Nou wie weet. Welke zender is het?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gezellig doen joh, chips erbij. En je kan geilen op types als Lorena.. Komt goed
RTL 4.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou wie weet. Welke zender is het?
RTL 4.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou wie weet. Welke zender is het?
Neen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef Knaller het volgende:
Zullen we een keer met z'n allen kijken en er dan over nababbelen?
Voetbal is tenminste echt. Je opwinden over wat mensen in een soap doen is veel erger.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Helemaal boos worden vanwege een spelletje (voetbal) dan.
Voetbal is niet echt die mietjes gaan al liggen janken op het gras als iemand tegen ze aan loopt.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Voetbal is tenminste echt. Je opwinden over wat mensen in een soap doen is veel erger.
Dat is pas een terechte klacht trouwens. Mensen die ooit GTST keken en dan als die wijven over GTST gaan lullen vragen "zit <...> er nog in?" en die wijven dan "hihi mallerd, die is toch allang dood joh hihi".quote:
Precies en als ik dan tegen de tv roep "KANKERHOMO STA OPquote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Voetbal is niet echt die mietjes gaan al liggen janken op het gras als iemand tegen ze aan loopt.
RTL4 hé!quote:
quote:
Ze haat hem! En terechtquote:
Daarom dacht ik het ff mede te delen voordat alle vingers weer naar mij wijzen.quote:
Je bent op het moment echt niks aan het plannen he? Je hebt wel recentelijk je zusje kapot gemaakt, maar verder ben je best braaf geworden.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daarom dacht ik het ff mede te delen voordat alle vingers weer naar mij wijzen.
Hij wordt ook een dagje ouder hé.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je bent op het moment echt niks aan het plannen he? Je hebt wel recentelijk je zusje kapot gemaakt, maar verder ben je best braaf geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |