SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2Nutz' testosteronlevel is zo hoog, die krijgt er meteen 1 zodra die in slaap valt mangquote:Op maandag 27 februari 2012 11:00 schreef Chai het volgende:
Gewoon zorgen dat je eerder wakker wordt met pisdrang, dus meer drinken voor het slapengaan. Dan kun je gewoon pissen voor je er een hebt.
Te lastig zo slaapdronken, maar zal het proberenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:59 schreef r3gi3boy het volgende:
Denk aan de uitgerekte anus van je moeder
Ditquote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
2Nutz' testosteronlevel is zo hoog, die krijgt er meteen 1 zodra die in slaap valt mang
Ik zou kijkenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef wise het volgende:
de Mol ziet een nieuwe show;
ODOLS; Ontzettend Dikke Ochtend Lul(len) show
ontiegelijk dikke ochtend lul jaquote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef wise het volgende:
de Mol ziet een nieuwe show;
ODOLS; Ontzettend Dikke Ochtend Lul(len) show
sryquote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat woord. Gewoon omdat het stom klinkt.
iets met kletsnatte ochtend anus volgens mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zal ik het maar vragen dan.............wat is een WOKNOA SWJ?
SwJ*quote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het is SwJquote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wijd Openstaande Kont Na Ongewenst Anaalquote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
wijd openstaand ook nogquote:Op maandag 27 februari 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iets met kletsnatte ochtend anus volgens mij.
Heeee mams!!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Print de foto van deze dame uit en hang hem boven je bed. Een blik daarop en je ochtendhout zal snel verdwijnen en dan kan je dus weer gewoon pissen.
[ afbeelding ]
Spoiler aubquote:Op maandag 27 februari 2012 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Print de foto van deze dame uit en hang hem boven je bed. Een blik daarop en je ochtendhout zal snel verdwijnen en dan kan je dus weer gewoon pissen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:09 schreef Sinosappel het volgende:
De dagelijkse lichamelijke-perikelen-van-2Nutz topics
Niet te lang onder de douche staan, droogt je huid van uit en krijg je zombiehandsquote:Op maandag 27 februari 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik denk dat ik straks nog 1 maak, niet zozeer lichamelijk tho.
Ik denk dat alle mannen zich hier wel in kunnen vinden, en sommige trannies misschien.
Trouwens als het vlak voor de wekker is ga ik gewoon douchen en schuim maken onder de douche
Heb ik ook, vies irritant is dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
De laatste tijd (eerder ook al periodes) word ik bijna elke ochtend een uur of 2 voor de wekker gaat wakker met een enorme pisdrang.
Mogelijk is het wel, alleen het is erg onhandig.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:18 schreef Sinosappel het volgende:
En ik maar altijd denken dat pissen terwijl je een stijfje hebt niet mogelijk is...
Het sproeit zo en daarbij is het ook nog weleens pijnlijk. Daarom pis ik dan ook op mijn knieën zodat mijn lul precies de pot in wijst.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mogelijk is het wel, alleen het is erg onhandig.
In de wasbak? dan zit de spiegel in mijn geval ook onder denk ikquote:Op maandag 27 februari 2012 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb ik ook, vies irritant is dat.
Ook die odol heb ik dan, maar ik pis in de wasbak omdat die dichterbij is, en dan is het richtprobleem van ondergeschikt belang.
Kom douchen, ik laat je zienquote:Op maandag 27 februari 2012 11:18 schreef Sinosappel het volgende:
En ik maar altijd denken dat pissen terwijl je een stijfje hebt niet mogelijk is...
Je moet hem er zo ongeveer induwen wil je niet uitschieten.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het sproeit zo en daarbij is het ook nog weleens pijnlijk. Daarom pis ik dan ook op mijn knieën zodat mijn lul precies de pot in wijst.
Ja srs. Anders moet ik helemaal de trap op naar boven waar mijn wc is.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
In de wasbak? dan zit de spiegel in mijn geval ook onder denk ik![]()
Maar serieus? de wasbak?
Dat heb ik met de trap naar beneden, maar gaat dat niet stinken dan? anders ga ik dat ook doenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja srs. Anders moet ik helemaal de trap op naar boven waar mijn wc is.
Flink water er achteraan en de bak schoonspoelen, en weg is het.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
Dat heb ik met de trap naar beneden, maar gaat dat niet stinken dan? anders ga ik dat ook doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |