dood.![]()
Ik wil haar even pakken om haar uit haar hok te halen, ligt ze omgekeerd onder haar zon-steen. Ik voel me kut en eenzaam.
Awwwwquote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil haar even pakken om haar uit haar hok te halen, ligt ze omgekeerd onder haar zon-steen. Ik voel me kut en eenzaam.
Dat is geen enkel probleem.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wel van de poedersuiker afblijven
Dat is waar, maar als ik dit probeer, heb ik eigenlijk geen idee wat ik doe!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Denken voor een ander, die jou 'wellicht' leuk vindt is too much. Dan sta je al bij teveel dingen stil! Bij jezelf houden, en ga op jacht naar degene die jij leuk vindt, wat bij de andere partij nog niet is, kan nog komen
Ik ben in wat typische autistische valkuilen gelopen, daar trap ik niet nog een keer in.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Zoals, als ik vragen mag? En het niet te persoonlijk is?
Voor 600 euro retour zit je er al. En het leven hier is bijzonder goedkoop. Een maand Colombia is goedkoper dan thuisblijven.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ben altijd op zoek naar een goed excuus om weer op reis te mogen.
Maar ik ben bang dat mijn bankrekening op het moment toch een reisje Colombia niet zo ziet zitten
Gemiddeld 1.60m hoog en donkere ogen?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem.
Bovendien heeft niemand het erover en is het volledig niet relevant. Colombia biedt zoveel ander moois.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen idee, vanmorgen was ze nog helemaal in orde.quote:
Ik weet het niet. Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awwww
Gecondoleerd
Hoe kan dat opeens? Ik heb geen verstand van slangen
Als ik mijn huur op kon zeggen in die tijd wel ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor 600 euro retour zit je er al. En het leven hier is bijzonder goedkoop. Een maand Colombia is goedkoper dan thuisblijven.
Oké, maar je beseft wel dat er geen 'handleiding' is hoe je te werk moet gaan toch? iedereen doet het immers op 'goed geluk'. Waarom zou jij dat niet kunnen doen? Laat jij angst teveel regeren misschien?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ik dit probeer, heb ik eigenlijk geen idee wat ik doe!
[..]
Ik ben in wat typische autistische valkuilen gelopen, daar trap ik niet nog een keer in.
Beetje een lang verhaal enzo.
Straks warmknuffelen onder een dekentje op de bank?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
ben ff warm douchen en kop thee maken... heb t koud!
tozzo
dikke jogging broek en dikke hoody trui aan trekken en eventueel onder een warme deken op de bankquote:Op maandag 27 februari 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
ben ff warm douchen en kop thee maken... heb t koud!
tozzo
Ja, maar daar wordt al aan gewerktquote:Op maandag 27 februari 2012 19:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, maar je beseft wel dat er geen 'handleiding' is hoe je te werk moet gaan toch? iedereen doet het immers op 'goed geluk'. Waarom zou jij dat niet kunnen doen? Laat jij angst teveel regeren misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |