Hmmm?quote:Op maandag 27 februari 2012 04:48 schreef Rainesz het volgende:
Volgens mij ben ik nu voor 90% zeker. En is het niet leverbaar.
Hmzz, op ebay zijn wel 200 serie grips te vinden. Geen idee of dat ook past?! Misschien dat iemand anders dat weet.quote:Op maandag 27 februari 2012 04:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm?
Dat zou ernstig vervelend zijn
Ja, die kon ik ook vinden.. Maar dat is geen garantie dat het pastquote:Op maandag 27 februari 2012 04:53 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Hmzz, op ebay zijn wel 200 serie grips te vinden. Geen idee of dat ook past?! Misschien dat iemand anders dat weet.
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)=p3286.c0.m270.l1313
Haha, klopt.quote:Op maandag 27 februari 2012 04:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die kon ik ook vinden.. Maar dat is geen garantie dat het past
Zou wel lullig zijn als ik er een uit Zuid-Afrika over liet komen en dat 'ie niet past/werkt
Heb een mailtje gestuurd naar een website waar ze de grips verkopen voor de A200quote:Op maandag 27 februari 2012 04:57 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Haha, klopt.
"zag" hem wel staan voor de 230. Maar die is niet meer leverbaar.
(was advertentie die helaas ook al beëindigd is.)
Ohw edit.quote:Op maandag 27 februari 2012 04:57 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Haha, klopt.
"zag" hem wel staan voor de 230. Maar die is niet meer leverbaar.
(was advertentie die helaas ook al beëindigd is.)
Zie alleen nergens sites waar ze te koop zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 04:58 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ohw edit.
Google eens op merk Ownuser. Die hebben ze ooit gemaakt.
http://www.enjoyyourcamer(...)a330-a230::3604.html
Denk inderdaad dat dat gaat gebeuren. Ben vanmiddag bij een fotowinkel geweest en hij had van het bestaan nooit gehoord voor dit type.quote:
Type accu of type camera/VG?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat dat gaat gebeuren. Ben vanmiddag bij een fotowinkel geweest en hij had van het bestaan nooit gehoord voor dit type.
Zoek voor die NP-FH50 eens op marktplaats bij de 'accuboeren'. Ze staan er voor niet al te krankzinnige bedragen, je hebt dan een no-name-accu, maar dat hoeft niet zo'n probleem te zijn, qua spanningvoorziening doen die nauwelijks onder voor een merkaccu.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat dat gaat gebeuren. Ben vanmiddag bij een fotowinkel geweest en hij had van het bestaan nooit gehoord voor dit type.
Heb op die website gekeken, en ook zij hebben alleen grips voor de A200 en A300, denk dat ik maar gewoon ga kijken voor een reserveaccu of 2quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
Jupio gebruiken! Niet te duur, werkt praktisch altijd and if not, krijg je een nieuwe. Ten minste, dat heb ik van horen zeggen, niet zelf ondervonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |