Ja dat is een babykleding lijn :$quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een Baby-kledinglijn :p Sws vraag ik me af waar je dat voor nodig hebt, maargoed
die dingen zijn er godzijdank niet voor volwassenenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:12 schreef yo0wzaa het volgende:
[..]
Ja dat is een babykleding lijn :$
voor de leuk
[ afbeelding ] zoiets is het.
Het is niet voor kantoor maar gewoon voor thuis enz.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die dingen zijn er godzijdank niet voor volwassenen
smpelweg omdat het bekend is dat het een babykledinglijn is
sta je mooi voor lul op kantoor met je shirt met 'lief'er op
Voor het feit dat jij zomerschoenen hebt uitgezocht voor mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:38 schreef Xylon het volgende:
[..]
Graag gedaan... Uhm, bedankt waarvoor?
Denim overhemden van Levi's lijkt er sws erg op;quote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef Neraice het volgende:
Het denimachtige jasje dat hij aan het begin van het optreden aanheeft, of iets soortgelijks. Zou je me zeer blij mee maken
Filmpje is sowieso de moeite waard trouwens.
Ah, leuk om te horen.quote:Op zondag 1 april 2012 11:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Voor het feit dat jij zomerschoenen hebt uitgezocht voor mij.
Weet niet of je vraag al beantwoord was, maar ik heb deze:quote:Op zondag 19 februari 2012 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet iemand waar ik zulk soort schoenen kan vinden?
[ afbeelding ]
Ik zoek er al een tijdje naar, maar de meeste schoenen in deze stijl zijn meteen heel breed en mannelijk. Of ze hebben een hak ofzo. Deze zijn eigenlijk precies wat ik zoek, maar komen uit een oude collectie.
Ook op menatwork genoeg te vinden!quote:Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand waar je van die felgekleurde skinny jeans kunt kopen?
Ik wil het liefste een groene en een rood/oranje.
Ik dacht dat je die nu op veel plaatsen wel hebt, maar ik ben verschillende winkels in gelopen en daar hebben ze ze niet, of in zo'n kleur die net niet leuk is. Bij de Sting hadden ze wel een leuke groene, maar daar hadden ze mijn maat niet meer.
Dus weet iemand winkels of webshops?
Dit is een voorbeeld van wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
Edit: dit vind ik een leuke kleur groen.
[ afbeelding ]
http://www.revolveclothin(...)ve=true&changedT=61"e:Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand waar je van die felgekleurde skinny jeans kunt kopen?
Ik wil het liefste een groene en een rood/oranje.
Ik dacht dat je die nu op veel plaatsen wel hebt, maar ik ben verschillende winkels in gelopen en daar hebben ze ze niet, of in zo'n kleur die net niet leuk is. Bij de Sting hadden ze wel een leuke groene, maar daar hadden ze mijn maat niet meer.
Dus weet iemand winkels of webshops?
Dit is een voorbeeld van wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
Edit: dit vind ik een leuke kleur groen.
[ afbeelding ]
Ik heb een witte, dat kan ook heel erg mooi staan...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:26 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
http://www.revolveclothin(...)ve=true&changedT=61&
En bij Zara zag ik ook fel gekleurde skinny's..
Zoals ik al zei was ik al verschillende winkels binnengelopen. Gisteren weer en nog steeds geen gevonden die ik zoek. Bij C&A hadden ze leuke, maar geen groene. Bij de H&M hadden ze een lichtgroene maar verder ook niet veel keus.quote:Op maandag 2 april 2012 18:27 schreef Internepper het volgende:
De H&M al binnengelopen? Loop eens een keer een winkelcentrum in, je wordt ermee doodgegooid.
Thnx, ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:26 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
http://www.revolveclothin(...)ve=true&changedT=61&
En bij Zara zag ik ook fel gekleurde skinny's..
Die zijn daar meestal zo duurquote:
Meteen op de site deze gevonden, zo'n kleur zoek ik (en groen)!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |