Echt he, tenenkrommend.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Geweldig event inderdaad. Wel jammer dat Edgar nu uit een rematch genaaid wordt, terwijl hij wel zijn vorige twee tegenstanders een directe rematch moest geven, maar Henderson vs. Pettis 2 gaat fantastisch worden
Jammer dat Henderson zo'n irritante Jezus-freak is, maar zijn gevechten zijn tenminste altijd het kijken waard. En da's het belangrijkste.
Ik dacht dat ik Hioki en Okami had gepicked, maar ik zal het straks nog eens opzoeken.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een tof event zeg!!
Klopt het splackavellie dat je okami vs. boetsch en palsszewski vs. hioki niet gepicked hebt?
Morgenavond de uitslag van event 4 voor het 3e seizoen en de nieuwe tussenstand!
Ik snap je punt. Heel waarschijnlijk dat Edgar de rematch niet krijgt, echter is nog niets zeker. De reactie van Edgar op de vraag van Rogan of hij het ziet zitten om lager te gaan in gewichtsklasse zegt me dat hij het niet graag wilt.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Penn en Maynard kregen beiden een directe rematch, en op twister waren er toch een hoop pro's die Edgar de win gaven. Zelfs Dana vond dat Edgar gewonnen had. Maar Henderson vs. Pettis brengt meer geld op, dus in tegenstelling tot zijn tegenstanders, krijgt Edgar geen rematch.
Ik dacht dat Henderson gewonnen had, en ik zie liever Henderson vs. Pettis 2 en Edgar vs. Aldo dan alleen Edgar vs. Henderson 2. Maar ik heb wel een beetje het gevoel dat Edgar uit een rematch genaaid is.
http://fighterxfashion.com/ufc-144-entrance-music/quote:Op maandag 27 februari 2012 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
Wat waren trouwens de walk in songs van Lauzon, Edgar en Bendo?
Thanks bro!quote:Op maandag 27 februari 2012 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
http://fighterxfashion.com/ufc-144-entrance-music/
En Pearson is nergens in de buurt van de top 10 te bekennenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
Audition tape van Bendo voor TUF9, niet uitgekozen, toen WEC LW champ en nu UFC LW Champ.
Kan beiden. Maar seizoen 9 was qua talent wel bijzonder dun gezaaid natuurlijk. Ik bedoel: liever het kleine broertje van Junie Browning -die normaal een bantamweight is- dan iemand als Henderson?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
Of ze wilde gewoon UK team meer kans geven omdat ze die markt wilde betreden/behoudenwie weet. Of ze zochten meer 'entertainers' die elke avond drinken en stoelen gooien etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |