quote:Jobs was tevens CEO en eigenaar van Pixar Animation Studios (bekend van de films Toy Story, Finding Nemo en WALL•E). Hij kocht Pixar (oorspronkelijk de animatie-divisie van Lucasfilm) voor circa 10 miljoen dollar.
Artist&the help.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:12 schreef Marie30 het volgende:
Pronostieken![]()
Clooney of die van The artist
Streep of die van The help
Wie wordt het?
helaas inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2012 05:13 schreef Stranger het volgende:
Wat doet Edward Norton momenteel, voor mijn gevoel is het al even geleden dat ik hem ergens in heb gezien.
Di Rupo ?quote:Op maandag 27 februari 2012 05:13 schreef Specularium het volgende:
Die Belg met strikje is veel gezelliger.
Di Rupo?quote:Op maandag 27 februari 2012 05:13 schreef Specularium het volgende:
Die Belg met strikje is veel gezelliger.
Hij schijnt laatst gespot te zijn op de voorste rij bij een Frans Bauer concert.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:13 schreef Stranger het volgende:
Wat doet Edward Norton momenteel, voor mijn gevoel is het al even geleden dat ik hem ergens in heb gezien.
Geen idee. Zal hij eigenlijk balen nog steeds dat hij de hoofdrol in Saving Private Ryan weigerde?quote:Op maandag 27 februari 2012 05:13 schreef Stranger het volgende:
Bezig met 2 films.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:13 schreef Stranger het volgende:
De BE premier?quote:Op maandag 27 februari 2012 05:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe hij heet.
nieuwe Bourne zit hij in...2011 helemaal niets iddquote:Op maandag 27 februari 2012 05:13 schreef Stranger het volgende:
Whut!? Die Marc-Marie is echt een geschifte pindanoot.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het is een soort gelukte versie van Marc-Marie Huijbregts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |