Zaterdag kan je hem al downloaden, het is vanavond.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:08 schreef Fyodor het volgende:
Alves
Benavidez
Johnson
McGee
Toch jammer dat er maar twee Australiërs op de kaart staan en één Nieuw Zeelander. Mark Hunt had nog gelobbyd vorige week om op deze kaart te mogen vechten, maar dat was niet meer mogelijk. Blijf er niet voor op, maar ga op mijn gemakje zondagochtend/middag kijken
Er is wel grondgevecht mogelijk, maar dat is behoorlijk aan (rare) regels gebonden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:55 schreef rumiii het volgende:
Wat valt er te zeggen over grondgevechten bij judo? Ik dacht dat het puur om de worpen ging..
Oeps, tnx voor de heads up. Zondag dan mooi Tate vs Rousey kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zaterdag kan je hem al downloaden, het is vanavond.
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:49 schreef Jajong het volgende:
Ben de enige die McCall pickt blijkbaar LoLz
Nein nein nein!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:49 schreef Jajong het volgende:
Ben de enige die McCall pickt blijkbaar LoLz
Het is onvermijdelijk. Rousey is een she-hulk. Bovendien kan ze die armbar van de meeste posities transitioneren. Flying, van de back, sidecontrol etc. Trouwens, een armbar doorbijten is niet slimquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja, Tate zal zich daar wel suf op trainen, net als al haar voorgangsters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is onvermijdelijk. Rousey is een she-hulk. Bovendien kan ze die armbar van de meeste posities transitioneren. Flying, van de back, sidecontrol etc. Trouwens, een armbar doorbijten is niet slim:
Een kimura doorbijten ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van haar stand up verwacht ik niet veel maar zo explosief als ze is met haar takedowns en grappling zal Tate nog niet meegemaakt hebben bij andere tegenstanders.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
Als het meer dan 1 ronde duurt zeg ik dat Tate wint. Als Champ zo'n grote underdog is schandalig..
Wat het waard is weet ik niet maar ik zag een trainingsvideo van Rousey waar ze al pijn had met het raken van de pads.. Elke keer trok ze een raar gezicht.
Zoals ik zei wat het waard is, ik las ook dat ze al sinds haar 19 last heeft van artritis.
Voor judo of BJJ?quote:
BJJ. Klopt het dat judoka's wat dikkere pakken gebruiken?quote:
Ben geen expert maar volgens mij zijn Atama en Koral wel 2 topmerken. Maar dat merk je ook in de prijs ben ik bang.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef rumiii het volgende:
[..]
BJJ. Klopt het dat judoka's wat dikkere pakken gebruiken?
Ik lees wel wat over krimpen van pakken iig.
Zag ´t ja. Die gast kan op z´n 40e niet meer zelfstandig pissen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:06 schreef Fyodor het volgende:
Holy shit...
Thiago Alves 3 uur (!) na de weigh-in:
[ afbeelding ]
Dat is bijna 30 pound in 3 uur tijd er weer bij...
Dat kan niet goed zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:06 schreef Fyodor het volgende:
Holy shit...
Thiago Alves 3 uur (!) na de weigh-in:
[ afbeelding ]
Dat is bijna 30 pound in 3 uur tijd er weer bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |