hoe kon ik jouw witte vestje vergeten!quote:
Ik vind die van Joan beterquote:
Maken ze er een doorsnee gitaarnummer van.quote:
Was leuk geweest als ze hem deze keer naar het Nederlands hadden vertaald.quote:
Is Missbliss 2de van links? En wie is die in de driekleur?quote:
SPOT THE FOK!KERS! #2quote:Op maandag 27 februari 2012 13:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Is Missbliss 2de van links? En wie is die in de driekleur?![]()
Mooie foto's verder van mensen die het naar hun zin hebben gehad.
Die ziet er goed uit voor iemand van 55(?).quote:Op maandag 27 februari 2012 13:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op de benen van Marga!![]()
Of is het meer jaloers?
Goed punt!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Je zei dat je haar haatte, dus ik gok jaloers
Weet je zeker dat ze "FOK" riep?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef Greys het volgende:
Dirkh, is jouw foto metMarga
al ergens te bewonderen?
En leuk dat Marga 'FOK' riep
Ja dat was echt heel duidelijk. Ook echt met zo'n Oh God, díe groep. Maar op een leuke manier.quote:
538 is eigendom van...quote:Op maandag 27 februari 2012 10:46 schreef BrandX het volgende:
Ik heb vanmorgen vol verbazing naar de radio zitten luisteren (538) ze waren daar zowaar enthousiast
Uhm.. Ik dacht dr zoonquote:Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
Marga is echt een enig mens. Twee jaar geleden op de persdag in Zaandam stonden we buiten een sigaretje met haar te roken en ze kletste honderduit.
En toen er een auto toeterend langs reed riep ze 'Ohhhh zie, dat is mijn zoon!! Zagen jullie hem?? Mijn zoon, zo'n leukerd he!!"![]()
Of was het nou d'r broer, Dirk en Bliss?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |