quote:Op maandag 27 februari 2012 16:45 schreef BELASTING het volgende:
[..]
We kunnen nog wel doorgaan ja.
Supporters (speciaal voor Id_do_her) zijn helemaal idioot, gaan janken als "hun cluppie"" verloren heeft, moeten om diezelfde reden de boel zo nodig slopen, je staat urenlang in de file omdat er een 'belangrijke' wedstrijd is, een hoop moet menen te vertellen dat voetbal beter is dan enig andere sport.
Al die kleine kinderen op een kluitje.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Er rennen geen 22 mannen achter een bal aan, dat pakken ze al aan bij de F'jes (dat je niet met z'n allen achter de bal aan moet rennen). Ga het eerst eens kijken of ben je bang dat je het leuk gaat vinden als je de tactiek door krijgt?
Ik moet bekennen dat ik hockey niet veel aan vind, maar het is sowieso beter dan naar voetbal kijken. Zeker naar de wedstrijden voor dames.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Al die kleine kinderen op een kluitje.![]()
Blijft fantastisch om te zien.
Oh, en voetbal niet leuk vinden, betekent niet dat je de regels niet snapt.
Ik weet wat buitenspel is.
Bovendien heb ik zelf jarenlang gehockeyd en dat heeft vergelijkbare regels.
Hahahaha, oh my lordy. Faal jij even hard.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GTST is gewoon een verzonnen verhaal.
Jij snapt niets van het voetbal. Jij snapt niet wat supporteren is
Ik vind ook niet alle wedstrijden leuk om te kijken maar de topwedstrijden kijk ik meestal wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Al die kleine kinderen op een kluitje.![]()
Blijft fantastisch om te zien.
Oh, en voetbal niet leuk vinden, betekent niet dat je de regels niet snapt.
Ik weet wat buitenspel is.
Bovendien heb ik zelf jarenlang gehockeyd en dat heeft vergelijkbare regels.
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha, oh my lordy. Faal jij even hard.
Zeker als ze half gebukt staan bij bijv. strafcorners. Mits het juiste camerabeeldquote:Op maandag 27 februari 2012 16:48 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik hockey niet veel aan vind, maar het is sowieso beter dan naar voetbal kijken. Zeker naar de wedstrijden voor dames.
Dan kijk je maar FC De Kampioenen als je dat wilt!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Komt er eigenlijk veel voetbal voor in het GTST verhaal? Het lijkt mij toch dat de stereotype mannen personages een club met hartstocht en passie supporteren.
Deze man weet.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeker als ze half gebukt staan bij bijv. strafcorners. Mits het juiste camerabeeld
TS krijgt een klein stijfje van topics openenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef Fascination het volgende:
Oh, ts was ook degene die gister steeds de lapo pakte in de NSF-topics om te treiteren. Leuk type ben je.
Hihi simpele ziel dat je hier ene probleem over maaktquote:Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef Fascination het volgende:
Oh, ts was ook degene die gister steeds de lapo pakte in de NSF-topics om te treiteren. Leuk type ben je.
Hihi simpele ziel, dat je er een probleem over maakt dat je GTST kut vindt.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hihi simpele ziel dat je hier ene probleem over maakt
Nou, jouw drang om topics te openen is anders best zorgelijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hihi simpele ziel dat je hier ene probleem over maakt
Ergens heb je wel een punt geloof ik..quote:Op maandag 27 februari 2012 17:14 schreef Pharkus het volgende:
Typisch dat dit topic aantoont dat voetbal een grotere klacht is dan GTST onder het mannelijk geslacht...
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:17 schreef Moofasah het volgende:
DANNY IS DOOD!!!
I don't really give a damn
Wie is dat?quote:
Speelde in GTST als Danny, totdat de zus van degene die hij ooit zwanger had gemaakt hem van de trap afduwde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |