Dan misschien toch laten verwerken in de ceremonie? Hoeft daarom niet lang te zijn; maar vragen of de babs dit toch kan benoemen... Wij hebben ook bepaalde wensen uit gesproken en ze was hier heel meegaand in.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:27 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik ben er ook nog niet uit hoe ik mijn overleden ouders mee wil nemen in het hele gebeuren. Ik ben zelf niet zo van de symboliek, dus kaarsen ofzo passen niet echt bij mij. Maar aangezien ze nog niet zo heel lang geleden overleden zijn, en een groot gemis zijn op mijn bruiloft, wil ik toch íets...
Oh symbolisch ook zeer mooi dat je daar een opname van hebtquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:04 schreef Bamba het volgende:
Hopelijk is je jurk na de laatste verstelling nu goed Priemgirl! Spannend!
Mijn oudtante heeft vorige week het patroon binnengekregen van de jurk, dus die is ze nu aan het doorspitten. Ze gaat eerst een proefjurk maken om te kijken hoe hij valt.
Wij gaan onze overleden opa's en oma's ook betrekken bij de ceremonie. Mijn opa is 9 jaar geleden overleden en hij heeft bij al zijn kinderen op de bruiloft een bepaald nummer gezongen (Panis Angelicus), dat hebben we op tape staan en ik wil dat graag laten afspelen in de ceremonie. Ook willen we iets met kaarsjes doen.
Ik ben bijna klaar met de trouwkaarten, ontwerp is sowieso klaar. Ben alleen nog de tekst aan het herformuleren.
Aan de linkerkant van de binnenkant komt een tekst uit de musical/film Rent:
There's only us
There's only this
Forget regret
Or life is yours to miss
No other road
No other way
No day but today
Ondertrouw is nu geregeld, 1 mei gaat het gebeuren, op onze zoon z'n 5e verjaardag
Oh voor jou komt het nu echt heel erg dichtbij!! Spannend hoor! Ben je al erg zenuwachtig? Fijn dat je jurk nu goed is!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren ben ik langs geweest en ze hebben het ter plekke aangepast! Was nu helemaal goedHeb uit blijheid nog eens een rondje door de winkel gedaan.. 'omdat het kan'. Coupeuze moest lachen
8 dagenDit weekend naar de feestzaal
[..]
Oh symbolisch ook zeer mooi dat je daar een opname van hebt
Iedereen vraagt het momenteel maar nop echt totaal niet zenuwachtig. Maar ik ben ook nog gewoon aan het werk; dus nog te druk om erover na te denken ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh voor jou komt het nu echt heel erg dichtbij!! Spannend hoor! Ben je al erg zenuwachtig? Fijn dat je jurk nu goed is!!
Ik ben ook heel erg blij met de opname.
Gelukkig dat je nog niet zenuwachtig bent! En volgende week zullen ze wel komen, de zenuwenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iedereen vraagt het momenteel maar nop echt totaal niet zenuwachtig. Maar ik ben ook nog gewoon aan het werk; dus nog te druk om erover na te denken ook
Vlg week donderdag en vrijdag zijn we vrij en ik dénk dat dan de zenuwen zullen opspelen. Ik hoop van niet (want ik word altijd misselijk als ik zenuwachtig ben); maar we zullen zien
Ik ben gewoon een zenuwpeesquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zie niet zo in waarom ik zenuwachtig moet worden eikDingen staan al zo lang vast.. Alle grote lijnen zijn geregeld en de planning is in handen van ceremoniemeesters. Heb er eigenlijk wel alle vertrouwen in
Wij zijn wel 3 weken na de bruiloft vrij woei
4 weken kregen we ook niet voor elkaar bij de bazen.. maar dan zouden ook bijna al onze dagen op zijn theheh
Bali, heerlijk. Ik denk hier Tuinesia.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:00 schreef Mangostine het volgende:
Hier 1 dag voor en 4 weken na, vrij. Wij zijn de hele maand juni wegVertrekken de woensdag na ons huwelijk naar Bali.
Nou ja, dat moeten jullie toch helemaal zelf weten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef Mangostine het volgende:
Mijn vriend is vandaag het boeketje gaan bestellen. Kreeg ie even een sneer van de bloemist toen ie de gegooglede afbeelding liet zien van het boeketje wat ik mooi vind. Dat was nl geen bruidsboeket![]()
Mijn smaak wijkt kennelijk weer af van de norm. Ik wil een simpel stukje met orchideeën en wat groen. Nou, dat kon niet hoor, en ook een bruiloft zonder corsages hoort niet!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:43 schreef Mangostine het volgende:
Tja, hij zei dat we het toch echt graag zo wilden, en verder of ze ook thuis bezorgde.
Duur toefjequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:55 schreef Mangostine het volgende:
Ja, mijn aanstaande is toch nog ¤ 50 kwijt voor wat zij noemt "een toefje".
Inderdaad. Sowieso is het nooit een goed idee de keuzes van je klanten af te zeiken. Ik denk dan al snel "als mijn geld niet goed genoeg voor je is zoek ik wel iemand anders, graag of niet hoor."quote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Duur toefje. Beetje vreemde houding van haar zeg, alsof iedereen een groot bruidsboeket moet nemen
![]()
Dat heb ik dus ook idd. Genoeg andere bloemisten die wel blij zijn dat je met je toefje naar hun toekomt (dat klinkt wel erg foutquote:Op zondag 22 april 2012 00:28 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso is het nooit een goed idee de keuzes van je klanten af te zeiken. Ik denk dan al snel "als mijn geld niet goed genoeg voor je is zoek ik wel iemand anders, graag of niet hoor."
Nou, lekker dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef Mangostine het volgende:
Mijn vriend is vandaag het boeketje gaan bestellen. Kreeg ie even een sneer van de bloemist toen ie de gegooglede afbeelding liet zien van het boeketje wat ik mooi vind. Dat was nl geen bruidsboeket![]()
Mijn smaak wijkt kennelijk weer af van de norm. Ik wil een simpel stukje met orchideeën en wat groen. Nou, dat kon niet hoor, en ook een bruiloft zonder corsages hoort niet!
Het gaat een prachtige dag wordenquote:Op maandag 23 april 2012 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Nog 5 dagen! En ik begin nú toch wel wat stresskriebels te krijgen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |