Olivia Wilde en Mila Kunisquote:Op maandag 27 februari 2012 03:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bestaat er ook een Oscar voor de Meest Sexy Actrice?
Dan nomineer ik Alison Brie
Gelukkig kunnen wij jou allemaal blokkeren, dat gaan we dan ook vanaf nu doen, allemaal!quote:Op maandag 27 februari 2012 03:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lastig he de feiten...niks getroll aan, en ik ben hier nog wel even btw.....
En Hattie McDaniel in 1940quote:Op maandag 27 februari 2012 03:20 schreef Marie30 het volgende:
Die met zijn comments over de zwarte excuusbeeldjes heeft het Halle Berry moment gemist.
Kneus; het was er maar enequote:Op maandag 27 februari 2012 03:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Kneuzen die denken dat Octavia die Oscar heeft gekregen vanwege haar huidskleur.
Allemaal ja?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij jou allemaal blokkeren, dat gaan we dan ook vanaf nu doen, allemaal!
Catherine O Hara: moeder van Kevin in Home alonequote:Op maandag 27 februari 2012 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik herken die mensen maar kom niet op de namen
Alleen Stifler's Mom
En de vader in American Pie. toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Catherine O Hara: moeder van Kevin in Home alone
quote:Op maandag 27 februari 2012 03:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ene, oh, dat accent is zo sexy hè. Tijdzone-achtig zelfs, kwa sexy-gehalte.
Is het spinal tap referentie avond?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, de Christopher Guest-kliek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |