quote:Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sta je niet ingescreven bij centric enzo dan? Detacheringsbureaus?
Ja sneller dan je denkt he!quote:
Tukkers zijn niet bij te houdenquote:
Neuh!quote:Op maandag 27 februari 2012 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tukkers zijn niet bij te houden
'nham is ook maar een klein gat.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat zo'n on-Twentse naam he
Enschede, Overdinkel, Losser, Hengelooooo, Almeloooo... Den Ham
Wel even lekker toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:01 schreef Redbaron het volgende:
Ah, sta alweer stil met nog uren over.. Ben dat heul niet gewend aangezien t bij Mark altijd veurn was :p
goed bezigquote:Op maandag 27 februari 2012 17:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
T kan snel gaan. Vanochtend werd ik gebeld dat ik mocht komen voor een gesprek. Vanmiddag 2 gesprekken gehad. Gelijk een aanbiedingsbrief gekregen. Phoe
Moooooi. Lijkt t werk wat?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
T kan snel gaan. Vanochtend werd ik gebeld dat ik mocht komen voor een gesprek. Vanmiddag 2 gesprekken gehad. Gelijk een aanbiedingsbrief gekregen. Phoe
Luchtballonbestuurder?quote:
Ah bij achmea dus. Wanneer beginnen en als wat precies?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jawel jawelik moet toch ergens beginnen!
Centraal beheer toch? Daar is die luchtballon van tenminste..quote:Op maandag 27 februari 2012 18:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah bij achmea dus. Wanneer beginnen en als wat precies?
Centraal beheer achmea.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Centraal beheer toch? Daar is die luchtballon van tenminste..
Ik begin donderdag als helpdeskmedewerker. dit is een perfecte opstap richting systeembeheerquote:Op maandag 27 februari 2012 18:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah bij achmea dus. Wanneer beginnen en als wat precies?
Oh, ik dacht altijd dat het 2 aparte organisaties waren. Nvm danquote:
Dat is te hopen. Wat voor contract dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik begin donderdag als helpdeskmedewerker. dit is een perfecte opstap richting systeembeheer
Slapenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef Redbaron het volgende:
@Nath: Als jij er nou eens bij was. was het al heel wat aangenamer
Verder geen klap waard om 14u stil te staan .
Hoeveel uur per week? Fulltime?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
• 1750 bruto per maand
• Reiskostenvergoeding
• 8% vakantietoeslag
• En diverse zorgkortingen etc
Is dit een beetje redelijk ? Heb geen flauw idee verder
Periode van 1 jaar, maar ik blijf in dienst van het detacheringsbureau dus dan word ik weer ergens anders gedetacheerdquote:Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is te hopen. Wat voor contract dan?
ja fulltimequote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week? Fulltime?
Zit niet heel verkeerd in elkaar moet ik zeggen.quote:
gebeurd vaker, dat je begint bij helpdesk en dan doorgaat naar systeembeheer?quote:
Ik heb geen ervaring als systeembeheer. En ik kan moeilijk nu al als systeembeheerder beginnen omdat ik geen ervaring heb. Ik kan beter onderaan de trap beginnen en stap voor stap opbouwenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gebeurd vaker, dat je begint bij helpdesk en dan doorgaat naar systeembeheer?
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring als systeembeheer. En ik kan moeilijk nu al als systeembeheerder beginnen omdat ik geen ervaring heb. Ik kan beter onderaan de trap beginnen en stap voor stap opbouwen
Donderdag.quote:
zo, dat is rapquote:Op maandag 27 februari 2012 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Donderdag.
maar ik ben nog niet tevreden over de 1750 euro bruto. Op loonwijzer staat het gemiddelde salaris op 1593 per maand netto.
Ik kan altijd onderhandelen en rond de 1900 euro bruto gaan zitten (zal ik ongeveer 1500 euro per maand overhouden)quote:Op maandag 27 februari 2012 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo, dat is rapen als je rekent met ongeveer 30% aan belasting etc., moet je voor 1.593 netto rond de 2.275 bruto zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |