Niet gelijk op de hypetrain van Pettis springen imo. Als je niet van Guida kan winnen verdien je ook geen titleshot imo.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:57 schreef roepdeman het volgende:
Benson als champ is goed voor MMA. Hij was de terechte WEC LW Champ, alleen achtte ik hem niet beter dan Penn. Dat dacht ik ook niet tweemaal van Edgar, maar wat weet ik nu allemaal? Ik heb nu al vier partijen van Edgar misgegoktclose calls of niet, hij moet zeker niet een klasse omlaag gaan, Aldo moet gewoon een klasse omhoog!
LW is awesome! Stel je voor...een roster met: Pettis, Henderson, Edgar, ¿Maynard? en Aldo. Dat zijn al title fights op zich, laat staan alle andere LW's die er tegenaan hikken.
Maar wie wel atm @ LW?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet gelijk op de hypetrain van Pettis springen imo. Als je niet van Guida kan winnen verdien je ook geen titleshot imo.
Pettis heeft ondanks die partij wel een dominante winst geboekt op een zeer notabele tegenstander. Ik hoop dat z'n TDD stukken beter is geworden (hebben we niet echt kunnen zien) want als hij het gevecht staand weet te houden maakt hij weer een goede kans tegen Henderson. Ik denk overigens dat met de huidige contenders we eenzelfde situatie krijgen als van LHW na Liddell.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet gelijk op de hypetrain van Pettis springen imo. Als je niet van Guida kan winnen verdien je ook geen titleshot imo.
Vlak voor die kick schreeuwde zijn corner nog dat zijn handen omhoog moestenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:55 schreef Jajong het volgende:
WTF doet Lauzon echt. Hij dacht dat ie laag inside lowkick ging geven. Dompie.
Wtf is loos met het management daar. Corrupte luiquote:Op maandag 27 februari 2012 17:09 schreef dapluiz het volgende:
Er gaan er steeds meer weg:
http://www.mixfight.nl/po(...)t-siyar-baharduzada/
Beetje vechters proberen uit te buiten daar. Echte geldwolven.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wtf is loos met het management daar. Corrupte lui
Vooral die tweede doet mijn judohart kloppen. Heb ooit de bruine band gehaald met judo. Ondertussen al meer dan 10jaar gestopt.quote:
Als het bij Alistair en Siyar zo is dan zal het bij de andere vechters ook wel het geval zijn. Waarom blijven die dan nog hangen? Of kunnen ze pas weg als ze een aantrekkelijk UFC contract hebben?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:09 schreef dapluiz het volgende:
Er gaan er steeds meer weg:
http://www.mixfight.nl/po(...)t-siyar-baharduzada/
I know the feelingquote:Op maandag 27 februari 2012 18:38 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Vooral die tweede doet mijn judohart kloppen. Heb ooit de bruine band gehaald met judo. Ondertussen al meer dan 10jaar gestopt.
Ze moeten een grote stap zetten, waar voorheen alles nagenoeg geregeld was? Ik denk dat je als topsporter een goed team om je heen moet hebben, als dat opeens wegvalt moet je dat helemaal opnieuw gaan opbouwen. Dat kan een reden zijn waarom het zolang duurde voor deze verhalen naar buiten kwamen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als het bij Alistair en Siyar zo is dan zal het bij de andere vechters ook wel het geval zijn. Waarom blijven die dan nog hangen? Of kunnen ze pas weg als ze een aantrekkelijk UFC contract hebben?
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:20 schreef Cardizzle14 het volgende:
http://mobile.mmafighting(...)ghter-cast-announced
Tuf 15 cast! Wel de mobiele versie, maar ik vertrouw erop dat jullie daar wel uitkomen
Oa een uitvaller van seizoen 13.
quote:The Ultimate Fighter has been radically overhauled for its 15th season, which will premiere on March 9 on FX. For the first time, the fights will be live, starting with a premiere episode with an unprecedented 16 live fights airing on one night. After that, the 16 winning fighters will move into the house and be divided into teams coached by Urijah Faber and Dominick Cruz, and a fight or two a week will air live on FX every Friday night after that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |