http://flevomobiel.nl/quote:Op maandag 27 februari 2012 11:49 schreef Eenskijken het volgende:
is TS serieus? Als 17jarige auto's aanprijzen? Flikker toch een eind op man![]()
Mijn onderhandelingsvaardigheden zijn ook niet heel goed geef ik toe. Heb ik ook niet nodig, aangezien we maar een marge van 400 a 500 euro op een auto maken. En daardoor niet onderhandelen binnen de prijs.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef Elfletterig het volgende:
De grote vraag is of je wel auto's kunt verkopen als je jezelf niet kunt verkopen. Als je genoegen neemt met een uurloon onder het uurloon van je vorige baantje, geeft dat op z'n zachtst gezegd te denken over je onderhandelingsvaardigheden. Ik bedoel het niet lullig, maar laat niet over je lopen!
Dat soort mensen zie ik graag.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:09 schreef taintless het volgende:
[..]
Mijn onderhandelingsvaardigheden zijn ook niet heel goed geef ik toe. Heb ik ook niet nodig, aangezien we maar een marge van 400 a 500 euro op een auto maken. En daardoor niet onderhandelen binnen de prijs.
Bij de verkoop maak ik vooral gebruik van mij sociale vaardigheden die overigens wel goed zijn.
Heel veel klanten kunnen het wel waarderen als ze mij als verkoper hebben. Ik ben niet zo'n gladde verkoper maar gewoon een vriendelijke jongeman.
Oehh, MBO studie afgerond? Gefeliciteerd, ben je nu trots? Was vast moeilijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:24 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hoezo prutser, ik heb mijn diploma motorvoertuigentechniek, hoever ben jij?
Ik heb al zoveel jochie's gesproken die wel 'verstand' van een auto/motor hadden en als ik ze dan ging jennen met wat dure woorden bleek altijd dat ik vishaken in mijn auto/motor had en dat ze wel wisten waar ik dat kon laten vervangen voor een schappelijk prijsje.
Dus nee ik koop mijn auto liever bij iemand die iets meer met beide benen op de grond staat.
Nee, totaal geen hoge dunk van mezelf. Maar vind het best frustrerend dat mensen niet kunnen geloven dat een 17 jarige auto's kan verkopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:33 schreef Olle. het volgende:
Volgens mij heeft TS wel een aardige hoge dunk van zichzelf...
Maar TS ik zou nog wel even goed nadenken over een aantal zaken betreft je loon.
Je krijgt wellicht het minimum loon, maar je moet je ook afvragen of je plezier hebt in deze baan. Ondanks dat je misschien minder verdient dan je wilt heb je wellicht wel een leuke baan waardoor je met plezier naar je werk gaat. Dat is ook wat waard lijkt me?
En misschien kun je geen loonsverhoging krijgen maar wil de dealer wel investeren in je dmv opleiding / cursussen waardoor je later automatisch een hoger loon kunt vragen / verwachten.
Ik zou als 17 jarige niet direct om meer geld gaan eisen, als ik je baas was dan zou ik nog eens diep nadenken waarom ik jou zou aannemen.
niet eens bovag aangeslotenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:01 schreef taintless het volgende:
[..]
http://flevomobiel.nl/
Donder zelf een eind op.
Ik deed ook altijd mijn best in de AH voor een paar euro...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:45 schreef taintless het volgende:
[..]
Nee, totaal geen hoge dunk van mezelf. Maar vind het best frustrerend dat mensen niet kunnen geloven dat een 17 jarige auto's kan verkopen.![]()
Dat zeker, ik vind het veel leuker dan vakkenvuller zijn.
Ja dat is ook wel waar, ik vind het alleen zo goedkoop. Ik doe me stinkende best voor 3.40 per uur..
we geven ook geen garantie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
niet eens bovag aangeslotenmet een grote boog omheen lopen dus
Wat een amateuristische site is dat zegquote:Op maandag 27 februari 2012 12:01 schreef taintless het volgende:
[..]
http://flevomobiel.nl/
Donder zelf een eind op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |