SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
BIERquote:Op maandag 27 februari 2012 13:03 schreef Joysa het volgende:
Friet, koffie, piemel, kut, tampons.
oh en bier
Dat deden collega's toen ik in de zorg werkte bij oude mensen..quote:Op maandag 27 februari 2012 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kon het niet laten, mensen die overal -jes achter zetten en alles verkleinwoordjes maken
Moet je bij een man in bed doen, alles -jes achter, dan is t snel overquote:Op maandag 27 februari 2012 13:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat deden collega's toen ik in de zorg werkte bij oude mensen..
'beentjes wassen, armpjes wassen'![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Flamoucheee.... En dan met un accent francais oui oui oui
Tous est plus beau quand tu parles en francais oui !
Vertaling ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet je bij een man in bed doen, alles -jes achter, dan is t snel over
Niet veel meer gedaanquote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef Mss het volgende:
[..]. Chick! Nog ein gooije vastelaovend gehad?
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
flamoezen, mossels, dozen en pruimen
De groeten van Maria Mos, ik zit nu tegen haar hoofd aan te kijkenquote:
Spannond, welk vak?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De groeten van Maria Mos, ik zit nu tegen haar hoofd aan te kijken
En we hebben het over de valentie van werkwoorden..... Jottem!
Nog niet gespot!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, groetjes aan Iris, die zit daar ook![]()
Donkerblonde krullen en dun
Ken je hem ook nog dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
in deze straat woonde ik tot ik naar ijburg verhuisde
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)an+Amsterdam+gezocht
Ik moet nog een opdracht maken, ik ga je vast nodig hebbenquote:
Ik heb mijn jaarlijkse Ijs hulp al gekocht met een suedequote:Op maandag 27 februari 2012 13:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet nog een opdracht maken, ik ga je vast nodig hebben
Ik uhm.... uhm.... heb 15th voor d'r gehaald toen in breda!!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb mijn jaarlijkse Ijs hulp al gekocht met een suede
lolol, hier komt ze wss ook heen. Naja ik kan ook naar haar toe. We kunnen allebei gratis reizenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik uhm.... uhm.... heb 15th voor d'r gehaald toen in breda!!![]()
Die ze zelf hier op is komen halen... kak
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet nog een opdracht maken, ik ga je vast nodig hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:34 schreef Lindytje het volgende:
Kijk IJs:Vooral ook de beknopte beschrijvingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:34 schreef Lindytje het volgende:
Kijk IJs:Dat lijkt moeilijker dat het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN DIE EERSTE ZIN KLOPT NIET. me hankimme is meervoud.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat lijkt moeilijker dat het is.
EN DIE EERSTE ZIN KLOPT NIET. me hankimme is meervoud.
Bwhehehehehehehhehehehehhe!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Enkelvoud zou iets als minä hankin wezen.
Voor 5 TD pakketjes kom ik er nu aanquote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Kan iemand mijn bovenbuurvrouw even vermoorden?
Thanx bro, that looks fantastic!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
KERMIEWORM IS A MAKE UP ARTIST, MAKE UP ARTIST
![]()
![]()
Ik doe het voor 4!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor 5 TD pakketjes kom ik er nu aan
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor 5 TD pakketjes kom ik er nu aan
Maar ik heb er gisteren maar 1 gekregenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe het voor 4!
kies mij kies mij!
Doe ik het ook voorquote:Op maandag 27 februari 2012 13:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb er gisteren maar 1 gekregen
Doet je laptop het nog?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx bro, that looks fantastic!
Whut, why??quote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy mishandelt haar laptop echt trouwens
Ja maar ja maar daar zitten mijn hollands inquote:
Je slaat keihard tegen het scherm en op de achterkant, en dan trek je de accu eruitquote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut, why??
Een beetje as en nagellakremover... pfffff.....
Graag of niet hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar ja maar daar zitten mijn hollands in
nope nog niksquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef Mss het volgende:
Hoe zit het trouwens met de mensen die de Hollands van Ebay hebben. Heeft iedereen die al?
Dat komt goed uit want die heb ik nietquote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar ja maar daar zitten mijn hollands in
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat komt goed uit want die heb ik niet
Geen ideequote:
Lindy H.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb me via FB aangemeld, moet je even aan IJs ofzo vragen
![]()
Ja, dan moet ie maar niet vastlopenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je slaat keihard tegen het scherm en op de achterkant, en dan trek je de accu eruit![]()
![]()
En wtf is dat voor ding? Een kromme palmboom met roze streepjes?quote:
Jonge, shrimp!!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En wtf is dat voor ding? Een kromme palmboom met roze streepjes?
Oh, shrimp. Die had ik niet geraden.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En wtf is dat voor ding? Een kromme palmboom met roze streepjes?
Bwhehehehheequote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, shrimp. Die had ik niet geraden.
Zo ver waren we nog niet.quote:
Ik zoek je zo wel effequote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh als je met mij wil spelen, ik ben spaceinvadersz. ik kan je niet vinden lindy
Ik zit nog even vast in die van m'n zus.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs, kijk mijn geniale tekening
Bwehehehehequote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs, kijk mijn geniale tekening
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef Mss het volgende:
Hoe zit het trouwens met de mensen die de Hollands van Ebay hebben. Heeft iedereen die al?
Ik zie hem nog nietquote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]Ik heb al een matigen tekening teruggestuurd.
Hij was ineens weg.quote:
Wat is je naam? kan ik alvast tekenenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef megamandy het volgende:
Nou ik heb het gedownload maar ga nu lezen dus ik ga jullie een andere keer allemaal toevoegen.
baseballpet en gouden ketting?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar hoe de fuck teken ik reakwon.
Ja maar dan zijn er nogal wat opties.quote:
ja truequote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn er nogal wat opties.
Hetzelfde als hier met 89 erachterquote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat is je naam? kan ik alvast tekenen
Ja, hoe heet dat als je bij iemand die onderbroek tussen zn billen trekt?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:23 schreef Joysa het volgende:
space kijkt niet naar de tekening, die probeert gewoon heul veul woorden
Ja, lekker kakken?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog een goede tip voor als je darmen een beetje verstopt zitten: kiwi eten bij je ontbijt
Good busyquote:Op maandag 27 februari 2012 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga mij inschrijven bij sportschool
ik schreeuw in t vorige topic nog dat mijn wii hd overledne is haterquote:Op maandag 27 februari 2012 15:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Good busymag ik je Wii dan hebben
Oh echt lulllllzquote:Op maandag 27 februari 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik schreeuw in t vorige topic nog dat mijn wii hd overledne is hater
en drie weken op je bestelling wachtenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nu gratis shippen en 10% korting online
ZEG DAT NOU NIETquote:Op maandag 27 februari 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met code zeker.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tussen 5 en 9 maart staat ie nu op. Nog vrij lang, maar goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en drie weken op je bestelling wachten
geen ideeeee, nog nooit wat besteld, zag toevallig mail lngskomenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en drie weken op je bestelling wachten
bij H&M kun je meestal lang wachtenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen ideeeee, nog nooit wat besteld, zag toevallig mail lngskomen
Ditquote:Op maandag 27 februari 2012 15:48 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind H&M winkels zo irritant dus dan maar online.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
Afgelopen 2 weken alleen maar vettigheid gegeten en toch meer dan een kilo afgevallen. 56.6. Lijken wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afgelopen 2 weken alleen maar vettigheid gegeten en toch meer dan een kilo afgevallen. 56.6. Lijken wassenkutjen. Kijk maar uit, straks is je jurk te grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik zat op je reactie te wachtenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kutjen. Kijk maar uit, straks is je jurk te groot
ik hou toch wel van jequote:Op maandag 27 februari 2012 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zat op je reactie te wachten![]()
Sorry lieve schattebout van me
No problem; vanavond kapsalon bestellen![]()
Ok nu hou ik op. Dit is gewoon gemeen
Daarentegen kun je mij altijd pakken met je killer heels. Le fu
JA NOU JA... NOU... THUH EN JA !!!quote:
Volgens mij kan dat zeker een dag of 3 als het al gebakken isquote:Op maandag 27 februari 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
Iets wat gisteren qua vlees is gebakken en gemaakt (kipfilet met roomsaus). Was de bedoeling dat ik die vanavond zou opwarmen en opeten; maar daar heb ik eik geen zin inKan ik die morgen ook nog gewoon opwarmen? Dat wordt niet slecht in 2 dagen toch?
Afgelopen 2 weken alleen maar vettigheid gegeten en toch meer dan een kilo afgevallen. 56.6. Lijken wassenIk ben ook weer terug naar 55SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is het net !! Ik vreet gewoon jongeuhquote:Op maandag 27 februari 2012 16:05 schreef Lindytje het volgende:
Priemken, ga eens wat vreten jij!! Straks moet je je jurk weer laten vermaken
Ah thx ! Dan ga ik dat morgen opwarmen met verse puree omnomnomquote:Op maandag 27 februari 2012 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat zeker een dag of 3 als het al gebakken is
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA NOU JA... NOU... THUH EN JA !!!![]()
![]()
sgoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:08 schreef Lindytje het volgende:
Zeg dames, vreet eens wat meer jullie!! Straks blijft er niks meer over
ik vreet juist debiel veel laatste tijdquote:Op maandag 27 februari 2012 16:08 schreef Lindytje het volgende:
Zeg dames, vreet eens wat meer jullie!! Straks blijft er niks meer over
Ik ging me verdedigen, ik doe het niet.quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vreet juist debiel veel laatste tijd
Ik at atlijd 2 broodjes op een dag en avondeten, nu heb ik om 12 uur al vier broodjes en een banaan op .. en dan niet te spreken wat er over de rest van de dag nog erin gaat
Dus dat zit wel goed
Goedzo! ^ O^quote:Op maandag 27 februari 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is het net !! Ik vreet gewoon jongeuh
Ik schrok me rot toen ik bij de dokter op de weegschaal stond![]()
Maar ik mag idd echt niet meer afvallen! Dus vanaf nu ga ik weer wekelijks wegen en in de gaten houden
[..]
Ah thx ! Dan ga ik dat morgen opwarmen met verse puree omnomnom
HAHAHAH sorry, ik zal de PI er de volgende keer wel bij zettenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ging me verdedigen, ik doe het niet.
Ik denk dat ze zelf wel weten hoe ik het bedoel.
Ik heb heul al twee boterhammen en twee crackers op vandaagquote:Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
En Lin, volgens mij ben jij de enige hier die zo goed als niks eet momenteel, kutje![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHAH sorry, ik zal de PI er de volgende keer wel bij zetten
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb heul al twee boterhammen en twee crackers op vandaag
Dus ik vreet alweer hoor
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ging me verdedigen, ik doe het niet.
Ik denk dat ze zelf wel weten hoe ik het bedoel.
yes dearquote:
das te weinigquote:Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb heul al twee boterhammen en twee crackers op vandaag
Dus ik vreet alweer hoor
Philadelphia en serannoham op brood en crackers was van zo'n wasa voorverpakt ding met creamcheese er tussen, twee van die reepjes. Die heb ik net naar binnen geduwdquote:
Die wil ik nog steeds een keer eten, een kapsalonquote:Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb 3 broodjes hagelslag op !! Omnomnom![]()
En ik heb vriend net gemaild dat ik straks wel zin heb in een kapsalon
Due kutkadders van jouquote:Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
kat gaat hier helemaal uit zijn plaat met zijn balletje in het waterfontijn, de hele kamer wordt nat gespetterd
Met giga mega super veel mayo op waar vriend altijd misselijk van wordt als ie het er mij op ziet pleurenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die wil ik nog steeds een keer eten, een kapsalon
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met giga mega super veel mayo op waar vriend altijd misselijk van wordt als ie het er mij op ziet pleuren![]()
Dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook nog nooit kapsalon gehad!
BEn wel benieuwd
Ook al zo gezondquote:Op maandag 27 februari 2012 16:21 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb op: vier volkorenboterhammen (waarvan 2 met rauwe ham en 2 met niks, want vers brood), een fruitsmoothie, een banaan, trosje druiven, 250gr magere fruitkwark en twee volkorencrackers.
Netjens!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:21 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb op: vier volkorenboterhammen (waarvan 2 met rauwe ham en 2 met niks, want vers brood), een fruitsmoothie, een banaan, trosje druiven, 250gr magere fruitkwark en twee volkorencrackers.
Dude, heb je geen honger nu??quote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook al zo gezond
Ik yoghurt met 2 kiwi's, een appel, een halve komkommer, een grapefruit en 2 boterhammen met komijnesmeerkaas
BOAH!!!!!! UIENSOEP!!!!quote:
beetje. Normaal eet ik vier boterhammen, maar die heb ik geruild voor mijn kiwiyoghurt want obstipatie.quote:
Ja, is dat echt zo?? Dt is wel tofquote:Op maandag 27 februari 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
en je verbaast je tot hoe ver je maag terug kan krimpen
maareh Lin, ik heb toch niet minder gegeten dan jij?
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
BOAH!!!!!! UIENSOEP!!!!![]()
Die laat ikook nog een keer maken van de week
Nee, ik moet nog fruit etenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
en je verbaast je tot hoe ver je maag terug kan krimpen
maareh Lin, ik heb toch niet minder gegeten dan jij?
ja duh, na je werkquote:Op maandag 27 februari 2012 16:26 schreef Dwyn het volgende:
Ik wilde dat mijn maag eens ging inkrimpen. Als ik ´s avonds van het werk thuis kom, is het echt: ´eat ALL the foods!´.Om 12 uur ´s nachts dan he. Niet zo handig.
En lekker warm in bed vanavondquote:Op maandag 27 februari 2012 16:26 schreef Loqi het volgende:
[..]nog nooit zelf gemaakt
met warm knoflookkaasbroodstinken!
Ja, maar ik wil niet meer eten om 12 uur ´s nachts. Dan word ik kotsmisselijk wakkerquote:Op maandag 27 februari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja duh, na je werk
Dan heb ik ook hongers!
Gewoon 1 boterham of cracker, dat de ersgte rammel er uit is?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet meer eten om 12 uur ´s nachts. Dan word ik kotsmisselijk wakker
Ja, dat idee is goed, maar als ik eenmaal begin met eten.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon 1 boterham of cracker, dat de ersgte rammel er uit is?
Herkenbaarquote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb echt teveel bodylotions die ik niet gebruik
Ik lieg mezelf nog steeds voor dat ik ze écht wel nog ga gebruikenquote:
Superliefquote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Mss het volgende:
Ik heb een verlaat valentijnscadeautje gekregen.... Van mijn schoonmoeder!
Een lekker luchtje, echt lief van haar.
Volgens mij moet ik echt dronken zijn om dat te proberenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:35 schreef PriemGirl het volgende:
En thuis ! En... kapsalon zo bestellen![]()
awwquote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Mss het volgende:
Ik heb een verlaat valentijnscadeautje gekregen.... Van mijn schoonmoeder!
Een lekker luchtje, echt lief van haar.
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik echt dronken zijn om dat te proberen
En ik drink noet meer dus helaaaasj
herkenbaar. Mijn ouders zijn ook gewoon belgenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik drink... ZatAfgelopen weekend weer zelfs.. Altijd als ik thuis ben
Zaterdagmiddag bij broer op bezoek geweest. Uiteindelijk bleven we daar en hebben we pizza van de pizzahut besteld (only the best pizza everrrrrr
); toen had ik al 2 blonde leffes op.. En toen gedart en jupilers naar binnen gekaand. Ik was blij dat we te voet waren
Gisteren aperitief om 12u gevolgd met rode wijn.. Paar flessen samen mijn pa soldaat gemaakt.
Als we bij mij thuis komen dan mķeten we gewoon drinken![]()
Dat eerste snap ik niet maar dat tweede kan ik zelf ook zien op mijn accountquote:Op maandag 27 februari 2012 17:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Reactie van de Ebay-verkoper waar wij massaal Hollands hebben gekocht:
HERE IS THE INFORMATION......I THINK NEITHER IN YOUR COUNTRY NOW AND WAILT FOR THE RELEASE....
Your Label Number
Service
Status of Your Item
Date & Time
LC972510250US
First-Class Mail International
Depart USPS Sort Facility
February 09, 2012
LOUISVILLE, KY 40231
International Letter
Processed at USPS Origin Sort Facility
February 09, 2012, 8:31 pm
LOUISVILLE, KY 40231
Dispatched to Sort Facility
February 09, 2012, 5:15 pm
LOUISVILLE, KY 40222
Acceptance
February 09, 2012, 4:28 pm
LOUISVILLE, KY 40
Noeeezzzz; met dönerquote:
En dan boos worden als je dus vraagt om gewoon cola o.i.d. en geen alcohol wil drinkenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar. Mijn ouders zijn ook gewoon belgen
Ja maar jij komt uit Belgiëquote:Op maandag 27 februari 2012 17:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik drink... ZatAfgelopen weekend weer zelfs.. Altijd als ik thuis ben
Zaterdagmiddag bij broer op bezoek geweest. Uiteindelijk bleven we daar en hebben we pizza van de pizzahut besteld (only the best pizza everrrrrr
); toen had ik al 2 blonde leffes op.. En toen gedart en jupilers naar binnen gekaand. Ik was blij dat we te voet waren
Gisteren aperitief om 12u gevolgd met rode wijn.. Paar flessen samen mijn pa soldaat gemaakt.
Als we bij mij thuis komen dan mķeten we gewoon drinken![]()
Me no likey dönerquote:Op maandag 27 februari 2012 17:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noeeezzzz; met döner
[..]
En dan boos worden als je dus vraagt om gewoon cola o.i.d. en geen alcohol wil drinken
uhuhquote:Op maandag 27 februari 2012 17:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noeeezzzz; met döner
[..]
En dan boos worden als je dus vraagt om gewoon cola o.i.d. en geen alcohol wil drinken
Wil je iets van mijn drankkast proberen?? Enough to choose fromquote:Op maandag 27 februari 2012 17:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar jij komt uit Belgiëen bier en wijn heb ik nooit lekker gevonden en dat is de drank die het makkelijkst te krijgen is.
Als je er maar genoeg bij eet is er niets aan de hand
Ik wil wel heel graag een foto van hem in dat jurkje zien als hij zegt dat het bij hem net zoals bij het model zitquote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Deze post van FF in het H&M topic... Alsof het voor mij gemaakt was... Ik lollerde
H&M #146
Dit wilde ik posten!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Deze post van FF in het H&M topic... Alsof het voor mij gemaakt was... Ik lollerde
H&M #146
fusionfreakquote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef zoeperzazke het volgende:
H&M #146
Lolquote:
Oh ik geloof het gelijkquote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef zoeperzazke het volgende:
H&M #146
Neequote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wil je iets van mijn drankkast proberen?? Enough to choose from![]()
Ik ook wel, is goed voor mijn voorgenomen dieet want dan ben ik gelijk twee jaar van mijn eetlust afquote:Op maandag 27 februari 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag een foto van hem in dat jurkje zien als hij zegt dat het bij hem net zoals bij het model zit
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ook wel, is goed voor mijn voorgenomen dieet want dan ben ik gelijk twee jaar van mijn eetlust af
Verwacht maar een mooi pose met zijn armenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ook wel, is goed voor mijn voorgenomen dieet want dan ben ik gelijk twee jaar van mijn eetlust af
zodat je net zo'n goddelijk lichaam als hem krijgt?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
En z'n práchtig haarquote:Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodat je net zo'n goddelijk lichaam als hem krijgt?
Maak er nu maar 3 jaar vanquote:Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodat je net zo'n goddelijk lichaam als hem krijgt?
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo mooi glanzend, diepe kleur en bijna geen haaruitval
ik denk dat het bij hem genetisch is hoor, dit gaat lastig wordenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat![]()
Of denk je dat ik ook haarmedicijnen moet gaan slikken omdat voor mekaar te krijgen
Verdommequote:Op maandag 27 februari 2012 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat het bij hem genetisch is hoor, dit gaat lastig worden
val eerst maar eens twintig kilo af en dan praten we wel verderquote:Op maandag 27 februari 2012 18:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat![]()
Of denk je dat ik ook haarmedicijnen moet gaan slikken omdat voor mekaar te krijgen
Ok, dan ga ik even naar de wc, want heb mij net gewogen en ondanks dat ik ziek ben weeg ik nog steeds hetzelfdequote:Op maandag 27 februari 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
val eerst maar eens twintig kilo af en dan praten we wel verderdikkie
Ligt ook aan je lengte om de goeie verhouding te krijgen enzoquote:Op maandag 27 februari 2012 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoeveel zou ik af moeten vallen om ff zijn slanke lijn te krijgen? Kilootje of 50?
Denk dat het nog teveel isquote:Op maandag 27 februari 2012 18:12 schreef IJsdraakje het volgende:
50 bij 1.76, dat komt toch wel in de richting?
Je hebt een zesde zintuigquote:Op maandag 27 februari 2012 18:17 schreef princess-a het volgende:
Waarom lees ik alleen deze pagina (pagina 12, post 276-288) en weet ik na een hele dag niet meeposten en niet teruglezen dírect over wie dit gaat?
Dan maar 60 eraf.quote:
Wat een verknipt zelfbeeld heeft die kerelquote:Op maandag 27 februari 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag een foto van hem in dat jurkje zien als hij zegt dat het bij hem net zoals bij het model zit
Ja dat was ook het eerste waar ik aan dacht! Hij heeft heul geen tieten dus dat kan helemaal nietquote:Op maandag 27 februari 2012 18:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een verknipt zelfbeeld heeft die kerelHE HAZ NO BOOBIESS!!
Vermoeden was correct
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 27 februari 2012 18:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een verknipt zelfbeeld heeft die kerelHE HAZ NO BOOBIESS!!
Vermoeden was correct
Zeker wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:21 schreef Mss het volgende:
Maar die gozer kan toch niet serieus zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |