Ik ben zo benieuwd wat er volgens jou zou moeten veranderen...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef simpelintje het volgende:
Ik vind wel dat het echt een verrot systeem is en zou dat ooit gaan veranderen
precies, minder lullen meer actiequote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef simpelintje het volgende:
Ja dat ga ik ook doen hoor. En inderdaad het voelt niet echt fijn om afhankelijk te zijn ofdat de overheid moet betalen. Dagblad heeft ook gelijk vind ik. Maar het is beter om te werken voor je centen. Ik ben ook bezig echt echt waar want alleen maar praten en niks doen werkt niet.
Ik vind wel dat het echt een verrot systeem is en zou dat ooit gaan veranderen
Ehm nee, je hebt al een paar keer de conclusie getrokken dat ik je niet begrijp en dat het allemaal heel anders is dan ik denk, dus als ik dan om concrete voorbeelden vraag van hoe het dan volgens jou wel zou moeten om het allemaal makkelijker en vooral beter te maken, dan moet je dus niet met een dooddoener aankomen van "je begrijpt wel wat ik bedoel".quote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef simpelintje het volgende:
Nou leandra dat jij voelt wat jij voelt komt denk ik ook door het systeem ik snap jij best wel denk ik.
Haha! Echt te droog jaquote:ps:
hihi sorry je hebt het niet eens in de gaten maar "Dagblad" is echt grappig!
Als je geen alternatieven kunt bedenken, en zelfs niet kunt zeggen wat anders zou moeten, of hoe bepaalde zaken anders of beter zouden kunnen zijn na 7 jaar bijstand, dan ben ik er niet zo van overtuigd dat je het werkelijk zo slecht hebt binnen het systeem.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef simpelintje het volgende:
Leadra ik zou het echt niet weten misschien wel alles
Ik ben niet boos; jij zegt dat het systeem waardeloos is, ik vraag je hoe het systeem anders/beter zou moeten en je komt met een dooddoener als "je begrijpt wel wat ik bedoel" terwijl je het hele topic al zit te beweren dat ik je niet begrijp.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:56 schreef simpelintje het volgende:
Graag gedaan. Leandra waarom ben je zo boos op mijn. Wat er in mijn leven anders zou moeten hoef ik jouw toch niet uit te leggen. Dat weet ik voor mezelf wel want leandra wie weet werk ik volgend jaar wel of verdien ik op de een of andere manier me eigen geld zonder afhankelijk te zijn. En dan vind ik nog steeds van het systeem wat ik nu ook vind. Je hoeft niet boos te zijn op mijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |