Dan heb je 'm precies passend jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Als een pizza een diameter heeft van 30 cm en een hoogte van 1 cm heb je een volume nodig van 0.1*pi*1.5^2 = ongeveer 2 liter.
Daar passen toch alleen pizza punten en worstenbroodjes in? Complete pizza zal niet lukkenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou voor zoiets gaan:
http://www.alternate.nl/h(...).html?artno=9gbjd002
Een diepvriespizza past daar wel in.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Daar passen toch alleen pizza punten en worstenbroodjes in? Complete pizza zal niet lukken
Pizza was alleen als indicatie voor de maat van de oven. Ik had ook de maat van een beetje ovenschotel (30 cm) kunnen noemen. Vind het zo zonde om voor een paar croissants ofzo steeds die lel van een oven op te stoken.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef MaximusTG het volgende:Je zou ook minder diepvriespizza's kunnen eten :p
Ik zie niets van een draaispit, en waarom zou je een grillbakoven willen zonder een kippengrilspitdraaierquote:Op maandag 27 februari 2012 15:11 schreef Nienke_ het volgende:
Ik heb deze op mijn studentenkamer staan : http://www.moulinex.nl/Products/ovens/uno-l-20l.aspx
Warmt snel op en past precies een diepvriespizza in. Ik heb hem volgens mij nu ook in de aanbieding bij de Blokker gezien voor 50 euro ongeveer.
Om een diepvriespizza in klaar te maken.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zie niets van een draaispit, en waarom zou je een grillbakoven willen zonder een kippengrilspitdraaier
Zodat je zelf ook nog wat lichaamsbeweging krijgt, hčquote:Op maandag 27 februari 2012 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zie niets van een draaispit, en waarom zou je een grillbakoven willen zonder een kippengrilspitdraaier
Pizza's grill je nietquote:Op maandag 27 februari 2012 16:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om een diepvriespizza in klaar te maken.
Ik vroeg naar het nut van de GRILLbakoven als er geen kippenspit in zitquote:Op maandag 27 februari 2012 16:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar die bak je wel. In de bakoven.
Een salamander, maar een grillbakoven zonder draaispit vind ik een espressoapparaat zonder stoomfunctiequote:Op maandag 27 februari 2012 16:35 schreef RobinOok het volgende:
De grill functie betekent dat je het bovenste verwarmingselement los van het onderste aan kunt zetten. Bij grillen hoort niet automatisch draaien. Om iets te gratineren zet je het ook onder de grill.
Ik heb ook 2 ovens. Een grote en een kleine. Ik denk dat ik de kleine vaker gebruik dan de grote.
Dat dus, ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef RobinOok het volgende:
Ik niet.
Als TS iets substantieels wil grillen zal ie dat wel in zijn grote oven doen, lijkt me.
Nee, je vroeg waarom je die zou willen zonder spit.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vroeg naar het nut van de GRILLbakoven als er geen kippenspit in zit
Lijkt me een goeie keus.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef Bo_Sneger het volgende:
Denk dat ik voor deze ga:
http://www.moulinex.nl/Products/ovens/uno-m-15l.aspx
Lekker klein van buiten en toch: Inhoud 15 L, rond 29 / ovaal 35 cm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |