Je kan het zalando vragen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zoek deze:
[ afbeelding ]
Zaten in een mailtje van zalando maar ik kan ze op de site niet vinden.
Bedankt voor je reactie, maar dit lijkt mij roze/lichtpaars? Zoek dus echt donkerpaars zoals op de foto..quote:Op maandag 30 april 2012 22:14 schreef Nezhi het volgende:
Maak er zelf eentje op een willekeurige site waar je overhemden kunt maken. Itailor of youtailor oid.
Overigens, eerste resultaat op google
http://www.camizza.nl/overhemd-met-paarse-streep.html
geen flauw idee of het betrouwbaar is hoor.
volgens mij is dat een GANT overhemd. Een collega hier heeft er eentje. zal het eens vragen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:12 schreef KeimpeHart het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n witte blouse met paarse strepen kan bestellen?
[ afbeelding ]
Dus dat ik kan bestellen? :p Heb gekeken op verschillende webshops voor overhemden, maar kon hem niet vinden..
Hartelijk bedankt voor je reactie! Ben benieuwd wat je collega ervan zegt.. want ik kon nog niks vinden bij de GANT collectie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:39 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
volgens mij is dat een GANT overhemd. Een collega hier heeft er eentje. zal het eens vragen.
Overigens, het is een overhemd, geen blouse.
Ja dat doe ik liever niet. Dan neem ik geheid de verkeerde maat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:30 schreef Nezhi het volgende:
Ik zoek er ook zo een.
Als het niet lukt binnen Nederland kun je bij asos kijken, die hebben er veel maar dan kun je natuurlijk niet passen.
Heb er twee gezien (bordeauxrood). Eén bij Rewind en de ander bij Funkie House. Van de week even allebei passen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:30 schreef Nezhi het volgende:
Ik zoek er ook zo een.
Als het niet lukt binnen Nederland kun je bij asos kijken, die hebben er veel maar dan kun je natuurlijk niet passen.
Gratis verzenden en gratis terugsturenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:31 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik liever niet. Dan neem ik geheid de verkeerde maat.
Ja, maar wel de verzendkosten voor jezelf bij ASOSquote:Op zondag 6 mei 2012 15:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gratis verzenden en gratis terugsturen
Asos verstuurt ook gratisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:06 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ja, maar wel de verzendkosten voor jezelf bij ASOS
Terugsturen had ik het overquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:30 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Asos verstuurt ook gratisDuurt alleen wat langer
McGregor, gekocht bij de bijenkorf zegt hijquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:42 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt voor je reactie! Ben benieuwd wat je collega ervan zegt.. want ik kon nog niks vinden bij de GANT collectie.
Armani of Dolce & Gabanna?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:04 schreef ChuckBartowski het volgende:
Ik was van de zomer in Italië en daar zag ik iets dat leek op deze schoenen (alleen een heel stuk degelijker):
Itali[ afbeelding ]
Ze hadden op de wreef (of bij de veters, weet ik niet meer precies) een zilveren plaatje en ze waren bijna 300 euro, ik denk dat het een gangbaar italiaans merk was (het leek namelijk een standaard luxe schoenen zaak met de bekendere merken zoals prada en gucci)
Iemand een idee?
Is een varsity van the Brooklyn Circus van vorig jaar winter. Of die op het plaatje nog ergens te koop is weet ik niet, maar andere kleuren iig wel. Hun site is http://thebkcircus.com/quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef MrRJ het volgende:
[ afbeelding ]
deze varsity zoek ik, of zo'n soort in deze kleuren. iemand?
Edwin had volgens mij ook zo'n jas in de collectie afgelopen winter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef MrRJ het volgende:
[ afbeelding ]
deze varsity zoek ik, of zo'n soort in deze kleuren. iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |