Die moderne tracksuits zijn inderdaad best oke Nem.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, in het engels vaak een track suit genoemd. Hoe slobberig dat ook kan zijn, soms is dat supersexy.
Pciesquote:Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die moderne tracksuits zijn inderdaad best oke Nem. [ afbeelding ]
Maar de track suits vind ik juist leuk als er *niet* mee gesport wordt. Gewoon in huis, relaxquote:Op zondag 26 februari 2012 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
Technisch gezien geen tracksuit, maar het idee is daar.
Die dingen zijn ook niet bedoeld voor binnenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds gisteren weet ik ook hoeveel licht sterretjes kunnen verspreiden als je ze met vijf of meer tegelijkertijd aansteekt. En als je dat vaak doet in relatief korte tijd je kamer enigszins rokerig wordt
En Tim ook nogquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:07 schreef Mark het volgende:
[..]
En Tim ook nog![]()
Weet niet of hij hier al langs gekomen is, maar dit is momenteel mijn feelgood-filmpje:
Een per keer kan best. Een pakje per keer blijkt een ander verhaal te zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook niet bedoeld voor binnen
Voor een optimaal rook effect moet je er een paar in een pvc buis stoppenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een per keer kan best. Een pakje per keer blijkt een ander verhaal te zijn
Ah, ja dan moet het ook met ogen openquote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
@Nem emulaties dat moet voor deze opdracht
Ben tóch bennieuwd naar het resultaatquote:ik had ook mijn ogen open. Ik stierf met mijn beste vriendin
Ja maar dat wist je toch wel?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een per keer kan best. Een pakje per keer blijkt een ander verhaal te zijn
Yupquote:Op maandag 27 februari 2012 00:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Voor een optimaal rook effect moet je er een paar in een pvc buis stoppen
Jawel, maar ik had er even niet bij stilgestaan dat mijn bezoek die dingen wél op die manier zou aansteken. En eigenlijk zag het er ook best wel cool uitquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had er even niet bij stilgestaan dat mijn bezoek die dingen wél op die manier zou aansteken. En eigenlijk zag het er ook best wel cool uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |