abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110519442
Ik ben er ook nog niet uit hoe ik mijn overleden ouders mee wil nemen in het hele gebeuren. Ik ben zelf niet zo van de symboliek, dus kaarsen ofzo passen niet echt bij mij. Maar aangezien ze nog niet zo heel lang geleden overleden zijn, en een groot gemis zijn op mijn bruiloft, wil ik toch íets...
pi_110519484
Mijn vried heeft trouwens ook manchetknopen gekregen waarin de as van zijn vader is verwerkt. Zo is ie er voor zijn gevoel toch bij, die dag.
En ik ga ervan uit dat familieleden er ook nog wel iets over zullen zeggen in evt speeches.
pi_110521255
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 07:27 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik ben er ook nog niet uit hoe ik mijn overleden ouders mee wil nemen in het hele gebeuren. Ik ben zelf niet zo van de symboliek, dus kaarsen ofzo passen niet echt bij mij. Maar aangezien ze nog niet zo heel lang geleden overleden zijn, en een groot gemis zijn op mijn bruiloft, wil ik toch íets...
Dan misschien toch laten verwerken in de ceremonie? Hoeft daarom niet lang te zijn; maar vragen of de babs dit toch kan benoemen... Wij hebben ook bepaalde wensen uit gesproken en ze was hier heel meegaand in.
Moet idd passen bij wie jullie zelf zijn !

Gisterenavond naar schoonmoeder gegaan om jurk nog eens te passen.. Is het niet goed :') Laatste verstelling hebben ze niet goed gedaan; dus schoonmoeder belt vanmorgen en vanavond ga ik langs en móeten ze het maar even snel recht zetten! Naja komt wel goed. Hadden ze het maar meteen goed moeten doen :D
Dit weekend naar de feestzaal met de laatste spullen woei *O*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_110554481
Hopelijk is je jurk na de laatste verstelling nu goed Priemgirl! Spannend!

Mijn oudtante heeft vorige week het patroon binnengekregen van de jurk, dus die is ze nu aan het doorspitten. Ze gaat eerst een proefjurk maken om te kijken hoe hij valt.

Wij gaan onze overleden opa's en oma's ook betrekken bij de ceremonie. Mijn opa is 9 jaar geleden overleden en hij heeft bij al zijn kinderen op de bruiloft een bepaald nummer gezongen (Panis Angelicus), dat hebben we op tape staan en ik wil dat graag laten afspelen in de ceremonie. Ook willen we iets met kaarsjes doen.

Ik ben bijna klaar met de trouwkaarten, ontwerp is sowieso klaar. Ben alleen nog de tekst aan het herformuleren.

Aan de linkerkant van de binnenkant komt een tekst uit de musical/film Rent:

There's only us
There's only this
Forget regret
Or life is yours to miss
No other road
No other way
No day but today

Ondertrouw is nu geregeld, 1 mei gaat het gebeuren, op onze zoon z'n 5e verjaardag O+
And so the lion fell in love with the lamb
pi_110554603
Gisteren ben ik langs geweest en ze hebben het ter plekke aangepast! Was nu helemaal goed *O* Heb uit blijheid nog eens een rondje door de winkel gedaan.. 'omdat het kan'. Coupeuze moest lachen :')

8 dagen *O* Dit weekend naar de feestzaal O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:04 schreef Bamba het volgende:
Hopelijk is je jurk na de laatste verstelling nu goed Priemgirl! Spannend!

Mijn oudtante heeft vorige week het patroon binnengekregen van de jurk, dus die is ze nu aan het doorspitten. Ze gaat eerst een proefjurk maken om te kijken hoe hij valt.

Wij gaan onze overleden opa's en oma's ook betrekken bij de ceremonie. Mijn opa is 9 jaar geleden overleden en hij heeft bij al zijn kinderen op de bruiloft een bepaald nummer gezongen (Panis Angelicus), dat hebben we op tape staan en ik wil dat graag laten afspelen in de ceremonie. Ook willen we iets met kaarsjes doen.

Ik ben bijna klaar met de trouwkaarten, ontwerp is sowieso klaar. Ben alleen nog de tekst aan het herformuleren.

Aan de linkerkant van de binnenkant komt een tekst uit de musical/film Rent:

There's only us
There's only this
Forget regret
Or life is yours to miss
No other road
No other way
No day but today

Ondertrouw is nu geregeld, 1 mei gaat het gebeuren, op onze zoon z'n 5e verjaardag O+
Oh symbolisch ook zeer mooi dat je daar een opname van hebt O+
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_110554674
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren ben ik langs geweest en ze hebben het ter plekke aangepast! Was nu helemaal goed *O* Heb uit blijheid nog eens een rondje door de winkel gedaan.. 'omdat het kan'. Coupeuze moest lachen :')

8 dagen *O* Dit weekend naar de feestzaal O+

[..]

Oh symbolisch ook zeer mooi dat je daar een opname van hebt O+
Oh voor jou komt het nu echt heel erg dichtbij!! Spannend hoor! Ben je al erg zenuwachtig? Fijn dat je jurk nu goed is!!

Ik ben ook heel erg blij met de opname :Y.
pi_110554876
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:10 schreef Bamba het volgende:

[..]

Oh voor jou komt het nu echt heel erg dichtbij!! Spannend hoor! Ben je al erg zenuwachtig? Fijn dat je jurk nu goed is!!

Ik ben ook heel erg blij met de opname :Y.
Iedereen vraagt het momenteel maar nop echt totaal niet zenuwachtig. Maar ik ben ook nog gewoon aan het werk; dus nog te druk om erover na te denken ook ;)
Vlg week donderdag en vrijdag zijn we vrij en ik dénk dat dan de zenuwen zullen opspelen. Ik hoop van niet (want ik word altijd misselijk als ik zenuwachtig ben :') ); maar we zullen zien ^O^
pi_110555019
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:16 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Iedereen vraagt het momenteel maar nop echt totaal niet zenuwachtig. Maar ik ben ook nog gewoon aan het werk; dus nog te druk om erover na te denken ook ;)
Vlg week donderdag en vrijdag zijn we vrij en ik dénk dat dan de zenuwen zullen opspelen. Ik hoop van niet (want ik word altijd misselijk als ik zenuwachtig ben :') ); maar we zullen zien ^O^
Gelukkig dat je nog niet zenuwachtig bent! En volgende week zullen ze wel komen, de zenuwen ;). Ik heb de week voor de bruiloft al vrij om alles nog te regelen, maar ik ben bang dat ik de hele week niks waard ben van de zenuwen :')
pi_110555232
Ik zie niet zo in waarom ik zenuwachtig moet worden eik :D Dingen staan al zo lang vast.. Alle grote lijnen zijn geregeld en de planning is in handen van ceremoniemeesters. Heb er eigenlijk wel alle vertrouwen in :Y
Wij zijn wel 3 weken na de bruiloft vrij woei *O*
4 weken kregen we ook niet voor elkaar bij de bazen.. maar dan zouden ook bijna al onze dagen op zijn theheh :')
pi_110555477
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zie niet zo in waarom ik zenuwachtig moet worden eik :D Dingen staan al zo lang vast.. Alle grote lijnen zijn geregeld en de planning is in handen van ceremoniemeesters. Heb er eigenlijk wel alle vertrouwen in :Y
Wij zijn wel 3 weken na de bruiloft vrij woei *O*
4 weken kregen we ook niet voor elkaar bij de bazen.. maar dan zouden ook bijna al onze dagen op zijn theheh :')
Ik ben gewoon een zenuwpees :@. Lekker 3 weken vrij erna!!
pi_110561241
Oh ja, vrij na de bruiloft. Eens in overleg gooien of daar ruimte/wens voor is :+.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_110585914
Ik heb de week ervoor en de 2 weken erna vrij geregeld op het werk. De week ervoor voor het regelen van last minute dingen, mocht het nodig zijn en gewoon omdat het kan :7 . Daarna lekker op vakantie, weten nog niet waar naartoe.
pi_110586161
hier 2 dagen voor en een week na het huwelijk vrij.
@priemgirl wat fijn dat je jurk nu goed is!
pi_110599144
Hier 1 dag voor en 4 weken na, vrij. Wij zijn de hele maand juni weg :D Vertrekken de woensdag na ons huwelijk naar Bali.
pi_110605008
Ik weet niet hoe wij het gaan doen. Vriend heeft dan net een nieuwe baan dus ik gok 1 week voor de bruiloft en een week erna.
pi_110605082
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:00 schreef Mangostine het volgende:
Hier 1 dag voor en 4 weken na, vrij. Wij zijn de hele maand juni weg :D Vertrekken de woensdag na ons huwelijk naar Bali.
Bali, heerlijk. Ik denk hier Tuinesia. :+

We zijn alweer wat verder, ringen in huis O+ , notaris bijna geregeld, feest besproken (lijstje afvinken wat we bij het buffet willen en klaar).
Gaat de goede kant op. Oja, de trouwkaarten zijn ook in de maak. *;
pi_110616635
Mijn vriend is vandaag het boeketje gaan bestellen. Kreeg ie even een sneer van de bloemist toen ie de gegooglede afbeelding liet zien van het boeketje wat ik mooi vind. Dat was nl geen bruidsboeket :{w
Mijn smaak wijkt kennelijk weer af van de norm. Ik wil een simpel stukje met orchideeën en wat groen. Nou, dat kon niet hoor, en ook een bruiloft zonder corsages hoort niet! >:)
pi_110616735
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef Mangostine het volgende:
Mijn vriend is vandaag het boeketje gaan bestellen. Kreeg ie even een sneer van de bloemist toen ie de gegooglede afbeelding liet zien van het boeketje wat ik mooi vind. Dat was nl geen bruidsboeket :{w
Mijn smaak wijkt kennelijk weer af van de norm. Ik wil een simpel stukje met orchideeën en wat groen. Nou, dat kon niet hoor, en ook een bruiloft zonder corsages hoort niet! >:)
Nou ja, dat moeten jullie toch helemaal zelf weten? :o So what dat het geen bruidsboeket is? En ze ziet zichzelf natuurlijk weer geld mislopen omdat jullie geen corsages willen. Wat heeft je vriend geantwoord?
pi_110616931
Tja, hij zei dat we het toch echt graag zo wilden, en verder of ze ook thuis bezorgde. :+
pi_110617269
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:43 schreef Mangostine het volgende:
Tja, hij zei dat we het toch echt graag zo wilden, en verder of ze ook thuis bezorgde. :+
_O-. Ik wil zelf ook geen echt bruidsboeket. Gewoon een klein boeketje en als het goed is gaat een collega van me de corsages maken, die heeft daar ervaring mee. Ik vind 200 euro voor bloemversiering persoonlijk erg zonde en bespaar daar dan liever op.
pi_110617376
Ja, mijn aanstaande is toch nog ¤ 50 kwijt voor wat zij noemt "een toefje".
pi_110617491
Oh en ik was vandaag mee toen mijn vriend zijn schoenen ging kopen en ze zijn zo moooi O+ ik heb nog maar een beetje idee van hoe zijn pak eruit ziet, maar de schoenen zijn in elk geval goed!
pi_110618541
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:55 schreef Mangostine het volgende:
Ja, mijn aanstaande is toch nog ¤ 50 kwijt voor wat zij noemt "een toefje".
Duur toefje _O-. Beetje vreemde houding van haar zeg, alsof iedereen een groot bruidsboeket moet nemen :{

Fijn dat je aanstaande geslaagd is voor z'n schoenen! En mooi dat jij ze ook goedgekeurd hebt :D .
pi_110618712
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef Bamba het volgende:

[..]

Duur toefje _O-. Beetje vreemde houding van haar zeg, alsof iedereen een groot bruidsboeket moet nemen :{
Inderdaad. Sowieso is het nooit een goed idee de keuzes van je klanten af te zeiken. Ik denk dan al snel "als mijn geld niet goed genoeg voor je is zoek ik wel iemand anders, graag of niet hoor."
pi_110618888
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 00:28 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Inderdaad. Sowieso is het nooit een goed idee de keuzes van je klanten af te zeiken. Ik denk dan al snel "als mijn geld niet goed genoeg voor je is zoek ik wel iemand anders, graag of niet hoor."
Dat heb ik dus ook idd. Genoeg andere bloemisten die wel blij zijn dat je met je toefje naar hun toekomt (dat klinkt wel erg fout :') )
pi_110624203
Ik heb gewoon bloemen besteld bij de Jumbo en mijn nichtje, bloemiste in opleiding, heeft wat geknutseld. Zo had ik voor 40 euro een bruidsboeket (vast ook geen 'echte' ;)) en een prachtig tafelstuk. Ik schrok ook echt van de prijzen bij de bloemisten.
pi_110625222
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef Mangostine het volgende:
Nou, lekker dan.
Ik wil ook echt geen groot bruidsboeket.

Ik zou daar niet eens een boeket meer willen kopen. Prutsers. }:|
pi_110670265
Nog 5 dagen! En ik begin nú toch wel wat stresskriebels te krijgen :@ :@ :D
pi_110670607
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2012 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Nog 5 dagen! En ik begin nú toch wel wat stresskriebels te krijgen :@ :@ :D
Het gaat een prachtige dag worden *O*
pi_110693501
Priemgirl, kan t me helemaal voorstellen dat je stress krijgt. Maar t gaat vast een prachtige dag worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')