quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
true
ik heb kapper geboekt voor over 2 weken
Dat was zeker reuze spannend, het maken van die afspraak.quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
true
ik heb kapper geboekt voor over 2 weken
ben 2 weken op vakantie dus dat gaat niet eehquote:Op zondag 1 april 2012 13:19 schreef MAHL het volgende:
Twee weken?Jongen, doe het gewoon morgen. Het ziet er toch niet uit zo, met die natte dweil op je kop.
Wel, dan ga je meteen met je broertjequote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben 2 weken op vakantie dus dat gaat niet eeh
Op vakantie kun je ook naar de kapper.quote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben 2 weken op vakantie dus dat gaat niet eeh
dan weet jij niet waar ik zitquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan weet jij niet waar ik zit
t is een soort alcatrass
Kan je je niet echt voorstellen voordat je er daatwerkelijk geweest bent.
ik ben sinds mijn 12e al niet meer in Nederland geweest, ik ben nu 16.quote:
Ik snap het ergens wel. De meeste mensen zijn bang voor verandering. Ook bang dat opeens alle ogen op hun gericht zijn en ze kritiek te verduren krijgen . nee, dan lekker veilig doen wat je altijd al gedaan hebt. Alleen..quote:
jezus man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel. De meeste mensen zijn bang voor verandering. Ook bang dat opeens alle ogen op hun gericht zijn en ze kritiek te verduren krijgen . nee, dan lekker veilig doen wat je altijd al gedaan hebt. Alleen..
Als je doet wat je altijd al gedaan hebt, krijg je ook wat je altijd al gekregen hebt.
Dus: TS, beter ga je snel naar die kapper toe, laat je je een leuk model knippen, nodig je een chick uit om eens samen met je te gaan winkelen en kleren te kopen en heb je eens schijt wat de mening van je WOW vrienden erna zal zijn
ooeeeh zeker mooiquote:
idd, ben wel benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Als dat er überhaupt wel komt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
TS opent wel een topic maar wil eigenlijk niet veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |