Volgens mij hebben we zijn grootste probleem ook wel gevonden: Bang voor veranderingen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:59 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
ooeeeh zeker mooi
[..]
idd, ben wel benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Als dat er überhaupt wel komt.
you got mequote:Op dinsdag 17 april 2012 16:13 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zijn grootste probleem ook wel gevonden: Bang voor veranderingen.
Gewoon doen, het kan er niet slechter op worden(is dit motivere.nd)quote:
Quit bitching en vraag het aan de fakking kapper.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:42 schreef gogosweden het volgende:
alleen heb ik de kop daar niet voor
hoe fix je het in zo'n "model" eigenlijk ?
Doen. En nu met je luie ass richting de kapper.quote:
iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Quit bitching en vraag het aan de fakking kapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de rest wat er in het topic al werd gezegd: Aankomen.Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie niet wil zoekt een excuus.
Hij heeft toch veel vriendinnen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Komop heb je het nou nog steeds niet gedaan?Ik zou srs even met een meisje van je school ervoor gaan zitten, eentje met wie je goed bevriend bent oid. Of je gaat naar de kapper daar kunnen ze je vooralsnog het beste adviseren. Wees niet zo'n autist
mee eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
nee, maar ik wou het sowieso deze week doen. En moest er vandaag langs op weg naar de super, dus ik dacht fuck it.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:09 schreef Chocolatebear het volgende:
JAJAGOGOSWEDEN DELIVERS!
Zeg het op, schrok je van mijn testikelkapings bedreigingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |