Is dat die oetlul die toen verloren heeft bij het TelevisierGala? Sjek of zo heet die?quote:
Speelde die niet mee als verdedigende middenvelder?quote:
Je vergeet de cowboys uit Absurdistan die complete clubs opkopen en deze na luttele maanden als een scheepswrak achterlaten.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wat vind ik van voetbal: Kut.
Waarom? Omdat teveel hooligans, overgewaardeerd, niks aan (kan echt wel spannendere dingen verzinnen), 22 gasten die achter een balletje aan rennen om hem vervolgens weer weg te schoppen is echt, en last but not least: De voetballers zelf denken nog iets bereikt te hebben ook in hun leven
Need to say more?
He, hij is wel het vriendje van je zus jaquote:Op maandag 27 februari 2012 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Speelde die niet mee als verdedigende middenvelder?
Sorry, maar zoveel verdiep ik me niet in voetbal.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je vergeet de cowboys uit Absurdistan die complete clubs opkopen en deze na luttele maanden als een scheepswrak achterlaten.
Portsmouth FC vroeg zo laatst voor de tweede keer in drie jaar faillissement aan...
Klopt. Bij VV Bal Op 't Dak 35.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Speelde die niet mee als verdedigende middenvelder?
Oké, op binnenlands niveau dan:quote:Op maandag 27 februari 2012 17:29 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Sorry, maar zoveel verdiep ik me niet in voetbal.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ikke zijn naam vergeten zijn, ikke maar raden hoe die gozer nou heten...
Nog steeds niks.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, op binnenlands niveau dan:
Vorig jaar vielen HFC Haarlem en RBC Roosendaal weg. Beide clubs gooiden met geld, smeekten de gemeentes om nog meer geld, maar kregen het niet...
Dat terwijl acteurs en voetballers zich identiek aan de ander gedragen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:14 schreef Pharkus het volgende:
Typisch dat dit topic aantoont dat voetbal een grotere klacht is dan GTST onder het mannelijk geslacht...
Ja.. weetje de echte betekenis achter slet klopt hier niet. De meeste FOK!ers hier bedoelen met 'sletten' meisjes/vrouwen die ze niet kunnen krijgen.quote:
quote:
Er kijken gemiddeld ongeveer 1,6 miljoen mensen naar GTST.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dacht dat het inmiddels algemeen bekend was (is ook wetenschappelijk bewezen) dat de wat simpelere mensen GTST kijken. Ken iig geen intelligente mensen die het kijken, lijkt me ook logisch.
Onzin. Zelfs de meest rijke en succesvolle wijven kijken die paupershow.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dacht dat het inmiddels algemeen bekend was (is ook wetenschappelijk bewezen) dat de wat simpelere mensen GTST kijken. Ken iig geen intelligente mensen die het kijken, lijkt me ook logisch.
quote:
Want als je echt intelligent bent kijk je alleen intellectuele programma's? Wat een onzin, het kijken van GTST is juist leuk omdat het even nergens over gaat, ontspanning.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Blijkbaar welquote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er kijken gemiddeld ongeveer 1,6 miljoen mensen naar GTST.
Dat zijn echt niet allemaal domme mensen.
1.6 mln mensen kijken die meuk met kinderlijke verhaallijnen en acteerwerk dat bij de meeste groep 8 musicals overtroffen wordt?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er kijken gemiddeld ongeveer 1,6 miljoen mensen naar GTST.
Dat zijn echt niet allemaal domme mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |