Haha dit wijfquote:Op maandag 27 februari 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet ik snap 'm ook niet echt
Serieus?quote:
PrachtigLichaamOntzettendeRotKop, PotentieelInteressantNeukObject.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet ik snap 'm ook niet echt
Hoezo ken jij het wel dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Chai het volgende:
Hoezo kennen jullie Plork niet dan?
Dat andere is van Oh oh cherso.
Waarom zouden we dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Chai het volgende:
Dat is niet van Oh Oh Cherso. Dat jij het daarvan kent is prima...quote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Chai het volgende:
Het is niet grappig, het is om een plork aan te duiden.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom zouden we dan?
Is meer iets voor 14 jarigen om dat grappig te vinden.
Jij kent de stand van mijn penis op dat moment niet. Derhalve onmogelijkquote:Op maandag 27 februari 2012 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe moeilijk, duw dat ding naar beneden
met odol kan plassen ook zo:quote:
wise levert altijdquote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
met odol kan plassen ook zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is niet de zwaartekracht die het moeilijk maakt he.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Planking tijdens het plassenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |