En dit is van belang omdat..... het op een bepaalde manier meegenomen moet worden in je uiterlijk...?quote:en ga een Ruimtevaartwetenschappelijke studie.
Joh, doe vooral geen moeite.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:04 schreef gogosweden het volgende:
een Ruimtevaartwetenschappelijke studie.
Nou wil ik er wel wat aantrekkelijker uit komen te zien voor de meiden
Wubbo Okkels snorquote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dit is van belang omdat..... het op een bepaalde manier meegenomen moet worden in je uiterlijk...?
Dit. Ik denk dat alles eraf er nog beter uitziet dan wat er nu op je hoofd zit.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef Maisnon het volgende:
Ja het eerste wat ik wilde zeggen is, ga naar de kapper!
dus gewoon heengaan en zeggen "doe maar wat leuks" ?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Ik denk dat alles eraf er nog beter uitziet dan wat er nu op je hoofd zit.
Kappers weten er het meeste vanaf, die mensen volgen niet voor niets cursussen en dergelijkequote:Op maandag 27 februari 2012 15:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dus gewoon heengaan en zeggen "doe maar wat leuks" ?
ok, zo maar ff de stad in dan, en maar zien wat er van komtquote:Op maandag 27 februari 2012 15:18 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kappers weten er het meeste vanaf, die mensen volgen niet voor niets cursussen en dergelijke
Ik ga dit even volgen als je het niet erg vindt
Heldquote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok, zo maar ff de stad in dan, en maar zien wat er van komt
Top. Ben trots op je.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok, zo maar ff de stad in dan, en maar zien wat er van komt
nja, als ik moet kiezen zie ik door de bomen het bos niet meer.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:29 schreef strontboer het volgende:
[..]
Held
Bovendien heeft de wat betere kapsalon ook wel boeken en tijdschriften liggen met voorbeelden erin. Kijk daar eens in zou ik zeggen
van die kleding komen nog wel foto's, nu eerst de stad in, wat boodschappen doen en ff langs de kapperquote:Op maandag 27 februari 2012 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Top. Ben trots op je.
Van je kleding kun je met de informatie uit de OP niet zo heel veel zeggen trouwens.
Geloof me, een stuk van je haar af doet je echt goedquote:Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef gogosweden het volgende:
een before foto, zodat je ook mijn kleren kan zien.
[ afbeelding ]
Nu weet ik niet welke kleur kleding er bij je ogen pastquote:Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef gogosweden het volgende:
een before foto, zodat je ook mijn kleren kan zien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |