Wijd Openstaande KletsNatte OchtendKutquote:Op maandag 27 februari 2012 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wijd opengesperde kletsnatte ochtend kut.
Bah, ik zie het helemaal voor me.quote:
Daar moet je dan weer een vrouw voor zijn om dat te bedenken. Projectiequote:
tomeeto, tomaahtoquote:Op maandag 27 februari 2012 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wijd Openstaande KletsNatte OchtendKut
Van staand plassen krijg je kanker.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je dan weer een vrouw voor zijn om dat te bedenken. Projectie
Van zittend plassen krijg je allerlei SOA'squote:Op maandag 27 februari 2012 12:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Van staand plassen krijg je kanker.
Daarom gewoon niks meer drinken.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van zittend plassen krijg je allerlei SOA's
Zo vies is het allemaal niet hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bah, ik zie het helemaal voor me.Kun je hem niet gewoon vasthouden als je aan het pissen bent?
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wijd Openstaande KletsNatte OchtendKut
Doen, fotos maken, hier posten.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vies is het allemaal niet hoor.
Maar vasthouden? hij is keihardhoe? denk dat ik wel een halve koe er mee op kan tillen dan
Uhuh, ja zal best allemaal. Maar jij bent toch een ontzettend sterke jongeman? Moet te doen zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar vasthouden? hij is keihardhoe? denk dat ik wel een halve koe er mee op kan tillen dan
Doe moeilijk, duw dat ding naar benedenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Kom op dan!!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe moeilijk, duw dat ding naar beneden
Dat gaat dan toch niet!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe moeilijk, duw dat ding naar beneden
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat heeft deze ermee te makenDie titel en foto, niet het liedje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet ik wel een goeie: Allebei de benen helemaal om de wc heen klemmen, naar voren buigen en je handen op de grond plaatsen. Richt ie prachtig de pot inquote:
Ja ik doe meestal ook handstand.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan weet ik wel een goeie: Allebei de benen helemaal om de wc heen klemmen, naar voren buigen en je handen op de grond plaatsen. Richt ie prachtig de pot in
Ik zou allang gepist hebben buiten, TS moet kennelijk nog!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan weet ik wel een goeie: Allebei de benen helemaal om de wc heen klemmen, naar voren buigen en je handen op de grond plaatsen. Richt ie prachtig de pot in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |