De film wel jaquote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je kent iceage ook neem ik aan?
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wist niet dat jij keyboard speelde
Wel tof btw
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef savale het volgende:
@Dribbel: wat is dit nou, beetje keyboard zitten spelen in het gitaartopicMaar klinkt verdomd lekker. Inderdaad tof voor n stukje dubstep zoals je al doet of progressieve gitaartrack
Thnxquote:Op maandag 27 februari 2012 17:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat je zo'n gevoelige jongen was
Klinkt erg goedquote:Op maandag 27 februari 2012 10:14 schreef savale het volgende:
Haha sorry guys ik heb de afgelopen tijd besloten om minder te gaan lullen en gewoon te gaan spelen:
Wat je fijn vind.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef Braddie het volgende:
Morgen nieuwe snaren kopen voor de SG.
Tips? Ernie Ball of elixer ?
Deze zijn ook chillquote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef Braddie het volgende:
ahaga de Regular slinkies er op knallen denk ik.. laat ik hem direct afstellen
Benden doe je toch op gehoor?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:02 schreef Braddie het volgende:
Ik ga voor .010 dan gaat het benden voor mijn gevoel zuiver009 bend ik er vaak overheen en 011 onder...
Gewoon op je gevoel doen. Je hoort het inniedergeval wel als je bend niet zuiver isquote:Op maandag 27 februari 2012 20:02 schreef Braddie het volgende:
Ik ga voor .010 dan gaat het benden voor mijn gevoel zuiver009 bend ik er vaak overheen en 011 onder...
Klopt.. maar met .009 vind ik het Impossibru om goed te bendenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon op je gevoel doen. Je hoort het inniedergeval wel als je bend niet zuiver is
en blijven oefenen. Dan doe je dat vanzelf wel iedere keer goed.
Sweepen is voor homo's!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef Witchfynder het volgende:
Echte mannen sweepen metal op .013! *springt topic weer uit*
Zo ergens rond de 7 voor gewone en 13 voor die titaniun blabla, heb nu de gewone er nog op ik ben benieuwd of die andere het extra geld waard zijn.quote:
die titanium gaan veel langer mee. Zeker het geld waardquote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Zo ergens rond de 7 voor gewone en 13 voor die titaniun blabla, heb nu de gewone er nog op ik ben benieuwd of die andere het extra geld waard zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |