Loop je niet te hard van stapel zoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Damn, nu krijg ik toch de neiging ook de frituur aan te zetten.. Of de Hertog 3-chocoladenijs te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef THEFXR het volgende:
1 fight is al geweest, gebruik toch maar ff een spoiler.Whut? UFC.tv laat niets zien bij mij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef THEFXR het volgende:
1 fight is al geweest, gebruik toch maar ff een spoiler.Ik was net Facebook aan het opstarten, heb meteen maar weer op het kruisje geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:57 schreef THEFXR het volgende:
ik zie het laatste van shogun vs hendo, op fuel tv
dus je wilt jajong weer over de rooie hebben met zijn apen armen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:56 schreef Hooidraad het volgende:
Gaan we dit keer in spoiler tags posten?
Misschien weet niet iedereen dat het op vrijdag is en er is morgen nog een Strikeforce event waar we misschien nog wat over willen posten...
Nu op facebook ook de splash.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zie geen kut. Op UFC.tv krijg ik "will begin shortly" te zien, en facebook laat dat niet eens zien.
Dat kloptquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Even tussendoor, ik zie dat Cole Miller in de prelims tegen Stephen Siler vecht. Was hij niet degene die Miller's broertje versloeg in het gevecht om in het huis te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |