quote:Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee man, geweldig
Maar nu ik dit zie, denk ik: laatmaarJezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef Knaller het volgende:
Ik ken haar nog van de belspelletjes.
Maar vond Wytske Kenemans altijd leuker.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee man, geweldig
Maar nu ik dit zie, denk ik: laatmaarGodverkolere en daar heeft ze nog zelfs make-up op ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Who motivates the motivator?
quote:
Ik zou ze alle 3 alle hoeken van de kamer laten zien. Tegelijk, like a boss.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef S_Holmes het volgende:
[..]goede smaak
behalve dat je gigi niet lekker vindt. Ik zou Gigi in alle hoeken van de kamer geven!
wie is de 3e?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik zou ze alle 3 alle hoeken van de kamer laten zien. Tegelijk, like a boss.
Gigi is het net niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef S_Holmes het volgende:
[..]goede smaak
behalve dat je gigi niet lekker vindt. Ik zou Gigi in alle hoeken van de kamer geven!
Wytske.quote:
Precies, de mooiste vrouw van Nederland draagt allang een boerka.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef Nober het volgende:
Goh, toch wel opvallend dat de mooiste vrouw van Nederland op televisie komt... lijkt me sterk!
Die lulde dat belprogramma leuk aan elkaar ja, niks mis mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef Knaller het volgende:
Ik ken haar nog van de belspelletjes.
Maar vond Wytske Kenemans altijd leuker.
Smaken verschillen.quote:
zij is gewoon té heetquote:Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef seiramu het volgende:
Mijn vriend heeft het áltijd over haar en hoe lekker ze is enzoecht niet leuk. Ik ben al onzeker en dit helpt niet bepaald. Bah. Ach ja, c'est la vie.
Dan moeten we natuurlijk wel een foto van je hebben om te oordelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef seiramu het volgende:
Mijn vriend heeft het áltijd over haar en hoe lekker ze is enzoecht niet leuk. Ik ben al onzeker en dit helpt niet bepaald. Bah. Ach ja, c'est la vie.
Nuttige info wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef seiramu het volgende:
Ook wel lullig van je vriend dan.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik vind haar ook heel mooi hoormaar ik heb er geen behoefte aan om het telkens aan te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |