Ik haat niemand op FOK! (behalve yvonne toen ze onder mijn naam aan het posten was geweest, ow man wat was ik toen boosquote:Op zondag 26 februari 2012 23:49 schreef LompeHork het volgende:
Hij is iemand anders, hij is overigens een puik figuur. Geen haat jegens hem.
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik haat niemand op FOK! (behalve yvonne toen ze onder mijn naam aan het posten was geweest, ow man wat was ik toen boos!)
Ja hoi lamlul, ik zag GGMM zojuist een slotje plaatsen in KLB, dus ik ging er voor het gemak even vanuit dat ie KLB mod is.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef ecktebaas123 het volgende:
Dit is de Klaagbaak niet de Vraagbaak....hersenloze pauper.
Waarom is er nog steeds geen godverdomde slotje? DAT DIT KAN INS HOLLANDE!?!
Ja ik had 40K posts toen en dacht dat is een mooi aantal. Jaren geleden al. Ik denk dat toen alleen yvonne en tong al over de 100K warenquote:
Dat was dus de vraagquote:
Ja hoi kankergezwel van de samenleving, stuur dan gewoon een PM ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hoi lamlul, ik zag GGMM zojuist een slotje plaatsen in KLB, dus ik ging er voor het gemak even vanuit dat ie KLB mod is.
Dan ziet ie een topic in zn eigenste subforum met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid eerder dan dat ik ditzelfde topic in een ander subforum geflikkerd had.
Waarom als ik vragen mag?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik haat niemand op FOK! (behalve yvonne toen ze onder mijn naam aan het posten was geweest, ow man wat was ik toen boos!)
Geen idee, dat moet je aan yvonne vragenquote:
Ik kan geen PM's meer sturen. Waarom weet ik niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Ja hoi kankergezwel van de samenleving, stuur dan gewoon een PM ofzo
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik had 40K posts toen en dacht dat is een mooi aantal. Jaren geleden al. Ik denk dat toen alleen yvonne en tong al over de 100K waren
Ineens terwijl ik aan het klonen was zag ik mezelf overal posten![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik had 40K posts toen en dacht dat is een mooi aantal. Jaren geleden al. Ik denk dat toen alleen yvonne en tong al over de 100K waren
Ineens terwijl ik aan het klonen was zag ik mezelf overal posten![]()
Misschien stuur ik haar een PM.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je aan yvonne vragen!
In 2004 was dat zie ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, wat posts verwijderen, of ff inloggen als vosss heeft dat zo verholpen hoor
Shit, man. Toen wist ik pas net wat internet inhield.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef vosss het volgende:
[..]
In 2004 was dat zie ik.
Heb ik over de volgende 40K posts toch een stuk langer gedaan
Deze man is sowieso een baas. Mensen die het er niet mee eens zijn mogen mij een DM sturen. Sterkte ermee.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geen kloon van GlowMouse nee, puur toeval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |