Een mening onderbouw je met argumenten.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof ik argumenten nodig heb voor iets wat aan meningen verbonden is.
Ik zie het wel weer door de vingers, zo ben ik dan ook wel weer.quote:
Mijn team verliest nooit. "ze" worden wel regelmatig door bijvoorbeeld de scheidsrechter genaaid.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helemaal flippen omdat "jouw" team verloren heeft. Dat is natuurlijk echt normaal.
'Voetbal is emotie'quote:Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een mening onderbouw je met argumenten.
Godverdomme zeg, ben je nou dom?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Voetbal is emotie'
Goed argument.[ afbeelding ]
Taalfailquote:Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, ben je nou dom?
Madame Paon postte het perfecte antwoord daarvoor.
90 minuten naar voetballende mannen kijken is ook geen reet aan.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat is de kracht van voetbal en je club aanhangen![]()
Voetbal is emotie.
Zo'n saai kutprogamma dat verzonnen is niet.
Ja, het ligt aan mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, ben je nou dom?
Madame Paon postte het perfecte antwoord daarvoor.
Maar jij bent een vrouw dus dat is logischquote:Op maandag 27 februari 2012 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
90 minuten naar voetballende mannen kijken is ook geen reet aan.
Wat vind ik van voetbal: Kut.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een mening onderbouw je met argumenten.
Zijn vaak wel beter afgetraind dan de GTST acteursquote:Op maandag 27 februari 2012 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
90 minuten naar voetballende mannen kijken is ook geen reet aan.
Snij nu eens de supporters aan?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wat vind ik van voetbal: Kut.
Waarom? Omdat teveel hooligans, overgewaardeerd, niks aan (kan echt wel spannendere dingen verzinnen), 22 gasten die achter een balletje aan rennen om hem vervolgens weer weg te schoppen is echt, en last but not least: De voetballers zelf denken nog iets bereikt te hebben ook in hun leven
Need to say more?
Daar wil ik niet eens over beginnen, dat vind ik zonde van de serverruimte.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Snij nu eens de supporters aan?
Waag ik te betwijfelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn vaak wel beter afgetraind dan de GTST acteurs
Je hebt ook wel gelijk. Er zijn ook al genoeg woorden aan vuil gemaakt.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Daar wil ik niet eens over beginnen, dat vind ik zonde van de serverruimte.
En ze verdienen miljoenen per jaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom? Omdat teveel hooligans, overgewaardeerd, niks aan (kan echt wel spannendere dingen verzinnen), 22 gasten die achter een balletje aan rennen om hem vervolgens weer weg te schoppen is echt, en last but not least: De voetballers zelf denken nog iets bereikt te hebben ook in hun leven
Need to say more?
Er rennen geen 22 mannen achter een bal aan, dat pakken ze al aan bij de F'jes (dat je niet met z'n allen achter de bal aan moet rennen). Ga het eerst eens kijken of ben je bang dat je het leuk gaat vinden als je de tactiek door krijgt?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Need to say more?
We kunnen nog wel doorgaan ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ze verdienen miljoenen per jaar.
"Omdat het fysiek heel zwaar is."
In de bouw werken is ook zwaar, maar bouwvakkers verdienen echt geen miljoenen per jaar.
Komt omdat bouwvakkers over het algemeen ook niet door Nike of iets dergelijks gesponsord wordenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ze verdienen miljoenen per jaar.
"Omdat het fysiek heel zwaar is."
In de bouw werken is ook zwaar, maar bouwvakkers verdienen echt geen miljoenen per jaar.
Hé, een voetbalsupporter. Nee, ik weet prima dat er geen 22 man achteraan rent. Maar huppelen staat ook niet. Al is het wel toepasselijker.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Er rennen geen 22 mannen achter een bal aan, dat pakken ze al aan bij de F'jes (dat je niet met z'n allen achter de bal aan moet rennen). Ga het eerst eens kijken of ben je bang dat je het leuk gaat vinden als je de tactiek door krijgt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |